• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Träff AKA Gathering?

RUNOFFSTAGE

4th Level Red Feather
Joined
Jul 24, 2007
Messages
1,877
Points
0
Nu har det varit så himlans mycket om NEST, när kommer Skandinaviens svar på detta? ;D
 
Kommer nok aldri til å skje. I USA er det MAAAAAAAAANGE flere mennesker en i Scandinavia, så det er automatisk flere kilefetisjister der en her. En annen ting jeg merker er at de i Scandinavia er så forbanna redde for å vise seg. Kjenner fortsatt ikke en eneste en som har samme fetish i real life. Er skuffende.... :(
 
Kommer nok aldri til å skje. I USA er det MAAAAAAAAANGE flere mennesker en i Scandinavia, så det er automatisk flere kilefetisjister der en her. En annen ting jeg merker er at de i Scandinavia er så forbanna redde for å vise seg. Kjenner fortsatt ikke en eneste en som har samme fetish i real life. Er skuffende.... :(

Ja, jag vet vad du menar, den här tråden var faktiskt lite ironisk xD

Man kan ju alltid drömma ...
 
Kära svenskar (skandinaver )

Jag skulle inte säga nej till att ses i alla fall! Är kille och 24 år gammal,
Adda mig gärna på [email protected] om ni vill tjöta lite alternativt kan ni ju Pm:a eller bara skriva här! Vore grymt!

Keep the flame burning.
 
Hvis det er noen svensker i Gøteborg området, så speller jeg på et party som heter SHOCKS den 11.April der :devil2:
 
Hmm, det blir nog inget NEST i Skandinavien ... det är ok, jag får åka runt och hälsa
på alla istället xD
 
Nu har det ju ändå dykt upp lite fler AKTIVA skandinaver på forumet. Greenmess från Danmark t ex, och jag tror det är en finsk snubbe som har lagt upp lite eget material i "artwork" sektionen. Känns ju ärligt talat lite bättre att träffa folk som man faktiskt har sett på forumet först.

Vi lär ju aldrig få något som NEST här i norden (jag tror man skulle behöva köra ett NEST för hela Europa då), men vad fan, kan ju alltid försöka få ihop folk till ett MUNCH i vart fall. :)
 
Ja jeg tror desværre heller ikke at NEST bliver til noget her i skandinavien.. Som sagt er folk jo ikke engang aktive her på det skandinaviske forum, så det er nok ret usandsynligt at få arrangeret noget i real life. Men hvem ved, måske kommer der mange flere aktive med tiden.

Hvis der endelig skulle blive arrangeret noget, vil jeg helt sikkert komme! (skal selvfølgelig være under de rette omstændigheder)
og så skulle jeg nok tage øl med til alle ;)
Skål på det mine skandinaviske venner! :toast:
 
Last edited:
Jeg er ikke det mest aktive menneske her på TMF meeeen jeg har dog været her i laaang tid ;) men det er ikke det samme som at jeg ikke læser med (bare ikke hver dag).
Ved ikke om jeg lige er -helt- tryg ved et træf *grin* meen mon ikke man kunne finde et par stykker hvis man virkeligt ville?

Hvis jeg skulle dukke op skulle det helt sikkert være på total neutral grund ... en café på Bakken (forlystlsespark hvis man ikke ved det) hvor det ville være rigtig let at forsvinde i mængden igen hvis man ikke kunne li' atmosfæren.

Jeg har været til et par gummi-fetish munches (ja ja vi har mange interesser i det her hjem) men der har jeg faktisk altid kendt en håndfuld af dem som kom INDEN jeg mødte op. Ellers var jeg nok heller ikke lige dukket op der.

Kald mig bare kylling hvis i vil.
 
Skulle vara kul med någon träff. :) Tyvärr är vi lite färre skandinaver här som det ser ut som..

Men vem vet, kanske går att ordna. Frågar är vart man skulle va isf xD
 
Sanna (RUNOFFSTAGE) ska snart flytta till Stockholm för att studera, så det känns ju som att i vart fall en majoritet av oss svenskar bor just där. Rent praktiskt kanske det är bästa stället att ha en större träff då?

Sett till hela Skandinavien skulle det ju dock vara bättre med "gränsstäder" som Göteborg, Oslo, Malmö, Köpenhamn, eller mindre städer däromkring. Vi får väl se vad som händer, för det går väl att lösa så länge intresset finns där kan jag tänka mig. :)
 
Skulle det komma upp någon träff, om vi alla kanske kan arrangera och bjuda in folk så är jag garanterat med i det hela.
 
Jeg sidder og undrer .....
over at jeg på www.darkside.se skal læse om et træf som HAR haft været afholdt for Nordiske TMF folk ...... UDEN at det har været skrevet herinde ???

måske et LINK herinde til træf-tråden andetsteds på TMF ?!??

;)
 
Sad i min campingvogn nede i Tyskland og tænkte på jer og Træffet i Sverige.
Var det sjovt/hyggeligt ???
 
What's New

4/19/2024
Check out the huge number of thicklign clips that can be found at Clips4Sale. The webs biggest fetish clip store!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top