• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Welke voorkeur heb jij?

purple feather

Registered User
Joined
Dec 26, 2003
Messages
5
Points
0
Zelf kietelen of juist gekieteld worden?
Bij mij is het afhankelijk in welke stemming ik ben, hoe zit dat bij jullie?:rotate:
 
hmmm goeie vraag!
Vooralsnog liever zelf kietelen, gekieteld worden vind ik nog een beetje eng eigenlijk...maar ook wel weer spannend!
 
Ik vind het lekkerder om gekieteld te worden dan om zelf te kietelen (ook leuk trouwens), maar als ik mag kiezen toch liever het eerste.
 
Ngoed, mochten jullie nog op zoek zijn naar een kietelpartner dan weten jullie waar jullie ze kunnen vinden he ;)
 
Het lijkt me spannend om eens echt de kieteldood te krijgen. Een paar uur gekieteld worden door iemand die er plezier in heeft zijn slachtoffer te zien lijden.
 
Ikketicklee said:
Het lijkt me spannend om eens echt de kieteldood te krijgen. Een paar uur gekieteld worden door iemand die er plezier in heeft zijn slachtoffer te zien lijden.

Ja meeeens dat zou gaaf zijn,maar dan wel door een vrouw
 
Kietel voorkeur

Ik zou zelf ook graag kietelen. Ik heb de voorkeur voor mooie vrouwenvoeten
alleen de mogelijkheden zijn erg schaars. Enige optie is de publieke vrouwen, maar dat is weer prijzig.
Groetjes,

Dwergsein
 
What's New

3/28/2024
Stop by the TMF Welcome Forum and take a second to say hello!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top