PDA

View Full Version : hellllllllllllp!!!



TicklingDuo
05-01-2003, 01:15 PM
LOL Now that I have your attention. Would those who have sent inquiries about attending CAT mind doing so again. I forgot to back them up before wiping my system to rid us of a virus. DUH!!! Sorry for the inconvenience.

Ann

njjen3953
05-03-2003, 01:08 AM
Inquiring minds what to know. LOL I am in.

Jen

summerdaez
05-06-2003, 12:52 PM
I had better be counted in Lol :) Protect those responses this time Ann!!!!! Lol!
:tickle: :couch:

Summer

TicklingDuo
05-07-2003, 09:10 AM
For all interested in attending...please fill out a survey and e-mail it to me. Space WILL be limitted. So, obviously, not everyone will be able to join us. :(

Ann

njjen3953
05-07-2003, 12:19 PM
I am sure I know the answer to this already, but it is the last week fo the semester and my brain is mush. LOL

Is the questionairre form posted somewhere?

Jen :confused:

TicklingDuo
05-07-2003, 01:39 PM
http://www.ticklingforum.com/showthread.php?s=&threadid=10661

ticklishdragon
05-08-2003, 03:39 AM
...given that I can take time off work, it's not during my family reunion, etc. etc.

~b

TicklingDuo
05-08-2003, 10:16 AM
Dragon...be sure to send me your survey. We screen everyone and have to figure out how much room we'll have to work with.

Ann

summerdaez
05-08-2003, 10:21 AM
Ann..
Did you get my survey?

Summer :tickle:

TicklingDuo
05-08-2003, 01:38 PM
Yep....and dragon's, ;) We'll be getting in touch with everyone once we figure out exactly what we're going to do this year.

Ann

njjen3953
05-08-2003, 02:17 PM
I seem to remember a date being set for August. Is that correct?

Jen
*who is lost in a sea of term papers :eek: *

TicklingDuo
05-09-2003, 09:23 AM
Ummm....yeah. Or should I say, "Well f'in duh!!!"? It's in the post titled SUMMER 2003 DATE SET! Did all that studying make you forget how to read, Jen? lol :p

Ann

njjen3953
05-09-2003, 02:44 PM
Originally posted by TicklingDuo
Ummm....yeah. Or should I say, "Well f'in duh!!!"? It's in the post titled SUMMER 2003 DATE SET! Did all that studying make you forget how to read, Jen? lol :p

Ann

Oh. I can read alright, but things have started blending together. I am also applying for summer camp jobs and have been filling out applications ahd having phone interviews. I am so afraid I will start talking about abnormal psychology during an interview. LOL

Neutron
05-14-2003, 12:55 AM
If I travelled to CT would you get a small gathering together?


Tron

njjen3953
05-14-2003, 08:21 AM
Neutron,
Why don't you come to CAT with me? ;)

TicklingDuo
05-14-2003, 08:36 AM
Originally posted by Neutron
If I travelled to CT would you get a small gathering together?

Tron

Mike...other than the annual larger CAT gathering, we do things pretty much at the spur of the moment with whoever may be around. So, to answer your question...

If you're coming out this way and want to connect, let us know. If we're free to get together, we will. But, it wouldn't be a regular "gathering".

Ann

Neutron
05-14-2003, 10:21 AM
And that's what I meant dear!! I might have to go to mIllstone on an industry trip later this year.


Tron

Neutron
05-14-2003, 10:22 AM
Originally posted by njjen3953
Neutron,
Why don't you come to CAT with me? ;)


When is it? I'm not sure if I'll be available dear


Tron

njjen3953
05-14-2003, 10:44 AM
Tron, sweetie.

It is in August, I believe. I know we had talked about me coming to see you, but if you want to go to a gathering we could kill 2 birds with one stone. Think it over.

Jen

Neutron
05-14-2003, 01:54 PM
I'm not sure I can make it in August. I'd still love ya to come West. But should I make it to CT I honestly wouldn't mind hooking up with you and the Duo and whoever else might be in the area.


Tron

njjen3953
05-14-2003, 02:01 PM
Well, why don't we just concentrate on you and me getting together at some point. If you do get to CT. they can make their plans with you.
I may be in California for the summer. I just told Ann that if I get this job out there, I would not be available for CAT.

Jen

venray
05-14-2003, 04:41 PM
Originally posted by Neutron
I'm not sure I can make it in August. I'd still love ya to come West. But should I make it to CT I honestly wouldn't mind hooking up with you and the Duo and whoever else might be in the area.


Tron

Ya Damn well better let ME know if you're gonna be in CT, Mike....!!!:D

Neutron
05-14-2003, 08:31 PM
Since the venrays, Ann, Jen and Sunriseticklee are on that small list of TMFers I wanna meet I'd be sure to let you know when I'm in your respective areas.

Darth Neutron