PDA

View Full Version : Roligt att se! :)

high_tickle01
01-09-2008, 06:05 PM
Trevligt att intresset i skandinavien växer fram mer och mer! =) Efterlängtat!

Men hur öppna är ni egentligen om kittling? egentligen är det ju ingen stor grej, men på samma gång blir det ändå, rätt personligt på nåt sätt.

i1am2a3prick
01-09-2008, 07:45 PM
eller hur:P

jag är öppen mot andra som också gillar att kittla annars är det inget jag säger till folk...kul att vi har samma intressen jag är också kock...:P

high_tickle01
01-10-2008, 06:16 AM
eller hur:P

jag är öppen mot andra som också gillar att kittla annars är det inget jag säger till folk...kul att vi har samma intressen jag är också kock...:P

Känner du många som gillar att kittla? Vet några killar och några tjejer, tyvärr få tjejer ;S
trevligt värre! vart jobbar du då? =)

RUNOFFSTAGE
02-13-2008, 07:55 PM
Jag är tjej, jag är tjej! :xpulcy:
Iofs visste ni kanske det redan, men ändå...

För att svara på din fråga, kära du, så är jag relativt öppen när det gäller kittling - beroende på vem jag pratar med. Mina kompisar IRL är ovetandes, alla utom en ;D

cybot
04-08-2008, 06:08 AM

Men hur öppna är ni egentligen om kittling? egentligen är det ju ingen stor grej, men på samma gång blir det ändå, rätt personligt på nåt sätt.

Jag är väl rätt öppen. Samma sak som att man kan prata om sex och kärlek med de man känner väl så kan man prata om sånt här :)

Swedishfootlove
06-27-2008, 07:43 PM

Jo jag är mycket öppen, det ända problemet jag har är att min härliga tjej ibland tvekar på att jag tänder på "vanliga" saker, Jag har försökt att förklara att en fetish bara förgyller vardagen.

Cavum
07-05-2008, 01:17 PM
Virker som det er en del svensker som liker kiling :wavingguy

:p

RUNOFFSTAGE
08-10-2008, 06:49 PM
Virker som det er en del svensker som liker kiling :wavingguy

:p

Du skulle bara veta, snart samlar jag ihop en armé och så anfaller vi Norge! :devil: