• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Mogelijkheden om kietelaars te ontmoeten?

Hondenbrokken

Registered User
Joined
Jan 18, 2009
Messages
4
Points
0
Welke mogelijkheden om vrouwen met dezelfde interesse te ontmoeten zijn er?En dan het liefst in Nederland en een beetje van mijn leeftijd (jong volwassen 16 - 20.
 
Ben er nog geen tegengekomen hier, Nederland is zwaar ondervertegenwoordigd hier. Dus tenzij je bereid bent om op het vliegtuig naar de VS te stappen wens ik je heel veel succes maar geef ik je weinig kans van slagen.
 
Het is inderdaad treurig gesteld in Nederland en Vlaanderen. Er is wel een Nederlandstalig kietelforum, maar dat is nog niet zo heel groot.
 
Het is inderdaad treurig gesteld in Nederland en Vlaanderen. Er is wel een Nederlandstalig kietelforum, maar dat is nog niet zo heel groot.

Er zijn er meerdere geloof ik maar de een is nog meer uitgestorven dan de ander.
 
Zo te zien zijn er toch een paar nederlanders hier. Alleen nog geen vrouwen helaas. Die sowieso gauw in de minderheid op een forum als dit, en de vrouwelijke lers zijn dan al helemaal zeldzaam.
Ik ben wel benieuwd of zich meer nederlanders schul houden op dit forum.....
 
Lijkt me sterk, elk nederlands forum tot dusver is al doodgebloed, laat staan dat er dan een horde zich verbergt op een Amerikaans forum.
 
What's New

4/25/2024
Visit Tickle Experiement for clips! Details in the TE box below!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top