• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Miranda (verhaal)

MrPeanut

TMF Poster
Joined
Feb 18, 2013
Messages
132
Points
18
Jaren geleden vond ik dit verhaal; ik weet niet wie de auteur is. Het gaat over lesbiennes en het kietelgedeelte begint pas halverwege, maar is best goed!


Miranda

Die avond -het was nog schemerig- liep ik moederziel alleen met m'n mobiele telefoon aan m'n oor
over het strand. Er was geen kip te bekennen. M'n maag knorde want ik had sinds de lunch niets meer gegeten.
Tijdens de wandeling sprak ik met m'n beste vriedin Ellemiek over de problemen waar ik uit
moest komen. Ze staat altijd voor mij klaar, en ik natuurlijk óók voor haar.

Overigens...mijn naam is Miranda.
Ik zie er best wel goed uit....vind ik zelf, maar andere hebben daar blijkbaar een andere mening
over. Ik zou 'n oversexte slet zijn, en een magere dunne spriet. Oké...ik ben vrij dun en weeg
zo'n 55 kilo, maar dat geeft niet het recht om dit soort uitspraken te doen. Er zijn zát jongens
die dunne meiden wél mooi vinden. En dan een leeftijd van 18 bijna 19....Niet te versmaden.....tóch ?.

Zoals ik al zei, ik liep dus te praten met Ellemiek. Helaas wat ze thuis en 'n beetje ziek, anders zou ze nu
gezellig naast me lopen. lekker praten , zoenen en elkaar strelen. Zoenen ?....Ja inderdaad zoenen.
We houden ontzettend veel van elkaar. M'n moeder weet dat ik met haar omga, maar heeft
daar geen enkel probleem mee. Sterker nog, ze vind het allemaal heel romantisch.

Ellemiek zei dat ik mij moest ontspannen, en gaan onderzoeken wat ik wilde.
Ik wilde de beste, de mooiste, de dunste meid van de stad en de club worden.
Ik ben vrij lenig, maar nog niet lenig genoeg, -contortion als hobby- en zit op een gymclub.
Ik beoefen daar de brug, ringen en andere toestellen.

Het was begin herfst. Het was koud en er stond een harde wind.
Ik ben 'n harde meid, géén koukleun, maar was nu ff lekker dik gekleed voor deze wandeling.
Ik droeg nu géén slip, maar een wollen onderbroek, een dik teashirt en een lekker
zittend grijs trainingspak. Dit allemaal de de kou.
Ik wilde me vrij voelen. Ik wilde wat anders. Maar hoe !
Ik liep naar een houten strandtent, en nam plaats op een van de vlonders.
Ik hoorde m'n buik rommelen, maar had daar nu even geen oren naar.
Continu zat ik voor mij uit te staren richting zee. De branding liet flink van zich horen, en op de achtergrond
hoorde ik het geschreeuw van de meeuwen. Ik had last van m'n haren door de wind die elke keer
voor m'n ogen zaten.

Was Ellemiek hier nu maar. Ik had zin om haar te zoenen en te knuffelen.

M'n oog viel op een voorbijganger. Het was een hazewind hond. Het beestje had 'n heel
mooi lijntje, glad en had een lichtbruine vacht. M'n oog viel op al die botten van het beest.
Ik floot naar hem....géén reactie en liep weer verder. Hij verdween achter een andere houten
tent even verderop. Kijken waarie is gebleven....dacht ik. Ik stond op, en liep naar dat tentje toe, liep rondom
en zag hem staan. lekker beschut uit die koude harde wind.
Ik nam plaats op de vlonder, en flloot naar het beestje. "kom maar" riep ik naar hem.
"Kom maar" riep ik nogmaals. Twijfelend liep hij naar mij toe, en snuffelde aan m'n broek.
Hij zette z'n voorpoten voorpoten op de vlonder naast mij, en rekte zich uit met holle rug .
Z'n hele ribbenkastje was zichtbaar. Ik aaide het beest vriendelijk over z'n kop, en gleed
daarna met m'n hand langzaam en teder over z'n bast. Met m'n vlakke hand wreef ik heel rustig
over alle ribben, die als 'n gek bewogen door het hijgen van het dier. Het was een heel apart gevoel.
Ik vond dit zó mooi, en het voelde zó fijn aan, die ribben van dat beest te voelen.
Goh....dacht ik.....wat zijn die beesten toch mager en lenig.

Hij haalde z'n voorpoten weer van de vlonder, en rende weer weg....de duinen in.

Dat beest bracht mij overigens op een geweldig idee. Ik wilde óók zo lenig zijn, en mager worden.
YES...dat wil ik. Alleen, dat moet ik minder gaan eten, of misschien anders gaan eten.
De bouw van zo'n dier met al die zichtbare ribben is de gewoonste zaak van de wereld.
Waarom zou men magere mensen dan niet waarderen.

Op dat moment veranderde heel mijn leven. Misschien was dit wel een teken.
Ik was nu vastbesloten om heel hoog te klimmen, en cariëre te maken.

Ik stond op van die vlonder, en liep weg van de beschutte plek, naar het gedeelte van de vlonder
toe waar die harde gure wind op stond.
Ik tilde m'n sweater aan de voorkant op, waarna ik 'n gedeelte va m'n teashirt uit m'n onderbroek
trok, en 'n gedeelte blote buik naar de harde wind toe draaide. Het voelde erg koud aan. brrrrrr.
Maar ik wilde het doen. Ik knoopte de koortjes van mijn sweater bovenaan los, en trok met
bijde handen kruislinks het ding over m'n hoofd uit. M'n teashirt raakte los uit m'n broek, en ging
een stukje mee, waardoor de koude vrij spel had rondom m'n buik. Ik rilde 'n beetje.
Daarna was m'n teashirt aan de beurt. Ik keek nog even rondom mij heen, en trok m'n shirt uit.
De koude wind joeg langs m'n ontblote bovenlijf, maar dat kon mij niets schelen.
Daarna trok ik m'n lange broek, en m'n onderbroek uit.
Ik legde m'n kleren onder de vlonder, en pakte een stuk hout om het er op te leggen
tegen het wegwaaien. Dit had toch wel wat....

Geheel in m'n blootje liep ik rustig richting zee tot halvewege het strand, en bleef daar staan.
De harde koude wind was hier het ergste. Met m'n handen streelde ik m'n naakte
lichaam, m'n borsten en tepels die hard werden, en overeind stonden van de koude wind.

Ik ging liggen en streelde -terwijl m'n gedachten bij die hazewind was- met beide handen m'n ribben.
Ik voelde m'n botten wel, maar was ontevreden. Ik wilde meer. Meer en beter m'n botjes voelen.
Gekke griet ? Dan maar gek ! Maar ik zou mijn eigen overwinnen.
Ik wil mager worden, maar aan de andere kant ook weer niet.
Dat wat nu speelde, en waar ik last van had wilde ik eigelijk niet......pijn in m'n buik, en ik had
best wel trek. Wat ik al eerder zei, de lunche was het laaste maal tot nu toe.
Met m'n hand wreef ik over m'n poesje heen, en streelde met 2 vingers m'n kutje.
Ondanks dat de harde koude wind nog steeds over m'n naakte lichaam joeg, gingen toch
trillingen van genot er doorheen. Ik was vastbesloten om mij nu eens lekker te verwennen

Zachtjes kreunde ik. oooooooggghh .......ik voelde alles naar buiten komen. Héérlijk hóór
dat klaarkomen. Vooral in deze sitiatie...helemaal alleen, en in mijn blootje op het koude strand liggend.
Ik had geen zin om te stoppen, en wilde dit 3 keer achter elkaar. Na de derde keer klaarkomen
was ik uitgeteld. Vermoeit en buiten adem legde in m'n handen onder m'n hoofd om ontspannen
na te denken, en andwoorden te geven op mijn zelf gestelde vragen.

Wil ik.....

De beste zijn ? ja
Hogerop komen ? ja
Erotich gezien goed scoren ? zeker weten
Goed zijn in mijn hobby (contortion) en in al mijn ander sporten? yes.
Héééllll wat kilotjes er af ?, dus echt mager worden ? eigelijk wel
Veel minder eten.....'n tijd lang niet eten....Hongeren !!! "zucht" als het dan moet ! Ja
Ik lag verdorie in myself te praten.

Ik haalde m'n handen onder m'n hoofd vandaan, een wreef heel teder links en rechts over m'n ribben
heen. Vanaf nu wist ik het. Niet meer eten...maar hongeren, en veel liefde en sex bedrijven met Ellemiek.
Op naar de 48 kilo ? welligt naar de 45. Ik wilde een graatje worden.

Ik stond op, rekte mij volledig uit met m'n armen gestrekt en riep luidkeels YES.
Wat kon het mij schelen. Ik was hier tóch alleen op de wereld.
Of ik het koud had ? 'N beetje !. Maar ondanks die kou voelde ik mij me perfect.
Ja...hele erge trek...dat had ik, maar aan dat gevoel moest ik mij nu niet meer storen.
Die trek zou straks veranderen in honger, en welligt in hele erge honger.
Ik moest maar aan dat gevoel wennen. Het zij zo, want ik ging er nu voor.

Het was nu bijna donker. Ik keek links en rechts het hele strand af. Ik was nog steeds helemaal alleen.
Even verderop waar lantaarns stonden bij een trap wilde ik mij weer aankleden.
Ik liep weer terug waar m'n kleren lagen, knoopte het spul bij elkaar als een vodje, en liep
met een knorrende maag naar het verlichte strand gedeelte bij de trap. Goh....wat had ik 'n trek zeg.
Ik snakte naar een lekkere hap. Maar nee...dacht ik, ik heb een afspraak met myself, en daar hou
ik mij aan.

De koude wind waaide nog steeds goed door.
Een maal aangekomen gooide ik het vodje op een van de traptrede, en ging nog één keer volop
de wind staan. Met m'n handen streelde ik nog één keer míjn borsten en mijn tepels die nog steeds
keihard waren. Ik was echt geil, geil genoeg om me nog één keer te bevredigen.
M'n linkervoet zette ik op een lat van het hek aan de zijkant van de trap, hield mij aan de
leuning vast, en met m'n vingers van m'n rechter kand kietelde ik m'n kutje weer.
M'n hele lichaam trilde weer van genot. Voor de 4e keer deze avond kwam ik klaar.
Het gekreun was bijna net zo hard als de wind die in m'n oren speelde.
Het vocht liep gelukkig niet langs m'n benen. Alleen m'n handen waren 'n beetje nat.
Ik moest nu maar weer eens gaan. Ik knoopte het vodje weer los en begon me weer aan te kleden.
Ik had echt genoten van deze paar uur aan het strand, en was vastbesloten om alles aan Ellemiek
te vertellen. Ik logeer bij haar, want Moe is sinds vandaag voor 'n lange tijd op zakenreis weg.
Ik was weer geheel aangekleed, en liep de trap op en af naar mijn autotje toe, op weg naar Ellemiek.

Het is even stil geweest, maar ik ben nu weer verder gaan schrijven.

Datgene wat ik had mee gemaakt op het strand, wilde ik uitgebreid vertellen aan Ellemiek.

Na een kwartiertje was ik er. Ellemiek haar zus Saskia deed open, en liep weer naar de kamer terug.
Zij had een paar vriendinnen op bezoek, maar was die avond niet te genieten.
Ze wist het weer eens een keer beter dan de andere. Ellemiek werd er geregeld gek van.

Ellemiek stond zelf in de keuken af te wassen. Ze had niet veel aan. Alleen haar witte slipje, en
een kort wit shirtje. Ze zag er sexy uit....die schat van me. Ook zij is lekker slank. Ik liep naar haar toe, en vroeg of ze
het een beetje kon uithouden. "Ik wordt gek van die zus van me...wist je dat.
En dan heb ik nog eens koppijn ook" Het was een grote vaat die ze aan het doen was, en ik
vroeg of ik moest helpen. "nee joh....hoeft niet" terwijl ze op haar gemak alles strond af te wassen, te
drogen en alles in de keuken kastjes weg te zetten. Ik ging naast haar met mijn kont tegen het
aanrecht aan staan, met mijn hand leunend op de rand . "Ik heb je gemist op het strand lieverd. Geef mij eens een zoen" Ik kreeg een spontane zoen natte zoen op mijn mond van haar.
"Heb jij onderweg wat gegeten" vroeg ze aan mij. "Nee" ...andwoorde ik. "Ik heb niet zo'n trek vandaag"
Ik moest dit wel even zeggen tegen haar, ondanks dat ik stierf van de honger. Nou ja.....stierf, hou het
maar op hele erge trek.
Met de minuut werd Ellemiek gek van haar zus. "Wat moet ik nu doen" zei ze tegen mij.
"Kan Sas tegen kietelen ? " fluisterde ik in Ellemiek haar oor. "Kietelen ?" zei ze vragend.
"Oh nee, daar moet ze niets van hebben" "Oke, ik weet wel wat" zei ik.
Het geluk wilde dat Sas even naar haar kamer boven ging om wat te halen. Dat gaf mijn een kans
om haar vriendinnen, 5 in totaal wat te vragen. Ik zei tegen hun dat ik zogenaamd een foto van ze
wilde maken ik hun ondergoed voor een modeblad. Ik werkelijkheid moest Sas door haar vriendinnen
goed op haar bed worden vast gemaakt en worden gekieteld. Zij vonden dit wel wat. Er werd door de
meiden gegiegeld. Even later kwam Sas weer terug. Ik vertelde het verhaal opnieuw over die foto's.
Sas en de meiden -die natuurlijk al wisten wat de bedoeling was- vonden het een gaaf idee.
Ik liep samen met de 6 meiden naar boven, en begonnen zich uit te kleden.
Ellemiek bleef beneden. Die bemoeide zich er niet mee. Die ging even op de bank liggen.
Tijdens het uitkleden bemoeide Sas zich weer met de andere meiden, die Sas nu terug pakte. Dit was het moment.
Saskia werd nu stevig vast gepakt, en kon geen kant meer op. Ze droegen haar nu stevig vast, een legde
haar op haar bed. Allereerst kreeg ze een doek in haar mond, en een doek om haar mond heen.
"Zo die hoor je niet meer" zei een van haar vriendinnen.

Er werden een aantal riemen voor de dag gehaald om sas goed vast te binden. Ze stribbelde flink tegen.
Eerst werden haar handen stevig vast gemaakt, en toen haar voeten. Er waren nog wat riemen over.
Haar benen bewogen nog te veel....vast maken maar. ook haar armen. En er ging nog een riem om haar
kont heen. Ik stond alles te bekijken vanaf de kamerdeur. Zo......die lag vastgebonden op haar bed in haar
ondergoed. Slip en bh welteverstaan. Beweging was niet neer mogelijk. Ze lag nu muurvast.
In deze uitgerekt houding kwamen haar ribben best wel goed uit om gekieteld te worden.

2 meiden gingen naar het voeteind en pakte ieder een de boevenkant van een voet, en duwde Sas haar
tenen naar achter, zodat de onderkant -de voetzool- nu helemaal gestrekt was.
De 2 andere namen Sas haar linker en rechter ribben voor hun rekening, en
nummer 5 Sas haar onderarm en oksels.
"Oke meiden.....veel plezier. Pak jullie vriendin nu maar eens lekker terug.
En lekker doorgaan he. Niet stoppen. Over 10 minuten kom ik kijken !"
De kieteldrang van de 5 meiden begon nu. Saskia werd nu intens gekieteld onder haar voeten, aan haar ribben
in in haar oksels. Vanachter de thee doek uit Sas haar mond kwam een flink dempend gegil.
Maar de 5 meiden waren nu ineens doof geworden. Terwijl de meiden Saskia stevig door kietelde
liep haar kamer uit, en sloot de deur achter mij.

Weer beneden aangekomen stond Ellemiek weer zich te bekommeren over de afwas.
Ik ging weer naast haar staan met mijn achterkant tegen de aanrecht. Ze had nog steeds hoofdpijn zei ze.
"Hoe gaat het boven ?" vroeg ze aan mij. terwijl ze op haar gemak het keukenkasje boven de
gootsteen aan het inruimen was. "Boven gaat het goed hoor. Saskia wordt nu eens goed de waarheid
verteld". Ik draaide met mijn hand Ellemieke's gezicht naar mij toe, en ik zoende haar teder op haar mond.
"Dank je Mir. die zoen van je had ik nodig".

Onderwel dat we over het een en ander aan het babbelen waren, ruime Ellemiek haar kleine en
breekbare spulletjes op in het kastje. En doordat alles vrij hoog stond kroop haar teashirt mee
onhoog. En dat alles...staande op haar tenen.
Zachtjes en pratend legde ik mijn hand op haar ontblote buik, en streelde die. ook kriebelde en
draaide Ik met mijn wijsvinger rondom haar navel. Ze kreunde een beetje. Een gevoelig plekje dus.
Ik ging dus even door. Ellemiek moest dit gekriebel nu wel toelaten, want ze zat met bijde handen
met het servies in het kastje. Ik haalde mijn vinger nu weg bij haar navel -die jeukte van het
gekriebel zei ze- en gleed met mijn vlakke hand naar beneden. En dit terwijl ik naar boven keek hoe ze
met het servies bezig was. Ik gleed langzaam met mijn hand verder naar beneden tussen haar
slipje. We waren nog steeds in gesprek. Ik aaide teder over haar poesje, en stak mijn middelvinger
in haar kutje. Ik vingerde haar heel langzaam en teder. Ik bleef heen en weer gaan in haar
zachte kutje hopende dat ze nat werd. Normaal gesproken reageer je daarop, en kronkeld en
trilt je hele lichaam, maar Ellemiek was nog steeds bezig, en stond nog steeds op haar tenen.
Ik ging door met mijn gesprek, en probeerde haar daar nog steeds mee te mengen.
Ellemiek bleef andwoorden over datgene waar wij het over hadden, maar het ging wat moeilijker nu.
Ik bleef doorgaan met praten. Ondanks dat ze steeds natter werd van onder, wilde ik haar tóch
niet de kans geven om te genietten. Ik vroeg expres of ze iets wilde voorlezen wat er op een bordje
in het kastje stond. Ze begon het voor te lezen, en tegelijker tijd werd haar kutje natter en natter.
het vocht liep er uit. Ze kwam klaar. Ze kon echter niet kreunen van genot, want ze was met die tekst bezig.
Ze trilde wel ietwat, en stonds nog steeds op haar tenen, en in gestrekte houding met haar handen
in het kastje.

Er was inmiddels een kwartier verlopen.
Ik haalde mijn hand weer tussen Ellemiek haar slip.
De rest van de vaat deden we nog even samen.
Het was rond 11 uur gworden, maar dat boeide ons niet.
Toen we klaar waren pakte ik ellemiek beet , en sloeg mijn armen om haar schouders heen.
"Ik hou ontzettend veel van je lieverd" zei ik tegen Ellemiek.
"Ik ook van jou" zei ze tegen mij terug.
We maakte beide onze lippen nat, en tongzoende elkaar hevig.
Er kwam geen einde aan.
Aan het einde van die lange zoen vroeg Ellemiek aan mij "Hoe zou het met Saskia gaan ?".
"Oh" zei ik..."Die ligt stevig vast, en wordt nog steeds gekieteld door haar 5 vriendinnen. Ik zou
na 10 minuten komen kijken, maar er zijn inmiddels al 20 minuten verstreken".
"En wat kietelen ze dan bij haar ?" "Ze kietelen Sas onder haar bijde voeten, haar ribben worden
gekieteld en haar onderarmen en oksels"
"Achhhh.....die lieve schat wordt gek daarboven" was de reactie van Ellemiek. Maar ze moest wel
een beetje lachen.
"Laten we maar eens gaan kijken daar" zei ik.
Ik begon ondertussen al erge honger te krijgen. Mijn maag protesteerde al aardig.
Ik had mij zelf voorgenomen hier niet meer aan toe te geven. Ik moest het volhouden.

We liepen samen naar boven, en opende zachtjes de deur van Saskia's kamer.
Saskia's gezicht en oren waren bedekt met een doek, zodat ze niemand kon zien en moeilijk
kon horen.Dit hadden de meiden waarschijnlijk uit een geintje gedaan.
Heel voorzichtig en zachtjes liepen we naar binnen. De 5 meiden hadden ons in de gaten, maar deed
gelijk mijn vinger op m'n mond dat ze stil moesten zijn. Ze lachte naar mijn en Ellemiek.
saskia's gezicht was vuur-rood door het gekietel wat ze onderging. En....
ze gilde nog steeds, al was dat moeilijk te horen. Sas moest het nu ongelooflijk moeilijk hebben.

Ik en Ellemiek pakte een stoel en gingen ieder bij een meisje zitten die met Sakia's voet bezig
was. Die meiden konden dat goed joh ! Met de ene hand werden alle tenen vast gehouden.
De vingertoppen van de andere hand gleden héél teder over de onderkant van Sas haar voet.
"Die plekjes moeten nu inmiddels toch heel erg jeuken" fluisterde ik tegen Desiré...die
met haar voetzool bezig was.
"Dat denk ik wel ja" fluisterde ze terug.
Ik bekeek Desiré van top tot teen. Ze zag er sexy uit in haar bh en slip.
Ik haalde haar lange haren een beetje opzij, en gooide het over haar schouders.
Ik streelde haar gezicht.
"Blijf maar doorgaan hoor" fluisterde ik zacht tegen haar. Ze moest doorgaan met kietelen.
Haar lippen waren vochtig....dat zag ik.
"Mag ik ?" vroeg ik Desiré. Ze knikte van ja.
Ik begon haar te zoenen, en gleed met mijn hand tussen haar kleine slip.
Desiré streelde natuurlijk nog steeds de onderkant van Saskia's voet, en ik Desiré's kutje.
Ze hoefde niet klaar te komen, maar dit deed ik als dank wat betreft de voet van Sas.
Na een paar minuten stopte we. Nu was het Ellemieke's beurt om het andere meisje te danken.
Ze begon haar teder te zoenen, en ook háár hand ging in het slipje.
Het leek wel een orgie.
We vonden het nu wel voldoende, en maakt er een eind van. We stonden op.
Ellemiek ging vlak bij haar dochter staan, en bekeek het hele schouspel.
De meiden die bij haar ribben zaten kietelde elk plekje. Haar hele ribbenkast
ging fel op en neer van de reactie, de aanrakingen en de spanning.
Ze kreeg werkelijk de kieteldood.
Ellemiek keek mij vragend aan en fluisterende "Zullen wij ze nu maar laten ophouden ? Ze is volgens mij nu bezig
om gek te worden". Ik pakte haar hand beet, en nam haar mee de gang op.
"Laat die 5 meiden nog maar even gaan" zei ik. "Ze neemt je altijd in de maling. Ze moet maar eens rekening met je houden.
Laat Sas nog even een kwartier proesten en zweten !"
We waren moe geworden, en ik stierf nu van de honger. Eindelijk kon ik nu met Ellemiek hierover gaan
praten. Vragen hoe zij over mijn idee dacht.
 
What's New

4/23/2024
Visit the TMF Welcome Forum and take a moment to say hello!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top