• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Welkom op het Nederlandstalige subforum!

MrPeanut

TMF Poster
Joined
Feb 18, 2013
Messages
131
Points
18
Een paar dagen geleden heb ik de admin van het forum gevraagd een Nederlandstalig subforum aan te maken, aangezien er best een redelijk aantal Nederlandstaligen hier aanwezig zijn. En zeker sinds het sluiten van het Nederlandse kietelforum is er denk ik wel behoefte aan een Nederlandstalig plekje.

Dus, Nederlanders, Vlamingen, misschien zelfs Afrikaners, wees welkom en post je berichten/oproepen/etc. hier!
 
Ik heb het argument gebruikt dat de Nederlandse taalgemeenschap in ieder geval groter is dan de Scandinavische, dus als de Scandinaviers een apart subforum krijgen, dan wij ook! ;)
 
Komt vanzelf wel goed denk ik.. Men zal t hier automatisch wel vinden.. En mssn wat mond op mond reclame i guess :D
 
Haha heel nice wel!

Mond op mond werkt denk ik het beste, en dit deel een beetje actief krijgen misschien :)

Ik zal ook eens wat reclame gaan maken bij mensen met wie ik in contact ben ;)
 
Zou leuk zijn als het nog wat drukker gaat worden! Persoonlijk vind ik dat er maar weinig Nederlandstalige zijn met een kietel fetish, of behoefde aan gesprekken met mensen met dezelfde interesses.
Ik heb het idee dat in Nederland het best een taboe is om je fetishes te delen met anderen. Als iedereen schaamteloos over zijn/haar voorkeuren zou praten zou het een stuk makkelijker zijn een goede match te vinden!
(Dat zeg ik wel zo makkelijk, maar zelf hou ik het ook geheim voor iedereen)
 
Helemaal mee eens, maar in de breedste zin van het woord heb ik het idee dat seksualiteit niet genoeg besproken kan worden. Ik probeer zelf nu als het relevant is soms tijdens gastlessen en met vrienden het rustig te bespreken. Maar meestal kom ik er niet aan toe om het over mijn interesse voor kietelen dan te hebben. Toevallig wel gisteren met iemand.

Hoe gaan jullie ermee om in je leven?
 
Hee hallo

Ik ben john en ik vroeg me af of er nog Nederlanders hier actief zijn?
 
What's New

3/28/2024
Stop by the TMF Welcome Forum and take a second to say hello!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top