• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Nederlanders?

MrPeanut

TMF Poster
Joined
Feb 18, 2013
Messages
131
Points
18
Hey, zijn er hier nog Nederlanders (of Nederlandstalige Belgen) actief?

Groeten,
MrPeanut
 
Kietellife.nl is offline. Komt het ooit terug. Ik heb er nl. contacten gemaakt die ik enkel daar spreek. Heb maar één persoon op Kik nu. Jammer van die sfeerverpesters enz..
 
Last edited:
Ik zag dat het gesloten was ja. Raar. Ik kwam er steeds minder vaak omdat er naar mijn idee vrijwel geen activiteit was, er gebeurde weinig. Blijkbaar toch behoorlijk wat reuring in delen van de site waar ik niet kwam ofzo?
 
Kietellife is gesloten omdat er volgens de moderatoren teveel negativiteit over de site werd gezegd.
Wat vrij logisch is aangezien er al ontzettend lang mensen worden lastiggevallen, gestalkt of zelfs weggejaagd en er werd maar niks aangedaan.
Dus in plaats van het probleem aanpakken gooien ze maar gelijk de site dicht.
Wat mij betreft hoeft die site echt NOOIT meer terug te komen
Het vorige forum was zelfs NOG onrespectvoller namelijk!
 
Misschien kunnen we op dit forum een Nederlandstalig subforum oprichten ;)
 
Hier nog een Nederlander.

Was het Nederlandse forum zo erg? Hier lijkt er niet veel Nederlandse activiteit.
 
Ik zat nog in het forum daarvóór en die vond ik al erg. Degene erna ging ik al vermijden.
 
Ya, Ik kwam er steeds minder vaak omdat er naar mijn idee vrijwel geen activiteit was, er gebeurde weinig.
 
What's New

3/28/2024
Stop by the TMF Welcome Forum and take a second to say hello!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top