• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

iPhone spillet for KILDE-fetishister .....

tinge{A}

TMF Regular
Joined
Jan 9, 2004
Messages
162
Points
0
Jeg har lige været på visit hos min lillesøs og svoger. Svoger er altid god for et APP forslag eller to til vore iPhone og den her tog altså totalt "kegler" hos mig. For pokker hvor jeg grinte.
» Clumsy Ninja « hedder APP'en men det fede set med mine øjne er ikke alle de missioner den foreslår man skal få sin lille ninja til ... næ næe ... den er KILDEN den her ninja !!
Jeg har stort set kørt min iPhone tør for strøm ... fordi jeg var selv ved at flække af grin når jeg kildede den lille ninja fyr til han flygter om bag en tønde bagest i billedet .... NURGH den er sød!
og hvis man giver ham balloner i hænderne og på den ene fod ... så letter han fra jorden og kan ikke løbe sin vej. Muahahahah....
et MUST have for kilde-fetishister!
 
Det lyder sjovt nok, især at man kan fange ninjaen med balloner så den ikke kan slippe væk mens man kilder den :)

Jeg har også set et kildespil på nettet "Julie the Tickler" hedder det. Hvor man er en kvinde som tager andre kvinder til fange og kilder dem! :evileye: Så styrer man en fjer og kan kilde dem forskellige steder på kroppen. Jeg har ikke selv prøvet spillet da det koster penge og jeg trods alt ikke er så vild efter at prøve det. Men det ser ellers underholdende ud, især hvis man er kildefetichist :) selvom kildespil nu aldrig vil komme op i nærheden af den ægte vare!

Her er linket til spillet samt en video der viser hvordan det foregår:
http://ticklegame.com/
http://www.youtube.com/watch?v=UJb_7yeEHm0#t=68
 
What's New

4/25/2024
Visit Tickle Experiement for clips! Details in the TE box below!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top