• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Pigedreng med kildne fusser ;)

TasH

TMF Poster
Joined
Oct 27, 2012
Messages
83
Points
0
Hej med jer!

Jeg ved ikke, hvor jeg skal spørge om dette. Men jeg har besluttet, at dette må være det rigtige sted at spørge! Jeg kan bare slet ikke finde ud af det med at finde en "kilde-soulmate". Men jeg vil ikke give op! Jeg føler, at det bliver umuligt for mig nogensinde at finde frem til sådan en person :dropatear

Jeg er 31, og betragter mig selv som transfeminin. Jeg er meget spinkel og minder nok mere om en pige end en dreng. Men altså, jeg er hankøn i teknisk forstand. Jeg er studerende, og bærer altid kønsneutral/feminin påklædning (figursyet etc.). Jeg er selv ret stolt af min hvepsetalje og megatynde ankler, når jeg selv skal sige det ;) Og så er jeg ret vild med Maybelline Baby Lips! ;)

Nå, men nu til sagen! Hvordan i alverden finder man en kilde-date? Tinder duer jo ikke til det! Jeg er virkelig træt af, at jeg ikke kommer andre veje end min egen fantasi! Jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve at blive kildet vildt under fødderne. Jeg ved ikke, hvor jeg skal lede. Jeg er en person, som er meget forsigtig og ser folk an. Så hvis jeg skulle kildedate, ville jeg insistere på at mødes på café etc. flere gange forinden og lære hinanden godt at kende generelt! Men jeg kunne virkelig godt tænke mig en ven (og måske date), som ville have lyst til at kilde sådan en mærkelig én som mig under fusserne! Men jeg vil gerne starte forsigtigt og kort tid ad gangen, da mine fødder vist er meget sensitive! Helst forsigtigt og med strømper første gang, og måske prøve med bare tæer lidt senere ;)