• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Aktiva svenska kittlingsfantaster?

Tja!

Vore intressant om vi kunde ha mer dialog med varandra om kittling! :)

MVH Kittlaren1981 !!


Svar till:
gozer
Kille på 36 från Stockholm här, oerhört aktiv och älskar min fetish och pratar mer än gärna med likasinnade, och vem vet vad det kan utvecklas till i framtiden. Hör gärna av er om ni har lust :)
 
Ung kille här, bosatt i Gävle. Om någon (kille/tjej) som vill bli fastspänd och kittlad har möjlighet att ta sig hit (om du inte redan bor här såklart...) och ordna med plats (har inte möjlighet hemma hos mig) och material (för att spänna fast...) så är det bara och höra av sig. Jag kan spänna fast dig och kittla dig som du aldrig blivit kittlad förut! Du kommer be mig sluta gång på gång, men jag slutar när jag vill! ;)

Gävle, really?! Jag med! Tjej på 23 år, väldigt kittlig.
 
Gävle, really?! Jag med! Tjej på 23 år, väldigt kittlig.


Hejsan!

Om du inte har något emot att få lära känna en äldre vän och pallra dig söderut i landet
så skulle det vara mycket intressant att binda dig och sedan kittla dig! :)

Mina fingrar kommer lova din bundna kropp skratt, glädje, tårar och framför allt mycket njutning! :)

//Kittlaren 1981 !!
 
Har inte varit inne på TMF på några år så hej på er allihopa!

Kille 39 här, mest i Skåne och London (men även i Stockholm emellanåt). Föredrar att kittla andra killar - allt från lekfullt och helt påklätt till fastbundet och avklätt. Söker kittling - inget annat, så det spelar ingen roll om du är straight eller gay (eller något mittemellan ;- ).

Har mest varit ler hittills, men är rejält kittlig själv (avslöjar inte var förrän du kontaktat mig - haha) och mer och mer sugen på switch-möten. Och kanske även som endast lee...

Nåja, nu vet ni lite mer om mig. Släng iväg ett PM om du känner för ett skratt eller två!
 
Last edited:
Hejsan tictreat !!


När du väl kittlar en fastbunden kille / man !!
Har du något favoritställe att kittla din offer på?
Vad får dig att sluta kittla offret?
Har du eller skulle du vilja kittla någon bunden kille / man i minst en timme utan uppehåll hur mycket offret än ber dig att sluta?


Mina favoritställen att kittla någon på är på sidorna, under armarna, runt midjan och på knävecken! :)
Det är sjukt roligt att kittla någon som är sjukt kittlig samtidigt som personen verkligen hatar att bli kittlad! :)


MVH Kittlaren 1981 !!
 
Hej! Icke-binär, 28-årig stockholmare. Är switch men hellst lee tror jag. Hittils bara lurker här på sidan och fantasier pga inte vågat komma ut för någon om denna fetish.
 
36 årig 'leer boendes i Stockholm, aktiv både här och på DS scenen mm. Söker alltid efter likasinnade inom kittling :)
 
Kille, 27, Örebro.

Är mer åt det dominanta håller, klart roligare att vara 'ler. Framförallt är det härligt när det är avklätt och mer vuxna inslag. ;)
Är ganska kittlig dock, speciellt under fötterna.
 
Lee, bosatt i Stockhom. Gillar FM och att vara den undergivna. Kan man få uppleva det någonstans i Sthlm? Någon klubb eller så?
 
Hejsan!

Jag är en man på 37 år från Stockholm och min stora önskan är att få kittla en bunden och hjälplös yngre man eller kvinna (+18).
Jag älskar att kittlas på överkroppen och på knäna mest! :)

Det är underbart att både se och höra personens reaktion av att ligga där hjälplös i sängen och bli kittlad samtidigt! :redheart:

MVH Kittlaren1981 !!
 
Händer väl att jag har vägarna förbi här fortfarande, när jag inte har något bättre för mig. Med det sagt så tycker jag inte att vi behöver notera dagens datum. ;)

29-årig manlig 'ler från Göteborgsregionen, är väl typ kortversionen! Mina kinks innefattar mer än bara kittling, men det var på den här sidan som min resa började en gång i tiden!
 
Helsingborg - det er jo næsten i København ;-)

Också tjej här :), Helsingborg

Hej Swan,
Mon du kunne være nysgerrig på at opleve at blive kittlat af voksen københavnsk Herre?
Mange varme hilsener
Mich
 
26 årig kille från Halland, just nu Falkenbergare. Är skulle jag säga både 'ler och 'lee
 
Tjena!

Jag är en 38-årig man från Stockholm som skulle vilja få kontakt med personer oavsett kön och ålder som både är kittliga och som tycker om att kittlas! :)

Jag kan endast gå med på att själv bli bunden och kittlad om jag också får binda och kittla den personen och då är det ju självklart att personen skall vara kittlig! :)
-> Rättvisa är mycket viktigt! :) -> Föredrar personer som är max 40 år eller yngre för denna typ av lek!

MVH Tickler 1981 !!
 
29m, skåne här. Är både ler/lee med tjejer, men hade kunnat tänka mig att bli kittlad av killar också om vi kommer överens.
 
Kille, 29 år, bosatt i Stockholmsområdet. Är själv 'ler och letar efter en 'lee att ha roligt med! :)
 
Hej!

Kille 25 här, hittade nyligen detta forumet :) mest Ler :)
 
Last edited:
28 årig kille från Halland, just nu funnen i Falkenberg. Är skulle jag säga både 'ler och 'lee
 
Hejsan. :)
Någon aktiv här inne längre? Jag dammade precis av mitt konto här efter många års frånvaro.
 
Hejsan. :)
Någon aktiv här inne längre? Jag dammade precis av mitt konto här efter många års frånvaro.

Här! *Räcker upp handen*

Släng iväg ett PM om du känner för det! :)
 
Last edited:
29 årig kille från Halland, just nu hittas jag i Falkenberg men vistas en hel del i Göteborg. Är skulle jag säga både 'ler och 'lee

Ha en underbar sommar!
 
What's New

3/28/2024
Stop by the TMF Welcome Forum and take a second to say hello!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top