• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

België - Nederlands

bernardyca

Registered User
Joined
Nov 17, 2002
Messages
7
Points
0
Nagenoeg alle goede forums zijn in de engelse taal. Ik kan maar moeilijk geloven dat er niet in het nederlands kan gepraat worden over kietelen. Laat iets weten...wij kunnen toch ook foto's en video's uitwisselen ? Of evetueel een 'gathering' houden ?
Alle ideeën zijn welkom. Laat Uw fantasie maar gaan.
[email protected]
 
wij Nederlandstaligen zijn gewoon veruit in de minderheid hiero. Bovendien heb ik nog nooit een vrouwelijk kietelwezen hiero gezien dus veel hoop voor de toekomst heb ik niet :(
 
Bedankt

:confused:

Toch bedankt voor uw respons S. Als het inderdaad zo is vind ik het bijzonder jammer des te meer voor diegenen die zouden willen maar ergens niet goed durven.
By the way: het onderwerp diende NEDERLAND te vermelden. De 's' is een typfout. Sorry !

B.
 
Tadaa! Ik ben er ook. Maar ik ben helaas ook een man. Ooit heb ik in de chatroom eens een nederlandstalig meisje ontmoet. Maar dat kan natuurlijk ook een man zijn geweest. Overigens is er op MSN of Yahoo wel een nederlandstalige kietelgroep, maar dat zijn ook alleen maar mannen als ik me goed herinner.
 
Inderdaad DT op MSN is een forum maar deze is sinds vorig jaar niet meer gebruikt. En op clubs.nl bestaat de kietelclub. Zeer goed als je het mij vraagt doch om iets in het forum te schrijven of om foto's te bekijken moet je betalen.
 
Hallo nederlandstalige kietelkompanen. Het is de eerste maal dat ik op deze topic van het Forum terechtkom. Ik ben inderdaad ook een man. Ik zou graag een lijst maken zoals de "ticklish celebrities" maar dan van bekende belgische en nederlandse vrouwen. Ikzelf heb wel één en ander over belgische vrouwen. Zijn er mensen die iets weten over bekende nederlandse dames?
 
hallo

hey ikke ook nederlands:p
ik heb heel veel kietelvideos:p
je kan ze downloaden via de downloadprogramma edonkey
echt veel video's vooral van realtickling.com:p
 
Re: hallo

peter said:
hey ikke ook nederlands:p
ik heb heel veel kietelvideos:p
je kan ze downloaden via de downloadprogramma edonkey
echt veel video's vooral van realtickling.com:p

joa, da's bekend

maar als je die TCzooi download ben je eigelijk best wel aan't stelen, dat spul kost geld. Het enige vervelende is dat die stomme amerikanen allemaal creditcard hebben en alleen daarmee betalen dus teveel producenten gebruiken alleen creditcard als betalingsoptie, bovendien is creditcardfraude op internet een fluitje van een cent...
 
Hallo! Tof om eens over het onderwerp in uw eigen taal te kunnen praten. Ik ben ook een man en buiten de (halfbelgische Elena) heb ik nagenoeg nog geen Nederlandstalige vrouw ontmoet hier.
De belgische/nederlandse kietelscene stelt dan ook (nog) niks voor...
In België ken ik alleen BelgianFeet maar het aanbod kietelen is zeer klein (en ik geloof nu ook betalend)
Ik heb geen kietelvideos, wel veel clips.

Dat van die celbrity list vind ik een goed idee. Via VT4-sms Chat 3231 zijn we toch al wat te weten gekomen over Belgische bekendheden..

Onder meer Jessy van The Mackenzie, Goedele (presentatrice op Vt4) en Marjan (presentatrice chat 3231) bevestigeden reeds. En uit een interview in P-Magazine kon ik dat ook opmaken uit de woorden van ex-miss belgian beauty Szofi Horvath.
 
Je mag eens raden wie hen de vraag stelde. Vandaag is het vt4 programma nogal veranderd en lijkt het mij zeer moeilijk om nog de vraag te stellen.
Een andere leuke belgische celebrity is ex-miss België Veronique De Kock. Marcel Vanthilt heeft ooit in zijn programma op kanaal twee Veronique onder haar voeten gekieteld. Het is al een tijd geleden want Veronique was toen miss België.

Het zou leuk zijn om nog een aantal bekende Belgische of Nederlandse bekende dames hier te zien verschijnen.
 
)
Joetje said:
Je mag eens raden wie hen de vraag stelde. Vandaag is het vt4 programma nogal veranderd en lijkt het mij zeer moeilijk om nog de vraag te stellen.
Een andere leuke belgische celebrity is ex-miss België Veronique De Kock. Marcel Vanthilt heeft ooit in zijn programma op kanaal twee Veronique onder haar voeten gekieteld. Het is al een tijd geleden want Veronique was toen miss België.

Het zou leuk zijn om nog een aantal bekende Belgische of Nederlandse bekende dames hier te zien verschijnen.

:D Ik dacht al dat die vraag iets te maken zou hebben met deze community
Ik heb de vraag ook enkele keren gesteld maar kreeg geen resultaat.

Dat van Véronique De Cock wist ik niet :wow: moet super geweest zijn! Jammer dat er geen clip van bestaat ofzo...

Karen van K3 weet ik ook, die antwoordde dat eens in een chat.

Verder zag ik ook al kietelen (M/F OF F/F):
- In familie (ben rottiers kietelde hilde de roeck haar voeten , ik had het op tape maar per ongeluk weggewist :mad: )
- Ook in familie werd Bieke Ilegems gekieteld door eric Goossens en werd Martine Jonckheere enkele keren gekieteld. (ergens in de eerste jaren van Familie, daarna volgde ik het niet meer)
- In oude VRT sitcom Freddytex was er regelmatig kietlen te zien; daar werd Ann Esch onder de voeten gekieteld en was er en kietelgevecht met o.a. Els Olaerts en Gerda Marchand.
- In RIP werd de moeder (ben haar naam kwijt) eens gekieteld onder de voeten en eens in de ribben.
- ..

meer volgt...
 
Ik heb de scene met Veronique op video gehad. Recent ben ik er nog naar op zoek geweest, maar ik heb ze niet teruggevonden. Ik vrees dat ik ze misschien gewist heb. Ik zal nog eens zoeken.

Nog een andere leuke belgische celebrity is Joyce De Troch. In een programma van Luk Alloo lag ze in een bed met Luk en haar vriend Peter Hoogland. Er ontstond een klein speels gevechtje en Luk vroeg aan Joyce of ze tegen kietelen kon. Deze beweerde dat ze geen kietels had. Luk (slimme jongen) besloot dit toch eens te testen. Hij nam haar blote voet en begon Joyce te kietelen. Ze begon meteen te lachen en te spartelen.
 
Joetje said:
Ik heb de scene met Veronique op video gehad. Recent ben ik er nog naar op zoek geweest, maar ik heb ze niet teruggevonden. Ik vrees dat ik ze misschien gewist heb. Ik zal nog eens zoeken.

Nog een andere leuke belgische celebrity is Joyce De Troch. In een programma van Luk Alloo lag ze in een bed met Luk en haar vriend Peter Hoogland. Er ontstond een klein speels gevechtje en Luk vroeg aan Joyce of ze tegen kietelen kon. Deze beweerde dat ze geen kietels had. Luk (slimme jongen) besloot dit toch eens te testen. Hij nam haar blote voet en begon Joyce te kietelen. Ze begon meteen te lachen en te spartelen.

:woot: ook deze heb ik gemist :( Wel bedankt voor het nieuws!
 
In dezelfde aflevering met Veronique kietelde Marcel trouwens nog een aantal 'babes', waaronder Francesca Van Thielen. Wie de anderen waren, kan ik me echt niet meer herinneren.
Op Chat.Be heeft Claudia van 'Spark' ook toegegeven dat ze niet tegen kietelen aan haar voeten kan.
En één van lang geleden : Jessie De Caluwé (toen ze nog jong was) werd ooit ééns in een programma van Jan Van Rompay door een goochelaar doormidden gezaagd. Dit ging ook gepaard met kietelen aan haar voeten waar ze nogal heftig op reageerde.

Ik kan zeker nog meer namen aan de lijst toevoegen, maar dan moet ik eerst eens mijn geheugen grondig pijnigen....

Tot later.
 
Stardust said:
In dezelfde aflevering met Veronique kietelde Marcel trouwens nog een aantal 'babes', waaronder Francesca Van Thielen. Wie de anderen waren, kan ik me echt niet meer herinneren.


Francesca Van Thielen werd ook gekieteld aan de voeten in de film Licht. Haar vriend kuste of likte , weet ni precies meer, haar voeten en ze giechelde. (later kietelde ze hem ook maar dat vond ik persoonlijk al veel minder interessant :p)

Véronique was miss belgië ergens in 1995 ofzo zeker? Hoe heette dat programma met Vanthilt? Ik vergeef mezelf nooit dat ik het niet gezien heb!!! :cry1:
Was het op VRT trouwens? In het kader van 50 jaar tv kunnen immmers via VRT website tapes van oude opnames op aanvraag bekomen worden
 
Francesca - Veronique

Het fameuze programma met Marcel Vanthilt werd uitgezonden op kanaal 2. De naam van het programma was volgens mij "gebakken banaan". Het was een aflevering waarin Marcel een aantal mooie bekende belgische dames ontving die in dat jaar in the picture hadden gestaan.

Naast Veronique De Kock, Francesca Van Thielen was ook Phaedra Hoste toen uitgenodigd. Op een bepaald moment moesten de dames op een bed gaan zitten en hun schoenen uitdoen. Marcel heeft toen alle dames heel kort even onder de voeten gekieteld.

Francesca bleek jammer genoeg tegen kietelen te kunnen. Phaedra moest op haar lippen bijten om niet te lachen en was volgens mij dus wel gevoelig. Veronique was de laatste en hier nam Marcel haar been vast (wat hij bij de andere niet deed) en begon haar te kietelen. Veronique probeerde meteen haar been los te krijgen en weg te trekken.

Ik had deze scene ooit op video maar zoals hier al eerder gemeld , vrees ik in een onbewaakt moment deze te hebben gewist.
 
Hier ben ik dan

Hoi allemaal,

Nou ik ben dus Purple Feather, ben VROUW, heb helaas nog niks aan info of tips die ik met jullie kan uitwisselen.
Ik vind het best wel moeilijk om hier wat meer over mezelf te vertellen, merk nu pas die hoge drempel op:xpeepsofa
Daarom kijk ik even de kat uit de boom, maar zal echt wel reageren als iets me aanspreekt hoor.
:justlips: :justlips: :justlips:
 
Hai Purple Feather, wat leuk dat er ook een Nederlandstalige vrouw op het forum aanwezig is! Welkom!

Ik zou willen zeggen, kijk eens lekker een tijdje rond en volg de berichten, met name in het Tickling Discussion gedeelte, want daar wordt toch het meeste gechat. En laat je niet opjutten door opdringerige prive-berichtjes enzo.

groetjes,
Scott
 
Belle Perez

Het is hier maar stillekes, tijd om nog eens iets te posten over een BV, de mooie Belle Perez.
In een recente chatsessie heb ik haar twee antwoorden kunnen ontlokken: 1) Belle, wat is jouw schoenmaat en kan je tegen kietelen aan je voeten? Haar antwoord was: Schoenmaat 37 en kan niet tegen kietelen aan mijn voeten. Een beetje later vraag 2) Ben je eigenlijk heel gevoelig of niet zo gevoelig voor kietelen? Haar antwoord was Héél gevoelig.
 
:)

eindelijk dus een NL-talige vrouw hiero :)

maar toch heb ik niet echt veel hoop voor de NL-kietelcommunity :(
 
Het is inderdaad erg tam hier....
:couch:
Hoe breng je hier leven in de brouwerij, ik kan dat niet alleen hoor :bouncybou
 
Re: Belle Perez

@ Purple feather; welkom hier! Moet eerlijk toegeven dat ik over die drempel ook niet helemaal heen ben, en een soort anonimiteit wil ik altijd wel bewaren, daar is niets mis mee. Ik hoop in ieder geval dat je't hier een beetje naar je zin hebt, leuk om er weer een Nederlandstalige bij te hebben... :cool:
De NL-talige community is idd erg klein, mar ben er vast van overtuigd dat velen, net zoals ik enkele jaren geleden niet eens überhaupt van de hele online kietelscene afweten... vrijwel niemand gaat daarover ook zomaar vrij praten...

Joetje said:
Het is hier maar stillekes, tijd om nog eens iets te posten over een BV, de mooie Belle Perez.
In een recente chatsessie heb ik haar twee antwoorden kunnen ontlokken: 1) Belle, wat is jouw schoenmaat en kan je tegen kietelen aan je voeten? Haar antwoord was: Schoenmaat 37 en kan niet tegen kietelen aan mijn voeten. Een beetje later vraag 2) Ben je eigenlijk heel gevoelig of niet zo gevoelig voor kietelen? Haar antwoord was Héél gevoelig.

Topnieuws :D You're the man Joetje! Waar vind je dergelijke chatsessies? Een dergelijke chatsessie wil ik wel eens meemaken


:)
 
Dergelijke chatsessies vind je o.a. op www.chat.be
Elke donderdagavond komt er daar wel een BV langs.
Kijk maar eens bij de VIP-kalender.
Ik heb daar zelf al een paar keer prijs gehad.

Groetjes,

Stardust
 
Thanks stardust!
Ik ben eens gaan kijken...Volgende week Elsie Moraïs op chat.be :D

Van wie ben jij iets te weten gekomen btw?
 
What's New

4/25/2024
Visit Tickle Experiement for clips! Details in the TE box below!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top