PDA

View Full Version : Träff AKA Gathering?

RUNOFFSTAGE
02-25-2008, 07:41 AM
Nu har det varit så himlans mycket om NEST, när kommer Skandinaviens svar på detta? ;D

Cavum
03-12-2008, 12:45 AM
Kommer nok aldri til å skje. I USA er det MAAAAAAAAANGE flere mennesker en i Scandinavia, så det er automatisk flere kilefetisjister der en her. En annen ting jeg merker er at de i Scandinavia er så forbanna redde for å vise seg. Kjenner fortsatt ikke en eneste en som har samme fetish i real life. Er skuffende.... :(

RUNOFFSTAGE
03-22-2008, 04:57 AM
Kommer nok aldri til å skje. I USA er det MAAAAAAAAANGE flere mennesker en i Scandinavia, så det er automatisk flere kilefetisjister der en her. En annen ting jeg merker er at de i Scandinavia er så forbanna redde for å vise seg. Kjenner fortsatt ikke en eneste en som har samme fetish i real life. Er skuffende.... :(

Ja, jag vet vad du menar, den här tråden var faktiskt lite ironisk xD

Man kan ju alltid drömma ...

Inter1
03-26-2008, 05:52 AM
Jag skulle inte säga nej till att ses i alla fall! Är kille och 24 år gammal,
Adda mig gärna på inteenchans@yahoo.com om ni vill tjöta lite alternativt kan ni ju Pm:a eller bara skriva här! Vore grymt!

Keep the flame burning.

Cavum
03-27-2008, 04:31 PM
Hvis det er noen svensker i Gøteborg området, så speller jeg på et party som heter SHOCKS den 11.April der :devil2:

RUNOFFSTAGE
08-10-2008, 07:01 PM
Hmm, det blir nog inget NEST i Skandinavien ... det är ok, jag får åka runt och hälsa
på alla istället xD