• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

tickling in the netherlands/holland

tim_kaas

Registered User
Joined
May 5, 2004
Messages
35
Points
0
Hi I am dutch 30 yrs old male, and interested in tickling (very much)
I haven't found any dutch or maybe belgium females who like to talk about it...
If you like to talk about tickling or just general chatting about whatever.
:gathering:
 
Ik geef je weinig kans van slagen, maar je kan wel een balletje opgooien bij KG het haasje bij VSSM. (vssm.eu) elke 3e zaterdag van oneven maanden houden ze een bijeenkomst in Essen, net over de grens bij Breda.
 
I think the chances of finding fun females to chat with in the neighbourhood of the netherlands will indeed be challanging.
I see so many girls from other countries on this site, are the dutch/belgium girls who like the tickling non existing ?
 
Nee, die worden altijd zo massaal besprongen door hordes geile bokken dat ze meteen vluchten. Maar op fetlife kan je wel mensen uit de buurt zoeken en daar zal er vast wel een tussen zitten die je je bed in kan hosselen om daar dan dingen mee te doen.
 
hoe kom je erbij dat ik ze in bed wil hebben oid... gewoon eens chatten zou al leuk zijn... ik doel niet direct op ontmoetingen of zelfs meer... helemaal niet...

maargoed... het is wel jammer dat ze zoveel ik citeer "geile bokken" zijn die het verpesten voor de mensen die eens gewoon gezellig willen kletsen
 
Yep, zeker jammer. Ik heb de strijd opgegeven en moet zeggen dat het me sindsdien echt voor de wind gaat.
 
hoe bedoel je dat ?

je geeft het op en nu gaat het voor de wind ?
leg ns uit
 
hoe bedoel je dat ?

je geeft het op en nu gaat het voor de wind ?
leg ns uit

Ik ben gestopt met het zoeken naar een kietelpartner en ben gezellig de BDSM-wereld in Nederland ingerold en sindsdien knoop ik met enige regelmaat lieftallige jongedames vast aan mijn bed om vervolgens te genieten van hysterisch gelach. Werkt fantastisch; zijn genoeg onderdanige vrouwen die er mee akkoord gaan.
 
Ik ben gestopt met het zoeken naar een kietelpartner en ben gezellig de BDSM-wereld in Nederland ingerold en sindsdien knoop ik met enige regelmaat lieftallige jongedames vast aan mijn bed om vervolgens te genieten van hysterisch gelach. Werkt fantastisch; zijn genoeg onderdanige vrouwen die er mee akkoord gaan.

Hoe ben je daar dan 'ingerold'?
 
What's New

4/19/2024
Check out the huge number of thicklign clips that can be found at Clips4Sale. The webs biggest fetish clip store!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top