• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Voorstellen

tickleteaser9

TMF Poster
Joined
Jul 30, 2018
Messages
84
Points
8
Er zullen waarschijnlijk een hoop oude bekenden zijn van de vorige fora die inmiddels zijn opgeheven, maar misschien leuk ook zeker voor de nieuwe gezichten om een kleine voorstelronde te doen, ik zal hem zelf aftrappen ;)

Mijn naam is Mike, ik ben een 24 jarige student uit Noord-Brabant (het zuiden van Nederland) en ik ben momenteel bezig mijn studie af te ronden en over een klein jaartje hopelijk te beginnen aan de eerste echte full time baan :)

Ik ben vrij lang (1.92m), heb blonde haren en blauwe ogen, en ben atletisch gebouwd (ik sport gemiddeld 4 keer in de week en voetbal nog 3x in de week).

Mijn interesses gaan vooral uit naar het kietelen van voeten, hier heb ik al enige ervaring mee, maar niet echt in de vorm van sessies maar meer een beetje op een speelse manier met meiden die ik goed ken. Naast het kietelen van voeten heb ik ook gewoon een algemene voetenfetish, een fetish voor nylon/stockings, vind ik fj's nice en hou ik ervan als de voeten schoon, verzorgd en netjes gelakt zijn :)

Alvast aangenaam kennis te maken en vragen staat bij mij altijd vrij (ook via pm)

Mike
 
Welkom op het Nederlandstalige subforum! Ik moet zeggen dat je voorkeuren herken ;)
 
Bedankt voor je initiatief. Mijn naam is john en ik ben al een aantal jaren actief in de kietel wereld. Het begon met het oude forum in 2010 door kieteljongen en zijn team op gericht. Het heeft mij heel veel kieteldates en zelfs een kietel relatie op geleverd. Daar ben ik KJ nog steeds dankbaar voor. In 2016 toen hij met het nieuwe forum kwam leverde het mij opnieuw diverse kieteldates op plus een nieuwe kietel relatie waar ik tot nu toe nog steeds de vruchten van plukt. We hebben in die tijd ook anderen de kans gegeven om een x met ons mee te doen en een aantal mensen is daar op in gegaan. Een kietel sessie bij ons duurt rond de 6 of 7 uur en alle aspecten komen aan bod zoals bondage en het gebruik van tools zoals olie en borstel en veer en electrische tandenborstel. En ook het gebruik van de tong en mond en kin kan deel uit maken van de sessie. Na afloop van de sessie heb je een moe maar voldaan gevoel. Ik heb daar naast nog een voetfetisj en die kan ik ook kwijt bij haar. Dus voor mij is de kietelfetisj en voetfetisj het leukste en lekkerste wat er is. En ik hoop dit nog tot in lengte van dagen te kunnen doen.
 
Leuk om van meer Nederlanders(/Belgen) te horen.

31 jaar, uit midden Nederland. Sinds 2005 lid van TMF, altijd al van kietelen gehouden sinds kleins af aan.

Leuk initiatief om ook wat Nederlands naar dit forum te brengen. Ben nooit lid geweest van andere Nederlandstalige fora, dus dit zie ik als een welkome toevoeging. Dank.
 
Last edited:
Dan ga ik ook maar even! :D Iluvkietelen of ILK..
Sinds '05 al actief in de nederlandse 'scene' vaak als mod van sites/fora en schrijver van kietel gerelateerde verhalen.
Ik ben 29 en woon noord west nederland.
 
Hey leuk een Nederlands subforum.

Zal me ook maar even voorstellen:

Voetkietelaar is de naam
Man van 35 jaar en ben dol op kietelen.

Doordat ik veel reis voor mijn werk heb ik de kans om overal op de wereld dames en soms ook heren te kietelen.
Daarom heb ik me ook meer op het Engelstalig forum georiënteerd en nooit echt op de Nederlandse fora.

Dat Nederlanders slecht tegen kietelen kunnen daar ben ik zelf misschien wel het beste voorbeeld van.

Ik kan echt heel slecht tegen kietelen.

Des te leuker is het om kietel contacten in het buitenland op te doen....waarbij ik zelf soms ook nog de “kieteldood” krijg.

Mocht er iemand interesse hebben in een kietelafspraak of willen kletsen schrijf me gerust.
 
Hallo,

Ik ben Mutti. Al jaren actief op fb en op het ter ziele gegane Kietellife. Ben op zoek naar kietelcontacten. Ik ben woonachtig in de omgeving van Antwerpen.

Groeten
 
leuk om te zien dat op deze manier de nederlandsche scene toch weer een soort eigen forum heeft!

Ik zal me daarom ook maar even voorstellen.
Ik ben 24 jaar, woon in het noorden van het land en ben net als jullie fan van kietelen :p

ik heb op de vorige nederlandse forums gezeten, maar nooit echt het lef gehad om echt contact op te nemen of actief bezig te zijn op het forum.
Inmiddels natuurlijk weer een paar jaar ouder en wijzer (uhum) en zou toch wel graag een keer een kietel afspraak willen hebben.
 
Hoi! Ik ben BaxterFox, een 29 jarige man uit Zuid Holland!
Ik ben gek op kietelen, vooral het kietelen van dames voetjes! :D
Leuk dat er een subforum is!
 
Hey, ik ben Kasper, 29 jaar uit regio Utrecht. Ik hoop ooit nog een keer een leuke meid vinden die graag gekieteld wordt :)
 
Hoi allemaal,

Wat leuk om te zien dat dit forum deel weer actief bezocht wordt door Nederlanders! Ik ben ticklerfoot, een spontane jongen van 24 jaar oud. Ik kom uit Gelderland en ik ben een enorme kietelliefhebber, in het bijzonder van meidenvoeten! Dat komt omdat dit mooi samenkomt met mijn voetenfetish waar ik ook graag nog meer mee zou willen doen. Ik kom graag met mede kietelliefhebbers in contact! Super leuk om jullie te ontmoeten!
 
Hoi!
Mijn forum naam is bellytickles86, ben een vrouw van 34 uit Brabant en net zoals jullie allemaal gek op kietelen, of beter gezegd gekieteld worden. Ik ben zelf een 'lee' namelijk.
Wie weet zien we elkaar nog eens.
 
Last edited:
Dag iedereen!

Wat fijn om de herkening te zien en we vanuit bijna heel Nederland vertegenwoordigd zijn!

Mijn naam is Theo, mannelijke student van 26 van latijnse komaf. Ben veel te vinden in de provincie Utrecht, Flevoland en Noord-Holland. Hou van een feestje, sportschool, musea en heerlijk in bed netflixen.

Sinds ik jong was had ik al een interesse in kietelen, dat door de jaren (soms door bijzondere ervaringen) steeds meer uitgroeide tot een fijne fetish. Er is meer dat ik leuk vind, maar ben nog aardig ontdekkende. En wat kietelen betreft, daar heb ik al wel wat ervaring mee ;) Maar nog niet iemand ontmoet met wie ik dit in diepte heb kunnen ontdekken.

Ik hoop meer in contact te komen met mensen en ervaringen te kunnen uitwisselen. En ik hoop stiekem ook andere te kunnen ontmoeten, voor zowel vriendschappelijk een kopje thee als wellicht wat meer ;)

Take care iedereen!
 
Welkom allemaal, leuk om wat nieuwe mensen te zien die het hier weer wat leven in blazen!

Hopelijk komt de Nederlandse kietelscene wat meer op gang en indien mogelijk dien ik daar zeker graag aan bij.

Ik zit er aan te denken een groepschat te maken op kik voor degene hier die daar geinteresseerd in zijn, dus als je dat leuk lijkt, stuur me even een PM of contact me direct op Kik: tickleteaser9

Ik leer jullie graag beter kennen &#55357;&#56841;
 
Hai Tickleteaser9!
Wat had je in gedachten voor Kik, de meerwaarde van het forum? ;)
 
Hallo!, Mijn Forumnaam is John Conner, ik en een half Amerikaanse 18 jarige student uit Zuid-Holland, ik ben net zoals jullie een kietel liefhebber (ler). ik heb me nog nooit op een fora aangemeld but here we go! ik kom graag in contact met mede kietel liefhebbers ;)
 
Hallo allemaal, mijn naam is Luc. Ik ben een kietelliefhebber. Ik ben swicht, kietel f-m; e tickler f.
 
Hoi!

Ik ben Rico, een 25 jarige jongen uit Gelderland.

Ben nieuw op dit forum en ben op zoek naar iemand (bij voorkeur vrouwen) om gezellig een kieteldate mee te hebben, ben zelf een lee.
Hoop dat jullie allemaal gezond deze tijd doorkomen!

Groetjes Rico
 
Hoi, ik ben een 26 jarige man uit Nederland en hoop hier meer te weten te komen over mijn lang genegeerde liefde voor kietelen. In voor een goede discussie en mocht het klikken ook in voor real life afspraken.
 
Hoi hoi :)

Ik ben MrB88
Een man van alweer 32. Woon sinds m'n studenten tijd in Rotterdam.
Ik ben jaren actief met bondage en andere kinky dingen. Kietelen heeft ook al erg lang mijn interesse, maar helaas nooit echt goede slachtoffers gevonden.
Stiekem vind ik het ook leuk om eens de touwtjes uit handen te geven en gekieteld te worden.

Het lijkt me leuk om hier nieuwe contacten op te doen :)
 
Hallo allemaal,

New user here, zullen we maar zeggen.

Mijn naam is Michael, ben 35 jaar en woon als Nederlander in Antwerpen.
Als sinds jaar en dag een dingetje voor kietelen, zowel ler als lee, en vind het echt wonderbaarlijk dat ik hier niet eerder verzeild ben geraakt.

Altijd leuk om over ervaring te lezen, gedachten uit te wisselen of gewoon slap te kletsen over dit onderwerp. Niet zo stiekem hoop ik langs hier natuurlijk ook een kieteldate te scoren :)
 
Was op zoek naar kietelforums en kwam deze tegen. Bij registreren bleek dat ik jaren geleden al ingeschreven was :D
Dus maar weer even nieuw leven inblazen...

Ik ben (heel origineel) Tickler, een man van 44 uit Noord-Brabant en een grote fascinatie voor kietelen, zolang ik me kan heugen.
Onlangs voor het eerst dan een echte (betaalde) kietelsessie gehad in een BDSM huis (veilig, gecontroleerd en hygiënisch).
Dit was een fantastische ervaring! Het gevoel om vastgebonden te zijn, het kietelen proberen te ontwijken en tegelijkertijd die fantastische sensatie door je hele lichaam voelen....Wow!
Probleem is dat het wel hongerig maakt naar meer...

Probleem is alleen dat er maar moeilijk mensen te vinden zijn die dezelfde passie delen. Erover praten doe je niet zo snel, wordt toch wel als 'vreemd' gezien.
Via dit forum hoop ik wellicht wat inspiratie op te doen en wellicht ook wel wat zoekrichtingen in het vinden van vrouwen in de buurt die het leuk vinden een man te kietelen (of andersom).
 
Hoi!
Mijn forum naam is bellytickles86, ben een vrouw van 34 uit Brabant en net zoals jullie allemaal gek op kietelen, of beter gezegd gekieteld worden. Ik ben zelf een 'lee' namelijk.
Wie weet zien we elkaar nog eens.
Hallo Belly tickles ben je nog actief met het kietelen? Groeten van John
 
What's New

3/28/2024
Stop by the TMF Welcome Forum and take a second to say hello!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top