• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Hvad er det gode - det som tænder/ophidser - ved at BLIVE KILDET :) efter din mening?

tinge{A}

TMF Regular
Joined
Jan 9, 2004
Messages
162
Points
0
Hej :tickle:

Hvad er det gode - det som tænder/ophidser - ved at BLIVE KILDET :) efter din mening ?

Det er ikke de samme ting, der gør at vi synes det er spændende at blive kildet.

Vi har også forskellige håb & ønsker for hvad RESULTATET skal være når vi bliver kildet.

Det synes/tycker jeg kunne være interessant at høre om.

<<<<---- tinge
 
Det som jeg kan li'

Hvis det er en VEN, som kilder mig, så er det bare super sjovt. En "slåskamp" som jeg oftest "taber" men jeg kæmper og kilder også vedkommende, og det bliver aldrig til en "seksuel" oplevelse, bare sjov og ballade, som jeg nyder.

:bubble:

Hvis det er en Dominant/Sadist/Master/Mistress som kilder mig er det en ganske anden sag :wub:

Jeg har det med fingre/hænder som nogle massochister har det med spanskrøret/pisken :redheart: det er både noget man nyder OG noget man frygter.

Jeg kan sidde i timevis, hvis jeg fik lov, og blive kildet foran fødderne af en Dominant (on the floor before his/her feet, if in doubt) som om jeg var et lille kæledyr (pet) :bunny: imens der drikkes kaffe eller ses TV. Jeg kan blive helt væk/borte i mit eget lille univers af kildne følelser og være helt fortabt for omverdenen.


Jeg elsker også hjælpeløsheden, og overgivelsen, at "give op" men kun til den RETTE der forstår at modtage min "surrender".


Jeg holder rigtigt MEGET af at prøve IKKE at sige noget når nogen kilder mig. Eller prøve at ligge/stå stille og ikke flytte mig når nogen kilder mig.


Jeg kan bringes nærmest i "trance" når man kilder mig, det kan jeg rigtigt godt li'


Jeg kan også godt li' :wub: at blive tvunget til at "præsentere" mine mest kildne punkter for den Dominante, så han/hun kan føle efter / straffe (wichever the situation demands) eller bare vil nyde at se min reaktion.
.... og den reaktion er super rød i hovedet og pludselig koloenorm generthed. :wub: og selvfølgelig forsøg på at tie stille imens :wub:

oki nu fik jeg så røde kinder her ....
skriver måske videre en ANDEN dag - hvem ved


<<<<---- tinge
 
Jag gillar att inte kunna styra över sina egna reaktioner - är annars
något av ett kontrollfreak xD
Sedan gillar jag hela känslan, det känns jättebra men samtidigt vill man bara
att det ska sluta. :]
 
Hvad er det gode - det som tænder/ophidser - ved at BLIVE KILDET :) efter min mening

skriver måske videre en ANDEN dag - hvem ved

Selvom ovenstående beretning føltes ganske fyldestgørende dengang jeg skrev den, så må jeg lige lægge endnu en turn ON faktor på min lange liste.

At blive kildet af en, som faktisk SELV tænder på det AT kilde, en Knismolagniac Sadist :wub:

( hvor heldig har man lov til at være )

<<<<---- tinge
 
Uha, selvom jeg som tickle switch nyder legen begge veje, er denne faktisk sværere at svare på.....

Fornemmelsen af, at min hud er et stort kønsorgan.
At det både er rart og lidt for meget.
At se ham blive tændt.
At jeg potentielt kan miste kontrollen, hvilket er super skræmmende for en kontrolfreak som mig....
Lysten til at miste kontrollen - bare lidt ;)
At jeg ikke ved, hvor langt min tickler vil gå.
Opdager han det mest kildne sted (som jeg selv er bekendt med)?
Finder han steder, der kilder ENDNU mere?

Der er sikkert flere....tilføjer dem, når jeg kommer i tanke om det.
 
Last edited:
What's New

4/26/2024
Visit Dorr 44 for clips! Details in the D44 box below!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top