• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Aktiva svenska kittlingsfantaster?

cravingit

Registered User
Joined
Mar 23, 2015
Messages
4
Points
0
Hej!
Är en 23årig kille & skulle tycka det var hur nice som helst om det fanns några aktiva svenskar här :)
 
Här är en till svensk kille! Älskar "kittling" av "hela mitt hjärta"! :)
 
Hojtar väl till jag också då hehe.. 27 år, kille, Stockholm (dock i Indien några månader för tillfället). Vad jag vet finns det ett hyggligt antal "aktiva" svenskar här på TMF, men svårt att bibehålla någon riktig sammanhållning. Kul att någon höjer flaggan då och då i alla fall!
 
Hej! Är också svensk kille. Någon mer som är i Stockholm?
 
Hej!


Jag är en svensk kille på 34 år från Stockholm som älskar att kittla bundna hjälplösa individer så att de verkligen både skrattar, skriker och gråter av ren och skär glädje från mina kittlande fingrar på deras bundna hjälplösa kroppar! Sidora, under armarna, midjan och knävecken/benen är ställen jag bäst gillar att kittlas på! :)


//Kittlar1981
 
Kille här. Bor i Närke, Kollar in här rätt ofta men skriver inte så mycket. Kul att se att det finns några tappra svenskar kvar här. ;)
 
Tjenare!


Jag skulle vilja ha kontakt med fler tjejer och killar i Sverige som är intresserade av kittling!
Jag skulle vilja binda och kittla någon tjej/kille! Speciellt på överkroppen och på benen! :D


MVH Kittlaren1981
 
Kille, boende utanför Uppsala, och vill gärna få kontakt med kittliga tjejer!
 
Ung kille här, bosatt i Gävle. Om någon (kille/tjej) som vill bli fastspänd och kittlad har möjlighet att ta sig hit (om du inte redan bor här såklart...) och ordna med plats (har inte möjlighet hemma hos mig) och material (för att spänna fast...) så är det bara och höra av sig. Jag kan spänna fast dig och kittla dig som du aldrig blivit kittlad förut! Du kommer be mig sluta gång på gång, men jag slutar när jag vill! ;)
 
Hejsan!


Hur gammal är du? (tickling4TW)
Hur kittlig är du själv? (tickling4TW)

Dela gärna med dig av tidigare tillfällen när du kittlat bundna tjejer och killar! :) (tickling4TW)


MVH Kittlaren1981
 
Hej, är bara 19 år, så jag har inte så mycket erfarenhet av detta... Har tyvärr aldrig fått chansen att kittla någon bunden person. Kommer ihåg när jag var liten å jag och en tjejkompis "lekte" jaga, lyckades man jaga ikapp den andra så blev den tvungen att ligga helt stilla medan man kittlade honom/henne. Kan knappt minnas att jag blev tagen själv någon gång, men jag minns väl att jag kom ikapp henne, men tyvärr var hon inte speciellt kittlig :(. Men det är väl kanske det närmaste jag har kommit att få kittla någon "på riktigt".

Själv är jag sjukt kittlig! En annan sak jag kommer ihåg från när jag var liten var när min farbror höll fast mig och kittlade mig "på" revbenen, shit vad jag skrek av skratt, hehe :) Sen kittlade han min kusin också, höll fast hennes fötter och kittlade henne så hon fick panik, hon var/är riktigt kittlig. Att få se någon riktigt kittlig person bli fasthållen och kittlad, så hon skriker av skratt gjorde mig riktigt sugen att själv få spänna fast någon och se hur bra kittlare jag är själv! :)
 
Ja, hehe, det första jag skulle vilja testa är att få kittla någon som är fastbunden, sen när jag känner mig redo så skulle jag nog vilja testa bli kittlad själv, hur läskigt det än känns... :)
 
Tjenare!


Vi kan ju börja med att lära känna varandra som vänner i alla fall!
Trevligt att vi båda är intresserade av kittling i alla fall!

Jag är snart 35 men jag har absolut inget emot att lära känna yngre vänner
som också är intresserade av kittling!

Jag hoppas verkligen att du är sjukt kittlig i alla fall! :D
 
Lita på mig, man behöver knappt nudda min fötter för att jag ska rycka bort dom i panik, haha :)
 
Hejsan!


Jag vill prova kittla dig när du dels ligger på rygg men även när du ligger på mage! Du skall ligga bunden i en säng så du inte kan röra dig! :)
Du kommer verkligen att :redheart: mina kittlande fingrar på din bundna hjälplösa kropp! Tro mig! :)

Mjuk klämkittling på knävecken, runt midjan och på sidorna är effektivt som fan! Kittla med fingertopparna under amrhålorna och under fötterna
är mycket effektivt det också! :).


Jag själv är tyvärr inte så speciellt kittlig men dock :redheart: jag verkligen att kittlas! :)
Jag kommer ge dig ett fantastiskt minne för resten av ditt liv! :)

Jag finns på Skype så kan vi lära känna varandra bättre! Sjukt roligt att ha kontakt med fler som :redheart: kittling!
Skype: [email protected]
Kittlingsforumet: www.kittlaren.forum24.se


MVH Kittlaren1981
 
Kille på 36 från Stockholm här, oerhört aktiv och älskar min fetish och pratar mer än gärna med likasinnade, och vem vet vad det kan utvecklas till i framtiden. Hör gärna av er om ni har lust :)
 
29 årig kille i Stockholm här, letar endast kvinnliga lekkamrater ;) Kolla gärna min profil eller Tumblr-konto med samma namn som här.
 
What's New

3/28/2024
Stop by the TMF Welcome Forum and take a second to say hello!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top