• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Aktiva svenska kittlingsfantaster?

Tja!

Vore spännande att kombinera kittlingstävling med gruppkittling där det verkligen lönar sig att kämpa i kittlingstävlingen
För att det ska bli så rättvist som möjligt är det bra om deltagarna är mycket eller extremt kittliga samt ha en vilja att själv vilja kittlas!

- - -
Exempel på kittlingstävlingar:
* Vem kan hålla armarna upprätt ovanför huvudet längst samtidigt som denne blir kittlad under armarna, på sidorna eller runt midjan
* Vem kan bli kittlad under fötterna längst utan att rycka undan dem
* Vem kan bli klämkittlad på knäna längst utan att flytta på sig

Den som vinner är den som är mest uthållig och den som förlorar är den som är minst uthållig och är man t.ex. totalt fyra personer så ser vinstplanen ut så här:
(En kittlingsomgång består av två sessioner, den ena när personen ligger bunden på mage och den andra när personen ligger bunden på rygg med kort paus där emellan)

* 1:a pris: Vinnaren är personen som först blir bunden och kittlad! Vinnaren väljer vem den vill bli kittlad av i 10 x 2 minuter.
(Vinnaren A väljer om den vill bli kittlad av person B, C eller D)

* 2:a pris: 2:a pristagaren blir bunden och kittlad av vinnaren samt en valfri person. Längden är 20 x 2 minuter.
(2:a pristagaren B blir kittlad av vinnaren A samt får välja person B eller C)

* 3:e pris: Personen blir kittlad av samtliga tre personer och när personen ligger bunden på mage skall även ögonbindel användas.
Längden är upp till 40 x 2 minuter.

* 4:e pris: Den som kom sist i tävlingen är den som är mest kittlig! Personen har ögonbindel på sig i båda sessionerna
där längden är upp till 60 x 2 minuter.

- - -
Varför vinnaren blir kittlad först är för att det är en fördel att bli kittlad först, för då får man själv idéer om hur man ska kittlas efteråt
när man får chansen att hämndkittlas på dem som man blivit kittlad av!

3:e pristagaren och 4:e pristagaren fr chans till tidigare frigivning genom att lösa uppdrag! Efter varje misslyckat uppdrag ges en ny chans till ett nytt uppdrag som
blir svårare med tiden! Men såklart skall 4:e pristagaren få svårare uppdrag än 3:e pristagaren! Men eftersom de presterade så dåligt under tävlingen som bevisar
deras kittlighet så kommer uppdragen vara allt annat än lätta för dem att klara av.

Exempel på uppdrag: (A/B, 3:e resp. 4:e pris)
OBS! Personen misslyckas med uppdraget helt även om det skulle återstå 0,01 sekunder.

* Klara av att vara 100% tyst i 120A/180B sekunder oavbrutet under pågående kittling.
* Klara av att prata 100% positivt om att bli kittlad utan att säga ett enda negativt ord med normal samtalston utan att skratta i 90A/150B sekunder under pågående kittling!
* Matematisk huvudräkning. T:ex. (A: 4X + 6 = -2X -16 / B: 0,3X + 2,12 - 0,6X = 1,45X - 172,88) Kittling skall pågå under tiden såklart!
* Minnestest: (T.ex. A, memorera och upprepa detta -> 3 B 5 J 7 3 T R V 8, B: Memorera och upprepa detta baklänges -> W 5 Y 7 I 2 R 0 2 D 1 5 H 6 E 4 U 7 F 2. Kittling skall pågå under tiden såklart!

-- -- --
Vid upprepande misslyckandes upphör kittlingen när den totala maxtiden per session är uppnådd!
Och man vill verkligen inte komma sist får då har man tre hämndlystna kittlare som vill ge igen samt de svåraste uppdragen för chans till tidigare frigivning!
 
Är en 35-årig kille ifrån Skåne. Varit intresserad av kittling i typ 20 år nu :)
Skulle hävda att jag är relativt trevlig? 😄
 
Hejsan. :)
Någon aktiv här inne längre? Jag dammade precis av mitt konto här efter många års frånvaro.
Jadå :)
Eller aktiv och aktiv. Hänger mest här för att hitta folk att ha kontakt med!
Bilderna är dock nice ibland. ^^
 
Händer väl att jag har vägarna förbi här fortfarande, när jag inte har något bättre för mig. Med det sagt så tycker jag inte att vi behöver notera dagens datum. ;)

29-årig manlig 'ler från Göteborgsregionen, är väl typ kortversionen! Mina kinks innefattar mer än bara kittling, men det var på den här sidan som min resa började en gång i tiden!
Ja det är svårt att inte bli nostalgisk!
 
What's New

4/16/2024
Clips4Sale is the webs largest site to buy fetish clips! Visit today.
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top