• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Norske kilefetishister.....

Godt nyttår tilbake! Og det samme til alle andre her inne.
Sikker fler enn meg som gleder seg til nye klipp på siden din!
Lykke til med re-start av produksjon! :juggle:
 
Er det mange som er interessert i kiling i Norge?

Jeg kjenner ingen kilefetishister i Norge, desverre.
Ser jo at det er flere nordmenn som er på forumet, men de er "lurkers" (med andre ord ikke aktiv).
De jentene jeg leker med ble jeg kjent med i BDSM miljøet. :)
 
Hadde vært kjekt å fått igang en diskusjone på dette tråden her med folk fra Norge som er interessert i kiling :)
 
Hej!

Norge är ett mycket fint land! Roligt dessutom att det finns norrmän / norskor som också är intresserad av kittling!
Skulle vara roligt att binda och kittla någon! :)


//Kittlaren1981
 
Har ikke møtt noen enda. Føler ikke det akkurat er så mange med denne fetishen i Norge
 
Heisann, lenge siden noen har postet her, kan en si...
Bergenser her, som har bestemt seg for å utforske fetishen min. Meget skuffet til å finne ut hvor få det er her i norge som ser ut til å den.
Vet ikke hvor ofte jeg kommer til å poste, men tenkte det kunne være greit å informere at jeg finnes?
 
Hei !


Tenkte jeg får puste liv i denne posten jeg også
Er nok en lurker selv, godt gjemt langt oppi Nord Norge, men nå får jeg prøve å gjøre noe med det :3poke:

Så.. ja..jeg finnes jeg å!
 
Ser at det er inne i en flott "en reply every year" ellerno, så tenkte jeg skulle kjøre på. Hei! Fra Nord-Norge her også, men lever inkognito blant søringene, samt litt i utlandet.
 
What's New

3/28/2024
Stop by the TMF Welcome Forum and take a second to say hello!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top