• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

TWO NEW SUPER TICKLISH MODELS SORAYA & ALYA : FREE PICTURES & CLIP SAMPLE!

FT MANAGER

1st Level Violet Feather
Joined
Jul 17, 2004
Messages
7,201
Points
0
FtManager.jpg




THE TICKLER HAS FUN WITH THE INSANELY TICKLISH
ALYA & SORAYA







WE ARE VERY PROUD TO INTRODUCE YOU 2 NEW EXTREMELY
TICKLISH STUDENTS!

Alya & Soraya are both 18 years old and both ultra ticklish on every inch of their young bodies.
The clip begins with a short interview and a tickle test then the girls are immobilized
on a device in a very original
situation because the guy wants to have fun with the two girls simultaneously.
This is a fun clip because Alya has her underarms tickled while Soraya's helpless bare foot
is tickled at the same time.

Both girls explode silly and this great to see especially when they lose all control of theirselves.
The tickler tickles simultaneously Alya's underarms and Soraya's bare foot but he gets each girl
separately too.
He tickles to Soraya's upperbody and after this good punishment he gets Alya's super ticklish feet.
This is probably one of the best and original session we recorded with two explosive new ticklees.


:justlips: 640X480 WMV SAMPLE : SORAYA & ALYA TICKLING SAMPLE
WARNING : THE PREVIEW QUALITY FOR THE 640 x 480 VERSION DOES NOT REFLECT THE QUALITY OF
THE VIDEO FOR SALE!
THE QUALITY OF FREE VIDEO CLIP IS INTENTIONALLY REDUCED TO GIVE YOU A MORE LONG PREVIEW
;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

VISIT OUR NEW HD TICKLING WEBSITE :

-----------------------------------------------
Enjoy our others Tickling Stores :


 
That was incredible ! Please tell me you have done or are doing more shoots with these two especially soraya
 
Superbe!
Très belle idée de duo, fort potentiel à développer!

J'ai une petite question, (qui n'intéresse peut être que moi mais tant pis :) ) :
Pourquoi Alya change de tenue entre le début et la fin de la vidéo? Elle a pris froid pendant le tournage? ;)
 
Superbe!
Très belle idée de duo, fort potentiel à développer!

J'ai une petite question, (qui n'intéresse peut être que moi mais tant pis :) ) :
Pourquoi Alya change de tenue entre le début et la fin de la vidéo? Elle a pris froid pendant le tournage? ;)

Lol non le studio est bien chauffé mais une certaine personne (tu voies surement de qui je veux parler ;) m'a demandé des filles en jean, alors comme je tiens compte dans la mesure du possible des
requêtes je me suis exécuté et je lui ai demandé de mettre un jean.
 
Great ! How is it that you find your models ? Where do you advertise for models ?
 
Lol non le studio est bien chauffé mais une certaine personne (tu voies surement de qui je veux parler ;) m'a demandé des filles en jean, alors comme je tiens compte dans la mesure du possible des
requêtes je me suis exécuté et je lui ai demandé de mettre un jean.

Sérieux?? C'est vraiment une réponse à ma requête? Je croyais que la vidéo était déjà tournée et que c'était une coïncidence!^^
En tout cas, si c'est le cas, il n'y a pas de mot pour exprimer ma gratitude...

Ah, si, MERCI peut être... :)
 
Beau boulot. :woot:
Juste une idée au passage: ce serait marrant de voir la fille en-dessous allongée sur le dos avec les pieds coincés dans les stocks verticaux. Comme ça, les 2 filles pourraient se chatouiller mutuellement les pieds.
 
I love how the one on the floor seems to be craughing (crying while laughing) from the delicious foot tickling.

Keep them tied in the closet when not being tickled and bring them out frequently to play.
 
Beau boulot. :woot:
Juste une idée au passage: ce serait marrant de voir la fille en-dessous allongée sur le dos avec les pieds coincés dans les stocks verticaux. Comme ça, les 2 filles pourraient se chatouiller mutuellement les pieds.

L'idée est intéressante mais techniquement celle qui est allongée sur le dos ne pourra pas relever le buste pour atteindre les pieds de l'autre en riant plus de 3 secondes :)
 
A+, love that new position with one less feet right next to another's pits. Perfect.
 
Alya and Soraya have a nice chemistry. Hopefully the other duos starred in your previous thread will be as good as them. :bounce:

I would be eager to see a tickle fight between those girls. If possible on a matress (instead of the couch), because I like to see a model pinning the other one.
 
Good team. In my opinion, Soraya has a prettier face, while Alya has prettier feet.
 
Merci pour cette video Xavier, très jolies modèles, et naturelles, ça fait plaisir :).

Dis moi, j'aurai une requête, pas très compliquée à réaliser, donc ce serait vraiment gentil si tu pouvais la prendre en compte stp :) .

Est ce qu'il serait possible d'inclure le " shoe and socks removal " ( pour reprendre l'expression en anglais lol) dans tes vidéos, c'est a dire d'inclure le moment ou tu enlève leurs chaussures et chaussettes ..?

Je sais qu'on est nombreux à apprécier ça donc ce serait vraiment sympa à regarder je pense... Let me know ;)
 
Merci pour cette video Xavier, très jolies modèles, et naturelles, ça fait plaisir :).

Dis moi, j'aurai une requête, pas très compliquée à réaliser, donc ce serait vraiment gentil si tu pouvais la prendre en compte stp :) .

Est ce qu'il serait possible d'inclure le " shoe and socks removal " ( pour reprendre l'expression en anglais lol) dans tes vidéos, c'est a dire d'inclure le moment ou tu enlève leurs chaussures et chaussettes ..?

Je sais qu'on est nombreux à apprécier ça donc ce serait vraiment sympa à regarder je pense... Let me know ;)

Je suis totalement d'accord. J'aime beaucoup cette idée également (même si j'ai déjà évoqué ma préférence n°1 ;) )!
 
though i'm more into socks and nylon tickling, i must say i like your apparatus. i enjoyed the girl in the black more. nice job!
 
Merci pour cette video Xavier, très jolies modèles, et naturelles, ça fait plaisir :).

Dis moi, j'aurai une requête, pas très compliquée à réaliser, donc ce serait vraiment gentil si tu pouvais la prendre en compte stp :) .

Est ce qu'il serait possible d'inclure le " shoe and socks removal " ( pour reprendre l'expression en anglais lol) dans tes vidéos, c'est a dire d'inclure le moment ou tu enlève leurs chaussures et chaussettes ..?

Je sais qu'on est nombreux à apprécier ça donc ce serait vraiment sympa à regarder je pense... Let me know ;)


Je plussoie moi aussi, surtout lorsque les modèles portent des sneakers/bottes :D !
 
What's New

3/29/2024
The TMF Gathering forums keep you up to date on where and when folk are meeting up.
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top