• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Tickling in Finland?

alchemy

Verified
Joined
Nov 1, 2004
Messages
4,140
Points
36
Here's a personal request from me to any tickle fetishist in Finland who happens to be a member of the TMF...

WE NEED A FINNISH TICKLING SITE/STORE

I, for one, would like to see just how ticklish beautiful Finnish women actually are.

I even have an idea for a name: Lapland Laughter

So how's about it?
 
Not to be a party pooper or anything but .. Lapland is in Sweden too ;D
 
Tickling fetish is so small thing here Finland. :( Almost everyone dont know nothing on tickling fetish and if someone have tickling fetish, she is strange and people dont understand that business.
 
jep,jep aika hiljasta taitaa kutittelupuolella olevan suomessa.
 
Halojata! Nostellaanpa vanhaa topsua ylöspäin..Ketäs suomipoikia tai -neitoja tällä pyörii?
 
I am not from Scandinavia, but I agree with alchemy, there must be a Finnish tickling store, Finnish girls are so wonderful :)
 
Täältä löytyy yksi suomalainen lisää. Eipä olisi tosiaan pahitteeksi, jos meilläkin olisi oma kutittelusivusto :)
 
Harmi tosiaan, ettei kutittamisfetissi ole Suomessa paremmin katettu :/

T: M/22/Pori :)
 
Vielä yksi suomalainen ilmoittautuu. Kutitusfetissi ei tietenkään ole se yleisin juttu, mutta harmittaa kyllä että se on Suomessa niin olematonta. Voihan se tietysti olla että ihmiset eivät vaan ole siitä kovin avoimia.
 
Olen pyörinyt jo vuosia foorumilla, mutta kun törmäsin sattumalta tähän keskusteluun, oli pakko rekisteröityä ja avata myös oma sanainen arkku. Näkyyhän meitä suomalaisia kutituksesta innostuvia olevan enemmänkin, mahtavaa. Wow, toi suomalainen kutittamiselle omistettu sivusto olisi ihan mahtava juttu, kannatetaan!

Suomalaiseen kutituskeskusteluun olen aiemmin törmännyt ja myös itse ottanut osaa täällä: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=864.0. Oma haave olisi löytää Suomesta kokeilukumppaniksi nainen, joka olisi sopivan sadistisesta kutittajan roolista kiinnostunut :thumbsup:

T: M/25/Tampere
 
Yeah, in Sweden also. Feel free to PM me if you want to talk to a fellow TMF:er from Scandinavia :)

Edit: Thought I was replying to a post, not the entire thread :). But I would love to support a finnish tickling community :)
 
Huhheijakaa, kuulkaas kun törmäsin ensimmäistä kertaa vuosien kutittelufetisistinä elämisen jälkeen videoon, jossa kutitellaan suomitypyä. En kehtaa linkittää dailymotionista, kun tekijänoikeudet ja kaikki, mutta voin kertoa että oli mukava nauru ja seksikkäät jalat! Nimi oli jotain "Fin gets tickled"
 
Suomalaiset käyttäjät, lisäilkää kaveriks ja kommentoikaa kuvia : )
 
Se pätkä on tainnut jo hävitä netistä, mutta itseltäni löytyy koneelta videon 1. osa, jossa roolit ovat toisinpäin. Hauskaa katseltavaa kyllä : P
 
No voi harmi :/. Mutta jos se sattuu joltain löytymään (mieluummin m/f versio) niin minulle voisi sen lähettää.
 
Oh boy, a Winland thread! Joku suomalainen clipstore ois aika paikallaan! Pisnespartnerin tartteisin ja kontakteja lisää...Mikään ei sytytä enemmän kuin suomalainen nainen huutamassa vittua ja perkelettä kun tarraa kiinni kyljistä :D!
 
So any more Finns want to speak up? Especially female lees - nam nam :p Olen tulossa Suomeen pian.....
 
What's New

3/28/2024
Stop by the TMF Welcome Forum and take a second to say hello!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top