• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Vrouwen die graag kietelen

Ikketicklee

Registered User
Joined
Jun 7, 2005
Messages
30
Points
6
Hallo, ik ben een hollandse jongen met een kietel fetish. Ik fantaseer vaak over een kietel sessie met een vrouw. Ik zou graag eens een echte kietel marteling mee maken waarbij ik dan vast gebonden geen enkele kans maak. Gewoon een extreme kieteldood zonder stopwoorden of iets dergelijks.
Helaas is er in Nederland niet echt een website of een forum zoals deze waar ik terecht kan. Heb wel een paas sites en fora voorbij zien komen die dan weer zijn gesneuveld.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier mensen uit Nederland (of Belgie) zijn die ook van kietelen houden. Ook ben ik wel nieuwsgierig wat jullie ideen/fantasieen zijn op het gebied van kietelen.
Het moge duidelijk zijn dat mijn voorkeur dus uitgaat naar vrouwen die geintereseerd zijn in het kietelen van mannen, en dat willen ze dan het liefst zo lang mogelijk doen.
 
hey daar, groetjes van belgië :D

idd, het is wel ergerlijk dat er bijna geen nederlandse kietel-communities zijn, maar ik heb er el eentje gevonden.
"Kietelen forum"
althans, ik DENK toch dat het gaat om een kietel-fetish.

wel fijn om een mede-nederlandstalige te zien, al verschillen we wel een beetje.
IK vind het namelijk geweldig om een meisje te kietelen, in plaats van gekieteld te worden, en laat dat nou net goed werken in de relatie waar ik nu zit.
m'n vriendin is (een beetje) een onderdanige, heeft graag een man die in controle is, en ze vindt het geweldig dat ze "gedwongen" wordt te lachen zonder dat ze het zelf "wilt"

je kan het niet echt een fetish noemen voor haar, maar het komt wel dicht in de buurt ;)
 
Het is inderdaad wel leuk om weer eens iemand in mijn eigen taal te ontmoeten hier. Gebeurd niet zo heel vaak, al struinen er wel een paar rond hoor. Helaas heb ik er nog geen vrouw tussen kunnen ontdekken die me wel eens zou willen kietelen.

Ieder geval veel plezier op het forum, en wellicht spreken wel elkaar nog eens in de chat ofzo.

Groetjes
 
er zijn hier misschien 5 Nederlandstaligen in totaal, en het zijn allemaal mannen.
 
Kijk eens aan. Zo zie je maar dat er toch meer nederlands taligen hier rond dwalen haha.
En wat vind jij leuk aan het kietelen als ik zo eens vragen mag?
 
Ten eerste: de puur lichamelijke sensatie en ten tweede het gevoel van machteloosheid.
 
Hier ook op zoek naar vrouwen die graag kietelen. Maar het lijkt toch echt meer een mannenwereld te zijn lijkt het wel :p
 
Hier ook op zoek naar vrouwen die graag kietelen. Maar het lijkt toch echt meer een mannenwereld te zijn lijkt het wel :p

Ja, helaas, ik heb ook zo'n wormvormig aanhangsel op heuphoogte, dus ik kan je niet bij je zoektocht helpen. Mocht je van gedachten veranderen daarentegen... ;)
 
Soms wel.
Maar daar ben ik een beetje laat mee denk ik gezien het feit dat het laatste bericht hier eind 2012 geschreven is, zie ik.
Of valt dat mee..? :)
 
Zodra ik begrijp hoe ik een berichtje terug moet sturen wel.
Ligt het aan mij, is mijn Engels roestiger dan ik dacht of werkt die inbox een beetje apart? :)
 
Hoi,
ik ben nog nieuw op dit forum. Ikzelf ben een jonge 30'er uit België. Ik heb echter wel al ruim 10 jaar concrete interesse in kietelen gekregen. Met sexuele voorkeur heeft het echter niet te maken. Het is gewoon leuk om een meisje of dame "knettergek" te krijgen middels kietelen. Op voorwaarde dat je duidelijke afspraken maakt EN naleeft wat betreft stopwoorden en pauzes.

In die ongeveer 10 jaar heb ik al het "geluk" gehad om met een paar dames een "kietelafspraakje" te maken. Méér dan kietelen en een vriendschapsbasis is daar zeker niet uit gekomen. Dat was ook niet mijn bedoeling, noch de bedoeling van de dames in kwestie. Het betrof een meisje uit Nederland (met wie ik destijds 3x afsprak) , en twee dames uit Duitsland (ééntje waarmee ik 2x afsprak en de andere 1x)

Een gouden tip voor iedereen die "op zoek" is naar een kieteldate: blijf jezelf en dring jezelf zeker niet op. En toon dat je ook nog andere - oprechte - interesses hebt dan kietelen alleen. En als je afspreekt met de persoon in kwestie, maak dus dat je effectief ook nog andere interesses hebt waarover je met elkaar kunt praten. Zodat het zogenaamde ijs sneller en makkelijker kan worden gebroken.

Veel succes mensen en hartelijke groetjes
 
Hi all...ik zit al vrij lang op dit forum en het valt me inderdaad op dat er hier niet veel Nederlanders zijn...misschien omdat dit toch meer een USA-georienteerde site is? (ik postte ooit iets over voetbal en toen kreeg ik meteen reacties dat dit een 'Amerikaanse' site is en ze niet geinteresseerd zijn in voetbal :D)
Maar er was wel een tijdje (tot februari geloof ik) een NL-talig kietelforum, maar dat werd van hun site afgegooid door het hostingbedrijf, en ze hadden geloof ik geen zin meer om iets anders te zoeken. Jammer, want dat had wel aardig wat leden!
 
Tis nie waar . Mede neerlanders. En ? Ook allemaal gefrustreerd dat er aan deze kant van de plas veel minder te beleven valt ? Er zitten een paar veteranen tussen zie ik. Ik dwaal hier sinds 2007 rond . Nu voor t eerst dat ik gelijksgezinden tegenkom. Leuk :hiwelcome:
 
Hey allemaal.

Volgens mij is er aan deze kant van de oceaan ook wel wat te beleven hoor :). Ik zit ook al vrij lang op dit forum, eigenlijk van 2006 al, en er zijn hier vrij veel mensen uit het Verenigd Koninkrijk en Scandinavië, wat toch al een beetje dichter bij de deur is. Bij ons in de lage landen lijkt de kietelscène gewoon veel minder georganiseerd op eigen forums en zo. Er was inderdaad een Nederlandstalig kietelforum dat vrij goed draaide maar dat is enige tijd geleden plots opgedoekt, jammer :S

anyway, we zijn er dus nog wel degelijk hoor :)

groetjes.
 
@Linda1981: nee hoor, je bent precies op tijd! Zoals SirKnight hiervoor aangaf, was er inderdaad een lange tijd sprake van een forum. Helaas is die verwijderd.

Echter, na een lange tijd van onzekerheid wil ik jullie graag een nieuwe, vaste plek aanbieden binnen de Nederlandstalige kietelgemeenschap.
Het heeft even geduurd maar ik hoop vele oude gezichten en natuurlijk ook heel veel nieuwe leden te mogen verwelkomen op het forum.
Op dit moment bevindt het forum zich nog in aanbouw en moet er nog veel gedaan worden om het een en ander op gang te krijgen.
Ik heb reeds enkele forumgedeelten aangemaakt. Naar mijn mening zijn dit de subforums die van belang zijn. Hierbij kun je denken aan video's, foto's en ook discussies. :)

Samen met jullie hoop ik de kietelgemeenschap nieuw leven in te blazen. Het forum moet weer op gang komen en daarom wil ik jullie vragen om nieuwe ideeën, vragen en opmerkingen te delen op het nieuwe forum onder ''Feetback''. Alle bijdragen worden enorm gewaardeerd en zo kunnen we het forum ook weer herindelen en aanpassen aan ieders wensen en behoeften. Voel je dus vrij om je gedachten over het huidige en toekomstige forum met ons te delen! :D

Groetjes en hopelijk tot gauw!

Link naar het nieuwe forum: http://kietel.forum-xl.com/
 
What's New

3/28/2024
Stop by the TMF Welcome Forum and take a second to say hello!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top