• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Bare fordi ...

tinge{A}

TMF Regular
Joined
Jan 9, 2004
Messages
162
Points
0
Er helt rastløs.
Har fået af vide af min mand at jeg skal stille op i morgen aften hos min Kildesadistiske Playmate.
Spild af "spalteplads" her på forummet, *ler* for jeg har intet fornuftigt at sige, MÅTTE bare lige dele det med nogen *ler*

<<<<---- tinge
 
Det er da på ingen måde spild af spalteplads! Hvis du ikke skulle kunne skrive om det herinde, hvor i alverden skulle du så gøre det... :)

Håber du havde en fantastisk og meget intens oplevelse ;)
 
Det er da på ingen måde spild af spalteplads! Hvis du ikke skulle kunne skrive om det herinde, hvor i alverden skulle du så gøre det... :)
Ja det var også -lidt- det jeg tænkte... *fniz* ...trængte bare til at lufte min "søde stress" et sted.

Håber du havde en fantastisk og meget intens oplevelse ;)
Tak - det havde jeg.
Er blevet bedt af en herfra om at skrive hvad der skete, men jeg tror faktisk ikke engang jeg vil være i stand til at formulere hvordan det var :wub:

Det er så "bagsiden" af at fortælle om hvad man skal *ler stille* folk vil bagefter spørge "hvordan gik det" og så er det jo -lidt- tarveligt bare at svare: "Godt" :rolleyes:

Jeg kan bare håbe på at Han vælger at invitere/indkalde mig igen.

<<<<---- tinge
 
Glæder mig til det bliver onsdag! Er blevet "indkaldt" ...og lidt nervøs, på den gode måde *grin*
 
Glæder mig til det bliver onsdag! Er blevet "indkaldt" ...og lidt nervøs, på den gode måde *grin*


Nu træt og glad :D overlevede "indkaldelsen" og tror sågar at Han var rimeligt tilfreds *klukler*

<<<<---- tinge
 
Så er det igen ved at være op over... du kan ROLIGT være meget bekymret... mange grumme SMil ;-)
 
Så er det igen ved at være op over... du kan ROLIGT være meget bekymret... mange grumme SMil ;-)


Tro mig! Det er jeg, har ikke sovet i nat, men har dog heldigvis lidt at tage mig til mens jeg venter....
Sidder f.eks lige nu i en Svensk vandmølle med bdsm-legeloft og venter på resten af gæsterne ;)
Er måske lidt på vej ud hvor jeg ikke kan bunde....
 
Så får man en mail hvor der står: du er i sandhed en Sadists bedste ven - ingen formår at mindfucke dig som dig selv *S* ... Jow Jow *RØDME*

:wub:
 
Nyder at tænke tilbage på et dejligt besøg hos "BonusHerren" i går aftes - Tak til Ham ;)

:wub:
Den kølige vind på altanen, der velvilligt bidrager til kulde GYS og nydelse iblandet Hans drilske fingre....
Pinnet til gulvet ved at Han træder på mine hænder, siddende på en stol over mig, og kilder min mave til min hjerne ikke ved om den skal bede om nåde eller tigge efter endnu mere.....
:wub:

...og mine stakkels knæ der måtte lide for en forbistret fodboldkamp. *suk*

men SKØNT på "den lange bane" *griner*
 
Nu er det snart tid igen.........

Har en "playdate" med "BonusHerren" på tirsdag.
Fik en SMS i dag hvor der stod:

"" Kære tingepige, jeg fantaserer uhæmmet om at kildetortere dig til du skriger i desperation og nydelse""

Jeg kunne ikke lade være med at svare og skrev tilbage til Ham:

"" Uh... *bider i underlæben og rødmer* ... nu bliver jeg helt nervøs og varm, mon jeg tør spørge hvad Du tænker på?!? ""

Så fik jeg dette retur som svar:

"" Jeg tænker på optimale måder at pine dit udspændte maveskind på ""

YEIKES ALTSÅ.....
Nu er der alt ALT for lang tid til!
Han ved at jeg elsker at hade at blive kildet på maven, jeg kan næsten blive helt desperat i et nærmest skitzofrent ønske om at slippe væk og udstå endnu mere.....

Well.... Nu ved jeg hvad jeg ikke kan undgå at spekulere på resten af den her weekend .......
:wub:
.... Tak.

 
Noget mat og øm efter mit knismolagianske eventyr....

Noget mat og øm efter mit knismolagianske eventyr....
Det var faktisk ikke så "slemt" det var bare min skulder, som fik nogle ufrivillige knubs. :bump: Han fandt på at lave en hogtie, og det havde jeg vist ikke noget imod *FNIZ* men alt den sprællen og rullen omkring :rotate: for enten at slippe væk eller vende den mest hungrende side til ... Avs ... tror jeg har lagt mig på min arm på en ufed måde. :(

Det var en super fin aften og jeg fik sågar lov til at kilde HAM lidt også :wow:

Han er bare SÅ nuttet (Don't tell Him I said that!) når man forkæler Hans fusser...
:blowkiss:TAK:blowkiss:
 
Kære torturoffer,
det var en sand fryd at pine og plage dig til du ikke anede om du elskede eller hadede det. Eller begge dele ;-)
Jeg studerer med interesse kalenderen - og du har grund til at frygte en kommende indkaldelse ;-)
 
Kære torturoffer,
det var en sand fryd at pine og plage dig til du ikke anede om du elskede eller hadede det. Eller begge dele ;-)

Det glæder mig overordentligt at vide at Du nød det

Jeg studerer med interesse kalenderen - og du har grund til at frygte en kommende indkaldelse ;-)

Tak for at Du giver mig noget ANDET at tænke på end mit umulige arbejde....
 
uuuh... tæller ned til min tickle-date ... 2 timer endnu.. *suk*
 
Mine damer og herre..
det bli'r værre og værre...

nu truer "Nogen" med 20 i stedet for 10 fingre....
Mit generte lige pænepige hjerte kan -næsten- ikke holde tanken ud ....
...men
må jo indrømme at ideen har ligget i fantasiernes frække skyggeland -LÆNGE-
:wub:
...bare lidt skræmt, om den kan tåle virkelighedens verden, den der fantasi.
*gisp*
 
Dagen derpå.....

Just vågnet, kald mig bare døgenigt, men kom først i seng lidt i 5 i morges og det var -helt- sikkert ikke min skyld *rødme* men GODMORGEN ! :sing:

tingelater er helt kvæstet, men på en GLAD måde. Nøj hvor var jeg helt rundt på gulvet :rotate: i nat hvor jeg var selvvalgt offer for MadameDivine's 10 meget effektive fingre.

Hun lagde mig på en smal massage-briks (til forskel fra når vi leger hjemme hos Hende selv hvor jeg ligger på sengen bundet til sengegærderne) og det var pludselige MEGET lettere for Hende at komme hurtigt omkring og angribe min :happycry: meget sagesløse og stort set nøgne krop (g-strengs trusser og varme sokker, sexy syn, godt ingen så det).

Jae... og så kildede Hun mig bare.... om og om, afbrudt af lidt smæk med både det ene og det andet, men aller mest, så kildede Hun. Det at Hun kunne komme omkring mig hurtigere har helt sikkert forhøjet min øøøhhh... "desperations-faktor" *ler* men Hun kildede bare, og må ha' læst mig meget :blowkiss: effektivt, for jeg blev drevet længere og længere ind i min indre hjernespind af tanker der SKRIGER "åh bliv ved" og ligeså ofte "hjælp stop".

Jeg kunne slet ikke stå på benene da Hun var færdig, og måtte ligge længe under et varmt tæppe og undres over min krop, der stadigt skælvede helt uden at blive berørt. Hun måtte følge mig, og holde i mig da jeg sq på det lille hus, og jeg måtte sidde længe op ad Hende i sofaen med Hendes arm om mig før jeg overhovedet var trafiksikker nok til at køre bil.
:blowkiss:
Sidder her dagen derpå og er så træt så træt og MÅTTE bare dele det med nogen.
 
**savner Ham**
...trist når vanilje livets vilkår skiller ens veje. Der er altid noget at det ikke er ufred og andet bras, som har skilt vore veje, men "bare" adskillige mange hundreder af kilometers rejsetid.
 
Har været derude hvor smølfer tuder af glæde frustration lettelse udmattelse og sorg på en og samme gang *ler* nu er tingelater lidt træt ;) *fniz*
...Han SAGDE at jeg ville være på mine grædende knæ ... men det VAR altså ikke knæerne som græd ;) det var altså øjnene....
:wub:
TAK !
 
Har været derude hvor smølfer tuder af glæde frustration lettelse udmattelse og sorg på en og samme gang *ler* nu er tingelater lidt træt ;) *fniz*
...Han SAGDE at jeg ville være på mine grædende knæ ... men det VAR altså ikke knæerne som græd ;) det var altså øjnene....
:wub:
TAK !

Kære knizmo,
Tak fordi jeg måtte plage dig! Det var dejligt at se dig igen - og at plage og ydmyge dig! :)
Mange kildekram
KildeSadisten
 
Madame Divine Beauty havde bestemt sig til at der måtte 20 fingre til .....
Jeg var ikke så bekymret for antallet af fingre (det har jeg jo prøvet før og det er dejligt) jeg var mere bekymret for om KEMIEN med de ekstra 10 fingre og tilhørende Person ville være ok. Det viste sig at HAN var langt mere nervøs end jeg. Madame gav mig halsbånd på, og beordrede mig til at klæde mig af og på = af med alt tøj foruden trusser & sokker og på med manchetter. Sokkerne er for at minde om at fødderne er off limits. Så begyndte de at kilde mig. Jeg skulle stå med hænderne foldet bag nakken og så stod de på hver side af mig, det var meget svært at stå stille! Der blev lidt "good cop / bad cop " over hele seancen. Han var den blide og forkælelses-kildende og Hun var den onde tortur-kildende. De lagde mig på sofa-bordet med mit blå blindfold på og jeg må ha' sprællet en del, for jeg er helt vildt ØM i musklerne over brystet og hen over lænden i dag..... Det forholder sig lidt i tåger hvad der egentligt skete, men der var også noget IS på et tidspunkt og en ( ? eller to ? ) piske mod mit skød. Ja og så en ret så balstyrisk delfin ..... ! (powertoolvibratordims)
Tror måske Han blev lidt forbavset over at jeg græd af sensory-overload da vi var færdige. Han holdt om mig længe for at jeg ikke skulle vælte og jeg håber rigtigt meget at Madame vælger at invitere Ham med en anden gang.
 
Madame Divine Beauty havde bestemt sig til at der måtte 20 fingre til .....


De der ekstra 10 fingre har sendt mig HANS VERSION af selv samme hændelse.
Super fantastisk at "se sig selv" med andre øjne på denne her måde - TUSIND TAK til ham fordi jeg fik denne beskrivelse OG tilladelsen til at poste den til jer.

:boogie:

Det er søndag. Det er sent. Sidder og nyder en whiskey I Mine arme sitre
og mine hænder ryster. Jeg smiler og lader mig glide tilbage i det sanse
indtryk der har lejret sig i mit indre. Jeg er overmæt.
Sidder og tænker tilbage. Tilbage til starten. Ikke i dag men da det
rigtig begyndte.
Det er et par uger siden. Jeg havde snakket med et par nye venninde i
miljøet. Efter et stykke tid havde to af os udvekslet telefon numre. Vi
havde snakket et par gang da hun en dag casual spurgte mig jeg havde lyst
til at lege med hende og hendes veninde til noget kildefetish.
Jeg blev varm og følte mig beæret.. Alligevel løb det mig koldt ned af
ryggen. Jeg har altid leget alen. Altid sagt nej når jeg har fået
tilbuddet og altid kun leget med det som jeg følte mig tryg ved.
Jeg har brug for at komme ud af min komfortzonen for at nå opleve mere.
Jeg ved at mit behov for kontrol ofte står i vejen for at prøve noget
nyt. Jeg havde brug for tid og skød den til hjørne.

Dagene går. Tankerne kredser. Vi snakker. Bliver beroliget. Tager
beslutningen og siger ja.
Vi finder en dato og pludselig oprunder dagen. Jeg er åben. Lidt
nervøs. Tager toget. Finder ud af min tidsplan ikke holder. Dårlig start
tænker jeg. Jeg ringer men de tager den ikke. Finder ud af at jeg ikke har
hendes adresse. Kan ikke huske hendes station. Køre for langt.
Nervøsiteten stiger. Mine følelser mindfucker mig. Da jeg endelig når
frem er jeg rystende nervøs.
Jeg siger det som det er. Er forberedt på at de måske vælger at aflyse.
Men jeg møder kun medfølelse og forståelse. Dybe knus der tager brodden
af min nervøsitet.
Vi sætter os i stuen. Dominaen i stolen, veninden ved hendes ben og mig i
sofaen. Vi snakker lidt og roen begynder at falde over mig. Før jeg kan
nå at blive nervøs igen begynder de. Begynde et ritual. Et ritual de har
brugt i lang tid. Ordre bliver casual give og halsbånd bliver langt om min
venindes hals. De orienterer om zoner der ikke må berøres.
Jeg er beæret ved at overvære det. Stadig nervøs. Rollerne er for
længst fordelt. Jeg er hjælperen med de ti ekstra fingre. Hun lægger sig
på bordet hvor hun fikseret, spændt som en flitsbue og med bind for
øjnene. Jeg kigger på hendes domina der med julelys i øjnene lægger ud.
20 fingre starter ubønhørligt deres tortur. Med øjne, læber uden ord og
håndbevægelser bliver jeg dirigeret. Først stift men som tiden går,
svinder min nervøsitet. Jeg er blød, hun er hård og uden at vide det
spiller vi good cop, bad cop på min venindes vridende krop. Mine fingre
begynder selv at gå på opdagelse. Først finder jeg en rytme i den
spjættende krop. Senere kommer dominoen frem i mig og spontant og
djævelske begynder jeg at bruge baggrundsmusikkens rytme. Det er en
fantastik gave og jeg nyder når hun vrider sig. Nyder at hun har givet sig
til os. At hun har givet mig denne oplevelse.
Jeg det lakker mod enden. Jeg kan mærke trætheden. Vores offer bliver
forløst … og løst af fra bordet. Hun ryster og er kraftesløs. Jeg har
set det før. Holder om hende. Støtter for hun ikke skal vælte. Spørg om
hun er OK?! Hendes krop ryster. Hun har svært ved at tale. Vi sidder
længe og jeg suger det til mig. Mærker selv hvordan oplevelsen tager fat
i mig.
Senere sidder vi og drikker kaffe. Snakker om oplevelse. Men jeg er der
ikke rigtig. Jeg er i limbo.



TUSIND TAK til Ham fordi jeg fik denne beskrivelse OG tilladelsen til at poste den til jer.

:boogie:
 
Hold da op! Det lyder som en virkelig fantastisk session Tinge! Jeg er meget facineret over dine efterreaktioner. At du er fuldkommen kraftesløs og ligefrem ryster et stykke tid efter at kildningen er stoppet. Og at du oven i købet begynder at græde af overvældelse!... Det må virkelig være en intens og overvældende oplevelse for dig!
Jeg har kildet nogen stykker efterhånden, og har haft en fantastisk oplevelse hver eneste gang. Men jeg har aldrig oplevet så intense reaktioner efterfølgende som du har haft her. Det håber jeg dog virkelig at komme til en dag! For ud fra mit synspunkt som tickler, så er formålet med at kilde min ticklee nemlig at få så kraftige og overvældende reaktioner og følelser op i hende som muligt. Og jeg vil også mene at det netop er det der gør kildeoplevelsen så euforisk, og til noget helt ekstraordinært. For begge parter!

Tak fordi du ville dele det med os. Det var yderst interessant læsning! :)
 
Hold da op!
*klukler* NEJ jeg vil så ej. *fniz*

Jeg er meget facineret over dine efterreaktioner. At du er fuldkommen kraftesløs og ligefrem ryster et stykke tid efter at kildningen er stoppet.
Det hænder ofte, ikke altid, men ofte. Jeg kan f.eks. også være helt ØM dagen efter i muskler der har spjættet en masse undervejs.

Og at du oven i købet begynder at græde af overvældelse!... Det må virkelig være en intens og overvældende oplevelse for dig!
Det hænder ikke så ofte igen at jeg græder, det hører til de mere sjældne reaktioner, men ikke overraskende, da jeg også i vanilie-verdenen er rimelig god til at vise stærke følelser i alle ender af skalaen.

Tak fordi du ville dele det med os. Det var yderst interessant læsning! :)
Velbekomme.
Det glæder mig virkeligt oprigtigt at kunne dele dette men jer herinde der faktisk fatter hvad det går ud på. Jeg er (som man kan læse andetsteds) også på andre "uartige" fora, og der er der slet ikke den samme grad af forståelse. Derfor er det langt sjovere at lufte sin jubel her hvor den giver mening.

....ville bare ØNSKE at der var flere som delte deres oplevelser i vores lille Skandinaviske del.

 
Ja, men det skyldes også at der er langt fra ligeså mange mennesker som deler denne fetish med os, som man ellers kunne ønske sig! Men det er der jo desværre ikke noget at gøre ved...
Jeg har faktisk længe tænkt på at skrive om en af mine kilde oplevelser. Men det der har stoppet mig er nok, at jeg for det første ikke rigtig har et skrivetalent hvad historier angår, og for det andet hører jeg også til de mange der er langt mere interesseret i at se videoer af nogen der bliver kildet, frem for at læse om det. Også selvom jeg nyder at læse folks oplevelser en gang imellem.
Men jeg vil prøve at få taget mig sammen snart, for det er noget jeg egentlig godt kunne tænke mig at dele med andre herinde.
 
Men jeg vil prøve at få taget mig sammen snart, for det er noget jeg egentlig godt kunne tænke mig at dele med andre herinde.
Venter spændt.... :boogie:

.....og SAVNER .... Hun er flyttet en hel time i bil - væk - og så har ATA og jeg været på ferie og Hun været på ferie .... **savner** :wub:
 
What's New

4/18/2024
Need to report a post? Click the report button to its lower left!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top