• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

ALISEE BECOMES CRAZY ON OUR NEW DEVICE : FREE PICS & CLIP SAMPLE!

FT MANAGER

1st Level Violet Feather
Joined
Jul 17, 2004
Messages
7,201
Points
0
FtManager.jpg


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ALISEE BECOMES CRAZY ON OUR NEW DEVICE !






-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
THE MAGNIFICENT & INSANELY TICKLISH BLONDE EXPERIMENT OUR NEW DEVICE!

PART 01 : BARE FEET PUNISHMENT
Alisee experiments our new device with a nice bare feet and upperbody tickling punishment.
For the first part her sexy soles and toes are mercilessly tickled with fingers and hairbrushes.
Alisee's feet are horribly ticklish and the guy knows exactly how to get the craziest reactions with
her most sensitive spots.
She bursts out with uncontrollable laughter but she absolutely can't remove her feet from the tickling.
Look at her face and you will see her suffering especially when the haibrushes run on her oiled soles.
Do you really want to watch a gorgeous blonde with insanely ticklish feet become hysterical as never before ?
If the answer is yes don't miss this great session.



:justlips: 640X480 WMV SAMPLE : ALISEE'S TICKLISH BARE FEET


PART 02 : UPPERBODY PUNISHMENT
The guy attacks now Alisee's super ticklish upperbody.
He knows her for a long time then he knows all her most ticklish spots and how to drive her totally crazy.
ALisee explodes at each touch on her sides and underarms and you'll enjoy here some of her craziest reactions ever!
She loses all control of herself and the guy pushes her out of her limits with his experimented fingers.
Do you really want to watch this gorgeous blonde model become hysterical as never before ?
If the answer is yes don't miss this great session.



:justlips: 640X480 WMV SAMPLE : ALISEE'S TICKLISH UPPERBODY

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
WARNING : THE PREVIEW QUALITY FOR THE 640 x 480 VERSION DOES NOT REFLECT THE QUALITY OF
THE VIDEO FOR SALE!
THE QUALITY OF FREE VIDEO CLIP IS VOLUNTARILY REDUCED TO GIVE YOU A MORE LONG PREVIEW
;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------
Enjoy our others Tickling Stores :


 
Super:)
Mais pour rebondir sur un sujet que j'ai lu (si j'ai bien traduit lol) oui tu tires le meilleur de tes victimes tu es super efficace :) mais des fois quand elles sont entre copines, y'a le coté plus jeu/délire entre copines qui ressort et c'est sympa aussi même si du coup c'est moins bien fait que quand c'est toi mais je pense que l'aspect délire/vengence entre copines est cool aussi (et des fois certaines de tes filles sont bien en bourreau aussi et/ou victimes tellement sensibles que çà marche aussi...;))
Genre là j'aurais bien aimé voir ses copines se venger sur Alisée (enfin si elles étaient là à ce moment) en plus de toi tirant le meilleur..;)

cela dit étant fan de f/f tu es ptre le seul m/f que j'aime car en plus d'etre fort tu me fais marrer avec tes petites vannes, humour j'adore.. t le king l'ami :)
 
Last edited:
Super:)
Mais pour rebondir sur un sujet que j'ai lu (si j'ai bien traduit lol) oui tu tires le meilleur de tes victimes tu es super efficace :) mais des fois quand elles sont entre copines, y'a le coté plus jeu/délire entre copines qui ressort et c'est sympa aussi même si du coup c'est moins bien fait que quand c'est toi mais je pense que l'aspect délire/vengence entre copines est cool aussi (et des fois certaines de tes filles sont bien en bourreau aussi et/ou victimes tellement sensibles que çà marche aussi...;))
Genre là j'aurais bien aimé voir ses copines se venger sur Alisée (enfin si elles étaient là à ce moment) en plus de toi tirant le meilleur..;)

cela dit étant fan de f/f tu es ptre le seul m/f que j'aime car en plus d'etre fort tu me fais marrer avec tes petites vannes, humour j'adore.. t le king l'ami :)

C'est gentil je te remercie pour tout mais je t'assures que lorsque je peux éviter de chatouiller les filles au profit du f/f je le fais, tout le monde m'en demande et j'en tiens compte mais vraiment
et au risque de me répeter quand je prend la main alors que d'autres nanas sont à coté c'est que vraiment c'est nécéssaire dû au fait qu'elles ont du mal en tant que tickler.
Pour l'anecdote durant le tournage ci-dessus avec Alisee j'étais seul avec elle c'est la raison pour laquelle c'est moi qui la chatouille.
 
;) je comprends total ton argument:)
Tu crois pas du coup que ptre aussi du coup du fait qu'elles sont amies, ca peut aussi les retenir de faire "souffrir" leur pote non? c'est à double tranchant..;)
Mais toujours du bont taff avec toi qui que soit le bourreau:)

ps : tit HS mais pas de projet mere/fille (genre Carine) dans els cartons? car concept délire aussi!!

Merci amigo
 
Nice! Probably my favourite device from you, keep it up
 
What's New

4/24/2024
If you need to report a post, click the 'report' button to its lower left.
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top