• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Introduktionstråd?

Carsomyr

Level of Ruby Feather
Joined
Jul 1, 2007
Messages
23,980
Points
0
Man kanske skulle ha en tråd där alla kan presentera sig och skriva lite om sig själva? På skandinaviska alltså; vart man ska skriva sådant i den engelska delen av forumet framgår mycket tydligare. ;)

Jag får väl börja då... Jag är en ung herre på 20 år, med rätt udda humor och för den delen en udda världssyn. Jag har hängt här på TMF i säkert två år snart, men har inte skrivit något tidigare utan bara läst. Nu ska det dock bli ändring på det, minsann!

Förhoppningsvis ser ni mig lite även i den här delen av forumet, men jag tror jag föredrar att skriva på engelska. Däremot tycker jag även det skulle vara kul att samspråka med andra nordbor så jag kommer inte att vara HELT osynlig här.

Jag får väl erkänna att jag är lite halvblyg, så jag vet inte hur mycket mer information jag har lust att dela med mig av innan jag lärt känna er alla, men... Jag studerar för tillfället, och lär göra det i många år framöver. Jag tycker det är väldigt kul med ishockey, men spelar inte själv... Annars läser jag mycket, lirar lite spel... "The usual suspects", som man säger. :)

Ni får gärna skriva till mig om det skulle vara något. Jag är en rätt privat människa och talar nog lite mer öppet då - och ja, jag är väl medveten om ironin i att starta en tråd som denna när jag är såpass fundersam över vad jag har lust att dela med mig av för information. Men att jag ändå startar tråden retar väl alltid någon! :D

Nordiska hälsningar,
Carsomyr
 
Last edited:
Introduktions tråd

Hej :hello:

Jeg vil så også lige præsentere mig selv.
Jeg er Dansk, jeg er kvinde og jeg er født i januar 1969.

Har været interesseret i kilde-lege lige siden jeg var lille.
Husker at jeg havde kilde-kampe med min 6 år yngre kusine og på "mystisk vis" så tabte jeg altid selvom jeg var både større og stærkere :boogie:

Foruden kilderi er jeg også til BDSM, men mest Dominans/submission og så er jeg lykkeligt gift med min skønne og fantastiske mand Anders/ATA siden september 1993 og til døden os skiller.

I skrivende stund er jeg så ubeskrivelig heldig at jeg har fået lov af min mand til at lægge krop til en vaskeægte Kilde-Sadist, så ved særlige heldige lejligheder får jeg god grund til at klynke og skælve :wub:

Det var vist de største overskrifter om hvem jeg er.

<<<<---- tinge
 
Det er først nu jeg ser den her introduktionstråd fra Carsomyr men den er selvfølgelig også en smule/stycke gammel :)

Eftersom Carsomyr og nu Tinge har præsenteret sig her på det skandinaviske forum, vil jeg da godt være den næste.


Jeg er en dansk fyr på 20 år, er studerende på universitetet og har klart en stor kilde-fetish som jeg er stolt af! :dancingbanana: Jeg har altid kunne li' at kilde piger siden jeg var helt lille og er kun blevet endnu vildere med det her som voksen.
Udover kildning, bruger jeg meget af min fritid på at træne i fitness center, se alt for meget TV og film, og hænge ud med vennerne.

Ligesom Tinge, er jeg også til BDSM, da jeg er meget dominant og foretrækker/föredrar at "ofrene" er bundet når de bliver kilde tortureret :evilha:

Det var alt for mig i første omgang.


/GreenMess
 
Last edited:
Hej :) Jeg hedder Peter, og jeg er 49 år gammel. Jeg er en tysker der elsker det danske sprog. For omkring fem år siden begyndte jeg at selv lære dansk, fordi jeg kan godt lide dette sprog, og jeg er en stor beundrer af Danmark og det danske samfund.

Jeg har været kildefetichist siden jeg var meget ung. Jeg husker at når jeg var tretten, jeg lavede kildetortur med min jævnaldrende kusine, og så blev jeg meget ophidset.

Jeg må sige, at det har været meget vanskeligt at tifredsstille mine kildefantasier. Nogle gange betalte jeg sexarbejdere for at lænke og kilde dem.

Jeg håber at jeg skal finde en kæreste der er til kildning.
 
Hej skandinaver

Jeg hedder Knud og er fra 1959. Yeps, jeg husker hvordan det var at liste ind og købe "Tied & Tickled" magazinet i Blue Movie på Vesterbrogade. At kunne sidde hjemme og se film og billeder på sin computer var en fjern drøm - og så i farver! :rainbow:

Jeg er generelt til BDSM. Kildning er en blandt flere redskaber jeg bruger for at dominere og nyde smukke kvinder. :dropem:
 
tickle torture

Hejsa.

Jeg er en ung mand, som også lige vil gøre opmærksom på mig selv :xpulcy:
Der er ikke mange kilde-fetishter i DK generelt, hvilket er enormt ærgeligt. Særligt er der mangel på kvinder, som gerne vil kilde mænd, desværre.
Selvom jeg er både tickler og ticklee, så tænder sidstnævnte rolle mig utroligt meget, og min forhåbning er (selvfølgelig) på et tidspunkt at møde en dejlig og forstående kvinde, der ville elske at fastspænde og "pine" mig med kildning (forever !!! ha ha)
Nå kunne være fedt med nogle flere kvinder i dette forum anyway.

Kh A
 
Hej alle sammen!
Jeg er fra Danmark, og jeg er ret ny herinde! Du kan godt tillade dig at kalde mig transseksuel, og jeg er vild med at blive kildet under fødderne. Det synes jeg er mega hot!

Nå, men vi ses!
 
Hi Alle

Jeg er Svensker men opvokset i Danmark. Bor i London men har bolig i Kobehavn. Er der mange tickle enthusiasts i Danmark/Sverige/Norge

Andreas
 
Hejsa

Jeg er dansker, kvinde, 41 år og tickle switch. Er ikke så erfaren endnu, men det kommer forhåbentlig. Jeg er også til bdsm, men i den blidere, sensuelle ende af skalaen og der passer tickling jo rigtig godt ind. Min fetish er ret ny eller dvs. jeg har først opdaget den for et lille års tid siden. Har dog altid godt kunnet lide, at drille og kilde andre, men har ikke anet, at det kunne bruges sensuelt og seksuelt også. En fantastisk opdagelse og jeg glæder mig til at udforske denne spændende nye verden. :)
 
Velkommen til WhistleBoy ... spndt på om du får lyst til at bidrage til nogle af trådene i den Skandinaviske del af forummet.
 
Hej!

Ny här, svensk kille 27 år. Tycker mest om att bli kittlad, men även att kittla andra e kul :D

Jag är straight, men öppen för all möjlig kittling. Hade varit kul o lära känna någon i södra Sverige alt köpenhamns-området o prata om kittling och eventuellt träffas!

Skriv till mig, alltid kul med vänner o chat!
 
What's New

3/28/2024
Stop by the TMF Welcome Forum and take a second to say hello!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top