• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Hej alle

Ewig12

Registered User
Joined
Oct 26, 2017
Messages
3
Points
1
Hej alle, jeg er en dansk mand på 25 år. Jeg har fulgt med herinde i lang tid men har først lavet en bruger nu . Jeg har haft en kilde og fod fetish så lang tid jeg kan huske.
Sagen er den at jeg har en fantasi som går ud på at min kæreste bliver kildet af en anden plus at personen har en fod fetish og derfor giver hende fx en omgang fodmassage mens jeg ser på. Det er en stor turn on for mig. Problemet er bare at hun er svær at overtale, men hun er dog åben for ideen hun er bare lidt nervøs og jeg vil jo ikke tvinge hende. Har i nogle råd til hvordan jeg kan få hende overtalt og er nogle interesseret i at være personen som gør det ved hende? Alder og køn er lige meget :)
Hun er forresten 20 år. På forhånd tak, god dag! :)
 
med mindre hun er stor tilhænger af "voldtægts fantasier" så tænker jeg at det vil være en virkelig god idé at mødes med eventuelle potentielle hjælpere til fuldførelse af fantasien. Kaffedates på offentlige cafeer plejer at virke rigtigt godt for mig og min mand. Så behøver man ikke at fortælle sit rigtige navn, adresse og lignende før man har i det mindste en god "mavefornemmelse" for om den man har talt med på nettet er et ordentligt menneske.
 
What's New

4/16/2024
Clips4Sale is the webs largest site to buy fetish clips! Visit today.
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top