• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

TV-programmet TREKANT

Cavum

Verified
Joined
Mar 26, 2005
Messages
2,873
Points
48
Fikk en artig mail her om dagen:

Hei Espen!

Jeg kontakter deg på vegne av NRK UNG og nysatsningen ”Trekant”.

Trekant skal være en informasjonsserie for unge voksne om sex, der konseptet er at tre unge (to jenter og en gutt) skal bo sammen i en leilighet i Oslo i to måneder, og ukentlig bli sendt ut på oppdrag fra NRK, der de skal utforske den sensuelle og seksuelle verdenen der ute, teste egne grenser, og bli klokere. Serien består av åtte programmer á 30 minutter per program.

Målet med programmet er å oppklare myter, informere på en sunn, humoristisk og glimt-i-øyet-måte om sex, og øke kunnskapen hos målgruppa om både tabubelagte og åpenbare emner innen noe som opptar alle av oss i svært stor grad. Se vedlagte pdf, så vil du i større grad skjønne hva det er vi ønsker med programmet. Tenk en blanding av Typisk Norsk om sex/samliv, Juntafil og formmessig et slags MTV Cribs/Room Raiders. I tillegg kan dere lese mer om det her: http://p3.no/takk-til-alle-søkere/

Program nummer syv handler om Fetisj, med undertittlen- Har jeg en fetisj? Poenget her som jeg nevnte for deg i sted er få inn ”vanlige” folk med spesielle preferanser, ikke sære svære menn med 2 m. lange dildoer i skapet og fletter fra skjeggetJ Målet med denne episoden er å ufarliggjøre det, istedenfor og bekrefte stereotyper som har blitt gjort mange ganger før.

Jeg så artikkelen du var med i for Dagbladet Fredag i fjor, og jeg har lest litt på bloggen(e) dine, og tenker at du kanskje kunne passet godt inn i dette programmet. Vi ønsker nemlig og med en som har fot-fetisj, og det forsto jeg på det jeg har lest, som at du er? Jeg ser også at du driver en del med kiling, noe vi gjerne også ville hatt presentert i dette programmet.


Jeg har takket ja til dette så da blir det TV-intervju ang kilefetishisme på landsdekkende TV for første gang i Norge! :jumpupanddown:
 
Jeg har takket ja til dette så da blir det TV-intervju ang kilefetishisme på landsdekkende TV for første gang i Norge! :jumpupanddown:

Hvor er det bare SUPER COOL !

Kommer det til at findes på nettet så vi der ikke kan se Norsk TV kan få lov til at se det ???

<<<<---- tinge

 
ha! Alletiders! go fornøjelse! håber at vi kan få det at se
 
Ja de pleier å legge ut programmene sine på Web-TV, så jeg kommer til å linke til den etter at programmet er sendt.
 
Ja de pleier å legge ut programmene sine på Web-TV, så jeg kommer til å linke til den etter at programmet er sendt.

TAK - det vil vi vente på med spænding :excited:

(Min gamle folkepensionist-Mor kan se Norsk TV - meeen tror ikke jeg vil se den udsendelse med hende :bubble: )

:hello:
 
Nice! :) Kul att du tackade ja!
Ska bli spännande att se! :D

Lägger du upp det i den här tråden i sånna fall? :)
 
Torsdag neste uke kommer de å skal filme og intervjue meg her hjemme. Blir spennende :)

Fikk en morsom mail fra TV-selskapet:

Men det jeg vet er at vi vil veldig gjerne at vår deltaker(programleder) Pia (22 år) kommer på besøk til deg for å lære om dette. Det blir prat, men vi vil gjerne at du viser litt også. Gjerne ved å bruke Pia også….


mohahaha :woot:
 
Det blir prat, men vi vil gjerne at du viser litt også. Gjerne ved å bruke Pia også….[/I]


mohahaha

Det bliver da bare fantastisk det tv program *lol* så må man da håbe at Pia på 22 er vandvittigt kilden!!! *ler*

Rigtig GOD fornøjelse!
 
jada skal få ordna det veit du :)

begynner å bli litt nervøs nå! De kommer hit om 1 time og 40min :shock:
 
Da var det gjort :) Hehe!
Dette blir nok veldig bra. Hun var ikke sånn kjempekilen, men det var moro for det. Etter litt intervju så fikk hun prøve å ligge i hogtie og bli kilt under føttene.

Programmet blir sendt i Desember
 
Da var det gjort :) Hehe!
Dette blir nok veldig bra. Hun var ikke sånn kjempekilen, men det var moro for det. Etter litt intervju så fikk hun prøve å ligge i hogtie og bli kilt under føttene.

Programmet blir sendt i Desember


... can't wait
 
Onsdag neste uke kommer episoden!! :D
Sjekk ut http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/689409/ og spol frem til 28:15.
Da ser dere litt fra episoden jeg er med i :p

attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Hatten av for fantastisk innsats cavum! Du virket imponerende avslappet og tilfreds i motsetning til Pia :)
Så, når ringer du Marie og får henne inn til en videoshoot? ;)
 
Hatten av for fantastisk innsats cavum! Du virket imponerende avslappet og tilfreds i motsetning til Pia :)
Så, når ringer du Marie og får henne inn til en videoshoot? ;)

haha! Dæven det hadde vært moro å fått til! ;)
 
Dette var hyggelig tv-underholdning! Takk for at du er en modig mann!
 
Synst det var tøft gjort, Cavum! Husker jeg så reklamen til programmet du skulle være med i og gleda meg i en uke! haha
 
Jag vet att jag är "lite" sen, men det här är jättebra! :) Modigt av dig och de andra att ställa upp. :)
 
Får hoppas att någon svensk kanal gör något liknande ;)
 
What's New

4/26/2024
Visit Dorr 44 for clips! Details in the D44 box below!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top