• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Hej alla Svenskar (och andra)

gozer

Registered User
Joined
Apr 28, 2001
Messages
9
Points
0
Hej på er alla, tänkte bara slänga ut en öppen fråga till alla er kittlingsentusiaster där ute i landet.
Hur många av er som är här, känner till bdsm forumet darkside?

Kittlingen har ju som de flesta vet till synes ganska liten andel praktiserande utövare i Sverige (tyvärr). Men tänkte bara tipsa er som inte redan känner till
den sidan. För kittlingen är ju som för en del redan är bekant, en del av bdsm scenen. Skulle vara kul om fler härifrån
hittade dit och började komma ut på sociala events/klubbar som finns att finna genom deras portal.

Hur som helst, inte menat som reklam för annan sida, men kanske mitt tips kan hjälpa någon som är rädd och
tror att den sidan bara är för smiskare med latex :)

Ha en underbar och solig dag :)
 
jodå den är jag medveten om. finns en kittlingsgrupp där men det är ta mig tusan dödare än här.

någon som har några andra tips?
 
Ja, den är tyvärr väldigt död, lite därför jag tänkte att kanske om fler här, som inte är medvetna om det gick med där, kanske började gå ut på events, sparka Igång nätverket mm. Så kanske det kunde bli lite liv i lådan. Finns ju uppenbart demand för det, men väldigt lite supply när alla sitter i sin egen lilla hörna
 
där är vi överens. dock svårt att sätta en boll i rullning när den tycks fastgjuten i betong. ;)
 
Selvom jeg er Dansk er jeg også på Darkside - OG i den gruppe der om tickling
 
Vet inte varför, men det känns som att det saknas en plattform för sånna som oss, eller rättare sagt fetischer över lag. I bdsm scenen står ju alltid andra aktiviteter 99% i fokus. I många andra länder finns ju andra typer av tema events mm. Lite olika utformning och konceptet. Fattar inte att det ska vara så svårt att etablera det även i Sverige. Sure vi är inte lika stor befolkning brukar svaret bli, men har väldigt svårt att svälja det svaret.
Finns många på DS som har det på sin kink lista, och likväl är det typ icke existerande i praktiken
 
Jeg tror bare at os kilde-fetishister vi skal blive bedre til at dele de links vi har til andre platforme ... Hvor er der UNDER-grupper med kildefetish... ja det er der så på darkside, der er ikke nogen kilde-undergrupper på nogle Danske bdsm-fora ... så vidt jeg ved, men der er så vidt jeg ved en hel del kilde grupper ovre på fetlife. Måske skulle vi hjælpe hinanden ved at linke dem her, når / hvis vi finder nogen.
For det første kommer der lidt mere LIV her i gruppen ... som jo egentligt ER den mest dedikedede website for "vores slags" ... for det andet hvis vi mingler rundt i andre grupper finder vi måske lidt flere Skandinaver vi kan hive herover *grin* ... i mine øjne er det bedste at dette forum bliver aktivt - for ER man til denne fetish så er resten af dette website jo pænt relevant - uanset at sproget der ikke er Svensk. Jeg håber i forstår mit Danske,
 
What's New

3/28/2024
Stop by the TMF Welcome Forum and take a second to say hello!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top