Feet in a circle

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

What's New?

3/27/2023

Visit the TMF Gathering Forums to see who is meeting near you and when!

Tickle Experiment

clips4sale.com

The largest clips store online

Explore the TMF

Link Us!

Link your site to the TMF. Info here

Live Camgirls!

Live Camgirls

Streaming Videos

Pic of the Week

Pic of the Week

Trivia Winner:

brad1701

Results 1 to 3 of 3

Question Sweden / Sverige Tickling / Kittling

Hej! Det här är en tråd med avsikt att kolla om det fortfarande finns några svenska kittlingsfetishister på TMF. Jag har en lekkamrat men söker alltid fler (kvinnor). Kort om mig:
    Jag bor i Stockholm, 23 år, har mörkt skägg och mörka ögon. Gillar att träna och har lite bakgrund i Försvarsmakten. Jag som person är relativt lugn. Däremot älskar jag bondage + kittling och har lite erfarenhet utav det. Vem är du?

Absolut, tror det finns ett gäng i krokarna men det är inte så mycket drag i forumet skulle jag säga. Kul att du tar upp initiativet lite igen! Finns ju även denna tråd: http://www.ticklingforum.com/showthr...lingsfantaster. Jag bor även i Stockholm, har för tillfället inga lekkamrater då jag nyligen avslutat ett längre förhållande och har inte känt mig redo för något. Är 33 år, CIS-man, brunt hår och bruna ögon, cyklar MTB, klättrar och åker snowboard. Har rätt mycket erfarenhet av bondage och att kittlas, är väl 70% ler och 30% lee skulle jag säga och leker endast med kvinnor..

Hej!

Jag är en man som älskar att kittlas!
    Min dröm är att få kittla en bunden hjälplös person som är extremt kittlig!

MVH Tickler 1981 !!