• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Kontakt med andra som är intresserade av kittling i Skandinavien / Norden!

Tickler_1981

Registered User
Joined
Oct 27, 2019
Messages
12
Points
1
Hej!

- - - - -
Vore roligt att få kontakt med andra personer som är intresserade av kittling här uppe i Skandinavien / Norden! :)
För att ni som vill ska kunna få kontakt med varandra, uppge gärna varandras kontaktuppgifter! :)

* Skype: [email protected]

* KIK: Kittlaren81

* Darkside: Kittlaren81
-> Här finns en presentation: https://www.darkside.se/profil.php?id=85933

- - - - -
Jag är en man på snart 40 år som gärna vill lära känna kittliga personer oavsett kön mellan 18 - 40 år för en av mina största drömmar
är att få binda fast en person och sedan kittla denna hjälplösa person mycket länge för att se och höra
hur personen reagerar på långvarig hjälplös kittling!

Mina favoritställen att kittlas på är under armarna, på sidorna, runt midjan och på knävecken.

Ligger personen på rygg ska denne åtminstone inledningsvis använda ögonbindel för då får personen en mycket bättre upplevelse av kittlingen
och då är det enkelt att komma åt att kittla under armarna och ge mjuk klämkittling på knävecken.

Ligger personen på mage behövs ingen ögonbindel för då ser personen inte så bra ändå var man kittlar. Men när man ligger på mage
är det helt perfekt och lättåtkomligt att ge mjuk klämkittling på sidorna och kittla under fötterna.

Det absolut bästa är om det är att minst två personer som hjälps åt att kittla en bunden person gemensamt för då blir det dubbelt
så jobbigt för offret som i sin tur får bli dubbelt så glad av att avnjuta underbar kittling utan att varken kunna skydda sig eller fly! :)

För att göra det hela ännu roligare så ska den som bli kittlad få svåra uppdrag som måste lösas innan denne får bli fri!

Misslyckas personen med uppdraget fortsätter kittlingen och personen ges en ny chans men för varje misslyckande blir
uppdragen svårare och svårare. Om personen ständigt misslyckas kanske den maximala kittlingstiden är 60 - 120 minuter! :)

- - - - -
Senast jag själv blev kittlad var våren 1993 då en kompis satt på mina armar och klämkittlade mina sidor!
Jag minns att det var extremt kittligt och jag skrattade väldigt mycket!

Jag kan låta mig bli bunden och kittlad för att det ska bli rättvist men då måste jag få binda och kittla
innan så att säga! :)

Genom att se kittlingsfilmer på nätet med fokus på överkroppskittling blir man extremt inspirerad av att binda och kittla
och samtidigt lite nyfiken på att själv bli bunden och kittlad för att känna hur fruktansvärt det egentligen är!


- - - - -
MVH Kittlaren från Sverige !! :)
 
What's New

4/16/2024
Clips4Sale is the webs largest site to buy fetish clips! Visit today.
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top