• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Pigedreng med kildne fusser ;)

TasH

TMF Poster
Joined
Oct 27, 2012
Messages
83
Points
0
Hej med jer!

Jeg ved ikke, hvor jeg skal spørge om dette. Men jeg har besluttet, at dette må være det rigtige sted at spørge! Jeg kan bare slet ikke finde ud af det med at finde en "kilde-soulmate". Men jeg vil ikke give op! Jeg føler, at det bliver umuligt for mig nogensinde at finde frem til sådan en person :dropatear

Jeg er 31, og betragter mig selv som transfeminin. Jeg er meget spinkel og minder nok mere om en pige end en dreng. Men altså, jeg er hankøn i teknisk forstand. Jeg er studerende, og bærer altid kønsneutral/feminin påklædning (figursyet etc.). Jeg er selv ret stolt af min hvepsetalje og megatynde ankler, når jeg selv skal sige det ;) Og så er jeg ret vild med Maybelline Baby Lips! ;)

Nå, men nu til sagen! Hvordan i alverden finder man en kilde-date? Tinder duer jo ikke til det! Jeg er virkelig træt af, at jeg ikke kommer andre veje end min egen fantasi! Jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve at blive kildet vildt under fødderne. Jeg ved ikke, hvor jeg skal lede. Jeg er en person, som er meget forsigtig og ser folk an. Så hvis jeg skulle kildedate, ville jeg insistere på at mødes på café etc. flere gange forinden og lære hinanden godt at kende generelt! Men jeg kunne virkelig godt tænke mig en ven (og måske date), som ville have lyst til at kilde sådan en mærkelig én som mig under fusserne! Men jeg vil gerne starte forsigtigt og kort tid ad gangen, da mine fødder vist er meget sensitive! Helst forsigtigt og med strømper første gang, og måske prøve med bare tæer lidt senere ;)

Jeg håber, I måske kan hjælpe mig! Skriv evt. en PM, hvis du har lyst til at snakke. Jeg er faktisk ikke så bange for at tale om det med andre, og jeg vil helt sikkert kræve, at vi er Faceook-venner etc. et stykke tid inden, så jeg ved, hvem min potentielle kildedate er :) Jeg er IKKE ude på andet end at blive kildet, så det skal være det, du virkelig vil! Men som sagt, jeg kunne virkelig også godt tænke mig en ven at tale om "kildeemner" med ;)

PS. Jeg færdes i Sydjylland/Fyn.
 
Last edited:
Låter ju verkligen som en dröm att hitta en kittlings-soulmate! Nu bor vi förvisso inte bortom möjligt (om det nu eventuellt skulle visa sig att vi kommer bra överens) avstånd, men en liten bit är det ju. Bor relativt nära sundet. Man eller kvinna har aldrig spelat någon roll för mig men femininitet är något jag verkligen uppskattar hos en person. Att du är försiktig tycker jag är sunt och också något jag uppskattar, är själv likadan och blir lätt avskräckt när folk är för "på".

Är hur som helst en 25-årig man och skulle du stå ut med att jag är svensk pratar jag gärna "kittlingsämnen" med dig. ;)
 
Last edited:
Låter ju verkligen som en dröm att hitta en kittlings-soulmate! Nu bor vi förvisso inte bortom möjligt (om det nu eventuellt skulle visa sig att vi kommer bra överens) avstånd, men en liten bit är det ju. Bor relativt nära sundet. Man eller kvinna har aldrig spelat någon roll för mig men femininitet är något jag verkligen uppskattar hos en person. Att du är försiktig tycker jag är sunt och också något jag uppskattar, är själv likadan och blir lätt avskräckt när folk är för "på".

Är hur som helst en 25-årig man och skulle du stå ut med att jag är svensk pratar jag gärna "kittlingsämnen" med dig. ;)

Hej med dig, JustJaded. Og tak for din respons, jeg sender dig lige en PM!
 
What's New

4/25/2024
Visit Tickle Experiement for clips! Details in the TE box below!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top