• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

jeres erfaringer

Jag tycker det är lite synd att ingen svarat i den här tråden tidigare... Jag hade gärna gjort det, men jag har inga direkt intressanta erfarenheter att berätta om. :(

. Hvor lang tid er det muligt at blive kildet, inden man eksplodere?

Det är nog väldigt individuellt. Vanligtvis är jag knappt kittlig, men tar någon mig på en "dålig dag" så klarar jag säkert bara några minuter... som tur är så är jag dock en 'ler, inte en 'lee... ;)
 
jeg vil prøve at svare på dit spørgsmål jester, selvom jeg personligt ikke har prøvet at kilde nogen hvor det var aftalt eller hvor de var bundet (desværre). men jeg kan da stadig godt sige lidt da jeg har gjort mig en del tanker om det :hmm:

jeg har kun én oplevelse med kildning i et længere stykke tid. det var med en pige fra min parallelklasse der drillede en dreng, som derefter hoppede på hende og begyndte at kilde hende. det varede ikke længe før et par andre drenge (inklusiv mig) kom nærmere og også begyndte at kilde hende. nogen holdt hendes arme og en sad på hendes ben mens vi andre kildede hende.
jeg tror det varede omkring 2-3 minutter, men for hende har det helt sikkert føltes længere :3poke: hun var helt rød i hovedet da vi stoppede.
jeg havde dog lidt ondt af hende bagefter da hun var rimelig sur og ikke så ud til at synes det havde været særlig sjovt.. i hvert fald drillede hun ikke ham drengen igen :D

Hvor lang tid er det muligt at blive kildet, inden man eksplodere?
Det vil jeg sige kommer helt an på hvor kilden personen er! med "eksplodere" går jeg ud fra du mener at grine ukontrolleret og det har jeg set nogen gøre allerede efter et par minutters kildning.

bind for øjnene er individuelt tror jeg, da jeg har hørt nogen sige at det skærper deres sanser og dermed også kildningen, hvor andre har sagt de mere
har en tendens til at falde i søvn med det på..
men at være bundet mener jeg kun skærper kildningen, da man her ikke kan flygte eller forsvare sig selv og derfor er fuldstændig overladt til sin 'ler. men alle ting kommer selvfølgelig an på smag og behag.
 
Last edited:
Er der nogen som kan fortælle en personlig historie omkring kildning.
tjoe... Det største antal mennesker jeg har prøvet at blive kildet af er 4 stk.
Min mand, et venne-par og en veninde. Det er desværre rigtig mange år siden.

Hvor lang tid er det muligt at blive kildet, inden man eksplodere?
Jeg tror ikke jeg har "exploderet" men afhængigt af om det er en som ønsker at jeg skal blive tændt af behandlingen, eller straffet af den så er min "holdbarhedstid" om man så må sige PÆNT forskellig .... *griner* ... men min mand bliver altid træt i armen :p

hvad skal der til, skal man være bundet? gør bind for øjnene nogen forskel?
Jeg synes det afhænger helt vildt af situationen om jeg ønsker mig bundet eller ej, kan slet ikke sige nogen regel for hvad der virker bedst, men jeg kan dog tænde rigtig meget på at ikke være bundet men alligevel at skulle ligge stille, men det er jo nok mit islæt af Dominans/submission der spiller ind her.
 
Er der nogen som kan fortælle en personlig historie omkring kildning.


Jeg har skrevet sammen med en Kilde-Sadist i rigtigt mange år, jeg tror måske jeg "mødte" Ham her først, eller et andet Amerikansk kilde-site, men det har altid kun holdt sig til chat og udveksling af breve, af mange fornuftige årsager, som generthed, hver vores patneres indstillinger og en masse andet.

MEN i går gik drømmen omsider i opfyldelse. Hvad kan jeg sige, det ER altså noget ganske andet at blive kildet af een der SELV tænder på at kilde et offer.

Han skal ha' tak!
tinge
 
Den bar-vagt som IKKE blev som først forventet

Denne historie er så virkelig som de findes.
Det var som end i går aftes, i SMil-Kbh.

(og nu da en bestemt Kildefetishistisk Alfa Male allerede har udbedt sig at jeg skrev det ned, og jeg artigt -HAR- givet Ham beretningen først, så tænkte jeg at hvis nogle ville sætte pris på at læse den, måtte det da være jer.... så værsgo') :D

Jeg havde jobbet som bar-vagten sammen med en Dominant Reb fetishist og det var super hyggeligt. Han truer altid med at binde mig *grin* men Han respekterer at jeg er skrup genert og at et nej tak er et nej. ANNYWAYZ... Så kom Hende her Damen, som jeg altid hygge sludrer med på msn og som har de her vilde "sølv" negle Hun brugte på Sin slave en gang i SMil og som Hun altid hygge "truer" med at ville bruge på mig, bare for at se hvor dybt Hun kan få mig til at rødme... Det er altid super hygsomt med Hende, Hun snakker dejligt med alle for Hun har været i SMil "altid".

Tror nok jeg "kom til" sådan ved et "uheld" at være en lille bitte smule flabet et par gange hen over bar-disken *grin* og Hun kan altså noget med sine øjne, og Hun hygger sig gevaldigt ved min reaktion på det.
Desværre kunne jeg så ikke helt styre min trang til at der sq ske lidt mere, selvom jeg altså også FRYGTEDE (og det gør jeg!) at alle mulige skal se på mig imens.... så jeg fik vist nok fyret en flabethed af der vist var en oplagt invitation til handling...

Hun gjorde ingenting til en start, snakkede bare videre med den mand Hun var gået til ryge afd. for at snakke med, men så noget efter stod Hun lige dér hvor jeg mindst ventede det og så sad Hendes negle i håret i nakken ! wee gys!
TAVS som natten og bitte pyte lille og på vej til at kravle under gulvbrædderne blev jeg!
ÅH jeg blev så flov, følte at alle bare var stoppet op for at se på mig, og jeg stod jo faktisk inde i selve baren, så der var ikke rigtigt nogen steder at flygte hen med alt min generthed. Jeg tror aldrig at jeg har taget imod et kilde-angreb så LYDLØST jeg turde knapt nok trække vejret.

Hun kildede mig heldigvis uden på alt tøjet, ellers tror jeg nok jeg havde skreget.... Jeg stod bare så stille jeg kunne og tog imod. Hun kildede mig forfærdeligt fantastisk og jeg kunne ikke stoppe mine ben fra at danse en lille quickstep mod gulvet (og det LARMEDE så man kunne høre det helt ud på gaden følte JEG det som) mine fine nye håndjern-sko har hårde plast såler der siger lyde når man går. Tror det fik Hende til at klø på med fornyet styrke, er jeg bange for, men på det tidspunkt var jeg også begyndt at lukke verden ude og der var kun Hendes fingre og alt andet var væk. Hørte ikke, så ikke, følte kun. Tror jeg var ved at forsøge at hive et kabel over med de bare næver...

Hun stoppede og SÅ slog genertheden tilbage med dobbelt styrke og jeg er helt sikker på at jeg var mere en MEGET rød på mine blussende kinder. Der stod så en anden kvinde i baren, næsten ved siden af og hun sagde at jeg så meget sød ud med de røde kinder. Det var -lige- ved at jeg følte det som et større "overgreb" for hun havde så absolut INTET med noget som helst at gøre og så stod hun bare der og udstillede min generthed og alting så jeg var -lige- ved at sige noget kedeligt, og gå min vej.

Jeg tog mig sammen, men det var ret svært, for hende der hun irriterede mig godt nok ca. der men kyssede bare Damens hånd i stedet og så ned i bordet og prøvede at ignorere dem alle sammen. Hun nussede mig blidt med hele hånden, så det ikke kildede og stod og lod mig falde lidt til ro igen. Aede min hånd med en finger imens vi stod og holdt i hånd og jeg kæmpede med at holde op med at være alt for flov.

Men så begyndte Hun sandelig igen! Og jeg måtte bide hårdt sammen for ikke at sige en lyd. Hendes negle i nakke-håret og hovedbunden var vildt kulde-gys-fremkaldende og da Hun gik helt ind i baren (før stod Hun ude på "gavlen" af den) og om bag mig, som stod lænet ind over disken og krampagtigt holdt fast i den der stakkels ledning der lå dér, og begyndte at bruge begge hænder ind under det yderste lag tøj og op og ned af siderne og ud over måsen, der forræderisk havde sin egen vilje og struttede for at få mere, der var jeg da godt nok tæt på at enten skrige desperat eller bryde ud i skrub liderlige støn.
Jeg ved ikke hvad der havde være værst/bedst men på DET tidspunkt kunne resten af verden godt nok rage mig noget så læsterligt!!!

Da Hun omsider (desværre?) stoppede så var jeg heldigvis en lille smule mindre genert, men der var også lidt færre folk i nærheden. Men jeg var stadig begyndt at grave mig ned hvis nogen havde rakt mig en skovl......
Det der genertheds noget er godt nok øøøhh... "besværligt" ?

Til sidst var der kun min bar-vagt-kollega og mig samt Hende og den pige Hun var ankommet med og vi stod vist ret længe og bare sludrede indtil de besluttede at -nu- måtte vi da hellere tælle sammen og lukke den der bar for denne gang.

Dejlig aften ....
Og kunne jeg sove da jeg kom hjem ? - NEJ!

<<<<---- tinge
 
Jeg vil godt starte med at sige tak, til den som har oprettet dette Skandinaviske forum :)

Er der nogen som kan fortælle en personlig historie omkring kildning.

Jeg har selv prøvet at blive bundet og kildet af en lækker pige, og jeg fik lov at returnere tjenesten bagefter, ved at kilde hende. Jeg følte mig som en kylling, da jeg kunne klare 10 min, og hun tog næsten 30 min. Hvor lang tid er det muligt at blive kildet, inden man eksplodere?

hvad skal der til, skal man være bundet? gør bind for øjnene nogen forskel?

:rotate:

Jag har oxå blivit bunden och kittlad utav en som tog det till sin spets ordentligt. Tror det slutade på runt 2 timmar med några pauser, och jag är grymt kittlig. :) Tycker det är bättre att vara bunden eftersom jag söker den där känslan av att inte kunna göra någonting åt saken. Bara ligga och ta emot. :)
 
jeres erfaringer... igen igen

Nu har jeg som sagt "rodet mig ud i" at lægge krop til før omtalte Kildefetishistiske Alfa Male...

Har lært en ting mere om mig selv og det at blive kildet.
Jeg kan få BLÅ mærker af det ....
Sidder i skrivende stund med 4 blå mærker på ribbenene under den ene arm og et under den anden.

lidt vildt ikke?!

<<<<---- tinge
 
Ja Tinge, det lyder til at din 'ler godt nok er "gået grundigt til værks". Men sådan kan det jo gå, når man roder sig ud i ting sammen med en kildefetichist :) og du havde garanteret fortjent det! :mwahaha:
 
og du havde garanteret fortjent det! :mwahaha:

Fortjent at blive kildet, DET havde jeg helt sikkert!
:excited:
...for jeg er simpelthen SÅ sød og fortjener at blive FORKÆLET fra nu af og ind i evigheden :angel:

... fortjent at få blå mærker ? :shock:
Det kan jeg ikke i min vildeste fantasi forestille mig ....
(eller nowed)
.... men de ER i øvrigt gået væk igen.

<<<<---- tinge
 

Fortjent at blive kildet, DET havde jeg helt sikkert!
:excited:
...for jeg er simpelthen SÅ sød og fortjener at blive FORKÆLET fra nu af og ind i evigheden :angel:

... fortjent at få blå mærker ? :shock:
Det kan jeg ikke i min vildeste fantasi forestille mig ....
(eller nowed)
.... men de ER i øvrigt gået væk igen.

<<<<---- tinge

Under normale omstændigheder ville du på ingen måder have fortjent at få blå mærker!
Men i den her situation kan man jo se dine blå mærker som et tegn på, hvor meget din 'ler nyder at kilde dig... hvis du forstår hvad jeg mener :idunno:

Håber i hvert fald du stadig havde en god oplevelse på trods af de blå mærker.
 
Men i den her situation kan man jo se dine blå mærker som et tegn på, hvor meget din 'ler nyder at kilde dig... hvis du forstår hvad jeg mener :idunno:

Håber i hvert fald du stadig havde en god oplevelse på trods af de blå mærker.

OK - hvis man ser sådan på det, så må jeg vel være nødsaget til at gi dig ret.... ;) tror nok at jeg har luret Ham tilpas nok til at kunne se at Han nyder det ;)
.... og ja tak, dejlig oplevelse.

SPEAKING OF oplevelser ...
synes denne her tråd er løbet lidt tør for ANDRE indput.

ALLE oplevelser - selv de helt hyggelige og slet ikke planlagte små strejf af :boogie: kilde-lyspunkter har sin ret
:happycry:

<<<<---- tinge
 
Smil

Hej Tinge,

Interessante historier du har at fortælle.

Jeg overvejer at melde mig ind i smil-københavn for den vej igennem at møde andre kildefetishter. Jeg kunne læse i en af dine historier, at du er tilknyttet smil.
Er du muligt at møde andre med samme fetish?

Hilsen,

postmodernism0
 
så vidt jeg ved, er jeg den eneste, men det kan SAGTENS være at der er andre som leger med det at kilde ude at erklære sig som desideret fetishister af den grund, det skal jeg ikke kunne sige.
Så hvis det er i håbet at møde en masse kildefetishister, så skal du vælge SMil Norge der er de da i det mindste 2. Dobbelt op ;)

<<<<---- tinge
 
Okay. Det vil sige, jeg kunne være heldig at løbe ind i dig, hvis jeg bliver medlem? :) Er du medlem i København?

Ved du om der nogen fod-fetichister?

postmodernisme0
 
Nej den eneste helt erklærede fod fetishist jeg kender Han er ikke medlem i SMil.... meeeeen igen .... det kan SAGTENS være at der er andre som leger med fødder ude at erklære sig som desideret fetishister af den grund, det skal jeg ikke kunne sige.
men hvis de tænker på at røre ved mine fødder så sparker jeg nok deres tænder ud ... Det er totalt off-limits og major turn OFF at bare overveje at nævne at man tænker på at røre mine fusser. HUGE turn off.

... og jo får nok svært ved at skjule mig for dig i SMil-kbh ... *kluk ler* jeg er nemlig i bar-gruppen, så mit navn står på tavlen i baren, når jeg er på "arbejde" derinde.
 
Men den her tråd er løbet lidt løbsk og bort fra sin oprindelse .... OPLEVELSER
Alles oplevelser, jeg synes denne her tråd er løbet lidt tør for ANDRE indput.

ALLE oplevelser - selv de helt hyggelige og slet ikke planlagte små strejf af kilde-lyspunkter har sin ret


<<<<---- tinge
 
Jeg syntes det er svært at finde folk i Danmark der er villige. Og hvordan kommer man så lige ind på det emne? "Hej du ser skide sød ud, må jeg ikke binde dig og kilde dig?" Nu lyder det meget direkte. Men hvis der er andre der har gjort sig nogle erfaringer, så del endelig :)
 
.....synes det er synd for mig (og alle andre) at der ikke er flere mennesker der vælger at dele deres erfaringer herinde.
Se på det sådan ... Hvis du SELV bidrager til sitet, så bliver her mere interessant og så får andre også lyst til at bidrage ...
:-D
Kom ud af jeres gemmesteder og SKRIV noget !
 
Okay siden der ikke er så mange der skriver herinde, og jeg ikke har skrevet i meeeeeeeget lang tid, så synes jeg det er på tide at bidrage så det ikke kun er Tinge der gør alt ben arbejdet ;)

For en del år siden fik jeg en veninde (vi kalder hende M) med på en kildeleg som jeg slet ikke troede hun ville gå med til. Det skal siges at jeg har kildet hende en del da vi var yngre, og dengang var hun rigtig meget kilden.

Nå men jeg sad inde i et rum med hende og en anden pige (vi kalder hende B) der var noget yngre end os. På én eller anden måde var M vores fange, og hun måtte ikke forlade rummet. Jeg sagde til hende at hvis hun prøvede at stikke af blev hun holdt nede og ville blive kildet i 2 minutter uden pause. Sjovt nok var M med på idéen og prøvede selvfølglig at stikke af. Jeg nåede at gribe fat i hende uden problemer, og B og jeg fik hende lagt på ryggen. Jeg satte mig overskrævs på hende mens B holdte hendes arme over hovedet.

Jeg begyndte at kilde hende på maven og i siden, hvorefter hun straks eksploderede i latter. Hun lå bare der og vred sig i latter mens hun prøvede at få et "nej nej" ud.
Efter omkring 20 sekunder lykkedes det hende at sige "er der ikke snart gået to minutter?" ud mens ordene kom grinende. Mine fingre kørte op og ned af siden på hende. Det skal sige at jeg kildede på den måde hvor jeg kildede godt til men uden at det gjorde ondt.

Hun blev helt rød i hovedet, og vi slap hende efter to minutter, hvor hun bare lå og gispede efter vejret men hun stadig grinede som hun stadig kunne mærke mine fingre.

Da hun til sidst fik vejret sagde hun "Puha det er de længste to minutter i mit liv"


Det var lige en lille hygge historie. Del nu endelig jeres erfaringer så vi kan få lidt gang i tråden herinde ;)
 
What's New

4/26/2024
Visit Dorr 44 for clips! Details in the D44 box below!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top