View Full Version : Kildefetichister i Danmark?
tucsontickler
07-07-2008, 11:53 AM
Hej, jeg hedder Peter, og jeg er en tysk kildefetichist. Nogle år siden har jeg begyndt med at selv lære dansk med hjælp af cd'er, kassetter, bøger, og dansk podcast i internettet. Jeg elsker og beundrer Danmark.
Nu er jeg meget nysgerrig at finde ud af, mon der er nogle danske kildefetichister? Er kildning en kendt fetich oppe hos jer?
Venlig hilsen,
Peter
greenmess
09-03-2009, 11:00 AM
Hej Peter
Her er et noget forsinket svar, som måske også afslører at kilde fetich netop ikke er særlig udbredt i Danmark (hvis det overhovedet er det).
Nu kan jeg jo ikke tale for hele danmark (kun næsten :) ) men jeg har i hvert fald ikke støt på nogen danske hjemmesider, communities eller andet som har noget at gøre med kildning.. og tro mig jeg har ledt efter det!!
Så som svar på dit spørgsmål, så er kildning langt fra en kendt fetich i Danmark, MEN jeg er da klart en kildefetichist og har også set to andre danskere herinde, så der er i hvert fald et par tilhængere af kildning her i Danmark og heldigvis for det! :cool:
mvh
greenmess
tinge{A}
12-15-2009, 03:24 PM
Vi er flere end 2 ...
Tror bare der er mange som ikke har noget imod kilderi og som faktisk leger med det, men som ikke definerer sig som egentlige fetishister, de kilder bare fordi de -KAN-
meeen jeg ved da én til foruden lille mig der er erklæret kilde fetishist *grin*
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.