• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Kildefjer sælges

DanishTickling

TMF Master
Joined
Aug 29, 2009
Messages
652
Points
0
Inden for de sidste to år ca, har jeg kunne se et nyt produkt dukke op i flere og flere bondage butikker. Et produkt som burde have særlig interesse herinde, nemlig kildefjer! :)
Jeg ved at flere og flere folk er begyndt at eksperimentere med bondage gennem de seneste par år, hvilket man har kunne se ud fra salget af bondage produkter. Og i takt med det er bondage markedet jo vokset, hvilket har medført mange flere produkter inden for denne genre. Og her er så tilsyneladende kildefjer også kommet på markedet, hvor man kan kilde sin partner sensuelt mens hun/han er bundet.
Det ser jeg helt sikkert som et positivt tegn for os kildefetichister, for når disse produkter sælges, tyder det jo på at der er en efterspørgsel på dem. Så man må gå ud fra at flere er begyndt at inkludere lidt kildefetich i deres sexliv, og det er da en fantastisk udvikling! :)

Her er link til et af de steder man kan købe kildefjer:
http://www.sinful.dk/fetish/pirring/fjer-og-ticker
 
Velkommen til Jannie (ser join date feb 2018)
Du vil sikkert skabe stor interesse hvis du laver en introduktion i vores intro-tråd, så vi lærer vores nyeste medlem -list- at kende.... Nå det var offtopic..

Kildefjer ...
Min personlige erfaring er at de ikke kilder spor, jeg har brug for FINGRE.
..i ansigtet kilder de men det er nærmest mest bare "irriterrende" som en flue/myg f.eks.
Men nogen -MÅ- jo købe dem, siden de kan sælges...
Hvad tænker i andre ??? Virker de på jer / jeres "ofre" ???
 
What's New

3/28/2024
Stop by the TMF Welcome Forum and take a second to say hello!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top