• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Klimaks

lonelove

Registered User
Joined
Oct 19, 2012
Messages
21
Points
0
Et medlem af SMIL, hvor jeg selv er medlem, spurgte mig på et tidspunkt: Hvornår kommmer så klimaks? Og det har jeg tænkt lidt over. Jeg tror faktisk ikke jeg har oplevet det endnu. Men en forudsætning er at der er en god kontakt mellem mig og den der kilder mig, kan jeg mærke. Det behøver ikke være en seksuel kontakt; det kan også bare være et venskab. Men jeg mærker det først efter der er gået lidt tid. Når kilderiet tager fat ikke bare under fødderne eller på maven, hvor jeg er mest kilden, men et sted inden i maven; der hvor latteren har sit udspring. Så mærker jeg at verden som jeg kender forsvinder og jeg løftes op i himmelen; hvor tiden ikke eksisterer og jeg ikke registrerer om jeg er blevet kildet en halv time eller flere timer. Jeg har een gang eller to været tæt på torturstadiet. Men jeg tror først at klimaks kommer når jeg/vi har overskredet grænsen mellem sjov og tortur. Når det begynder at blive mere end jeg kan holde ud og jeg er nødt til at minde mig selv om hvor meget jeg elsker det igen og igen. Det en af mine ticklers kaldte nydelsen i lidelsen. Så tror jeg at der er chancer for at nå klimaks - og blive der så længe min tickler også mærker det. For det er en anden forudsætning: At min tickler er i himlen med mig!
 
Hi Lone

Jeg er opvokset i Danmark men er Svensker. Må jeg sporge hvad SMIL er? Jeg bor i London men har stadigvak hus i Kobenhavn
 
Ja det må du da :) SMIL er en BDSM og fetisch forening. Der er lokaler i København, Odense, Århus og vistnok også i Ålborg. Jeg er medlem i København selvom jeg bor i Odense - så har jeg en undskyldning for at tage til København og opleve byen :) Der er et stort lokale hvor man kan lege offentligt og flere små hvor man kan lukke døren og være privat. De fleste er indrettet efter et tema - der er et forhørslokale og en læge/tandlægeklinik. Og så har alle afdelinger i landet det samme stopord. Men det har jeg aldrig haft brug for. For jeg har endnu ikke prøvet at blive presset så langt at jeg ikke kunne holde det ud :F
 
Hvornår kommer så klimaks? Og det har jeg tænkt lidt over. Jeg tror faktisk ikke jeg har oplevet det endnu. Men en forudsætning er at der er en god kontakt mellem mig og den der kilder mig, kan jeg mærke.
Helt enig til det hele, kontakt vigtig, klimaks ikke rigtigt nået .... endnu ;)

Det behøver ikke være en seksuel kontakt; det kan også bare være et venskab. !
Der blev vi så forskellige ;) For mig er det vigtigt at der også er en eller anden form for erotisk/Dominans/seksuel-tiltrækning. varmere end venskab. Jeg kan ikke opnå den form for kilde-ekstase jeg søger med f.eks. min dejlige spejderkollega når vi har kilde-slåskamp i teltet så det er lige før teltet vælter *klukler* men det var sq SJOVT DET VAR DET!

Jeg når rigtigt ofte til et punkt hvor jeg tænker »åh milde himmel det her er intenst« men min/mine Ticklers skifter bare altid til en ANDEN aktivitet (f.eks. pisk af mit skød, der OGSÅ er dejligt) eller guderne forbyde, de holder PAUSE fordi de bliver trætte i armene ...... Jeg er aldrig nogensinde nået helt ud til kanten af hvad jeg tror jeg kan tåle. DER vil jeg gerne hen en skønne dag (håber ikke De bliver fornærmede hvis De læser med, eller at nogen sladrer hvis de kender Dem).
 
Det er et udemærket og interessant bud Lone. Jeg er for så vidt enig med dig, selvom jeg dog ikke har erfaring som ticklee.
Men jeg tror det er meget individuelt om kildefetichister oplever et klimaks under kildning eller ej... For mig som tickler vil jeg også sige at der er et klimaks. Og her er nøgleordet kontrol. Jeg oplever et klimaks når min ticklee når til det punkt hvor hun er fuldkommen ude af kontrol. Når hun ikke længere er herre over sine bevægelser og tanker, og derfor må give sig 100 procent over til mig (Muligvis det samme som du talte om Lone).
Men jeg tror til gengæld at det er meget forskelligt fra person til person hvor længe man kan holde ud at være i denne tilstand. Nogen vil helt sikkert få stoppet kildningen med det samme fordi det bliver for overvældende for dem, mens andre kan klare flere minutter i tilstanden uden at bukke under. Så derfor vil jeg sige at jeg godt kan opnå et klimaks, men det er meget forskelligt hvor længe det varer, alt efter hvem jeg kilder.
Og der kan selvfølgelig sagtens opnås flere klimaks undervejs :)
 
What's New

4/25/2024
Visit Tickle Experiement for clips! Details in the TE box below!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top