• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

sites in België of Nederland

wryel

Registered User
Joined
Jul 28, 2004
Messages
6
Points
0
Hallo allemaal!

Kan er mij iemand zeggen of hij/zij weet heeft van kietelsites van Belgische en/of Nederlandse origine, en me gelijk de url doorsturen?


Bedankt!
 
Hoihoi,

Zou 1 van jullie mij het adres van de site van kietelfan en dat onderdeeltje van belgian feet kunnen geven ? Dat zoek.nl forum kende ik al.

Groetjes,
Steffy
 
De site van kietelfan weet ik niet precies meer, ik dacht kieteltuin of ticklegarden ofzo. Maar je kan het hem misschien zelf vragen want hij post hier af en toe op het forum.

Heel klein onderdeeltje, misschien (hopelijk) is er meer in de leden afdeling:
http://www.belgianfeet.com/preview/tick-nl.htm

Deze groups zijn van een meisje van Belgische afkomst dat in Duitsland woont;
http://groups.yahoo.com/group/Tickleplay_lovers/


Trouwens Wryel, heb jij iets te maken met de site Wryel's Realm die hier tussen de links staat?
 
Last edited:
[www.kietelfora.tk, is een nederlands kietelfora. Ik ben moderater daar en het is er echt superleuk. Alleen een beetje stil nog maar het is al redelijk druk geworden in korte tijd.
Kom eens kijken :D
 
just_tickle said:
[www.kietelfora.tk, is een nederlands kietelfora. Ik ben moderater daar en het is er echt superleuk. Alleen een beetje stil nog maar het is al redelijk druk geworden in korte tijd.
Kom eens kijken :D

Inderdaad, kietelforum is een forum dat de laatste tijd echt drukker en drukker en bekender word. En is puur nederlands vlaams en gaat enkel over kietelen. Vooral deze maand begint het drukker te worden. Meer registraties en meer posts ook..
uploadworld_kfbanner.PNG
 
KietelJongen said:
Inderdaad, kietelforum is een forum dat de laatste tijd echt drukker en drukker en bekender word. En is puur nederlands vlaams en gaat enkel over kietelen. Vooral deze maand begint het drukker te worden. Meer registraties en meer posts ook..
uploadworld_kfbanner.PNG
En we hebben een kietelige admin :D Die je in de slowchat best te grazen mag nemen. :D Sorry ;)
En veel plaatjes en filmpjes natuurlijk. Een paar cartoons, heel erg veel nederlandse verhalen en vooral gezelligheid :D
 
Hoe kom je daar nou bij, bij een kietelige admin (a) :p
Naja, kietelfora is een echte aanrader voor nederlandse/vlamse en zelfs buitenlandse kietelfanaten
 
Er is ook nog een andere Nederlandstalige Kietelsite

Sorry maar dit forum bestaat niet meer
 
Last edited:
Dit forum bestaat al zo'n drie jaar: *EDIT*

Forum onder constructie.
 
Last edited:
Dat forum gaat binnenkort uit de lucht.

Een nieuw forum is reeds opgezet als vervanging ervan.
 
da's dat zelfde forum wat ik je stuurde in de pb
weet je nog welke ik bedoel
 
Vraagje

Hey,

ik kom uit België en herinner me enkele kietelscenes van op TV.

1. In Paradise Hotel (VT4) was er enkele jaren geleden een scene waar een man en een vrouwe op bed lagen. Opeens begint zij te lachen en zegt dat hij haar nooit mag kietelen. Hij zegt dat dit niet verboden is en kietelt verder. Zij schiet terug in de lach. Heeft iemand dit ooit gezien? Waar werd zij gekieteld? Zijn hier nog ergens beelden van?

2. Eind jaren '90 was er een reclamespotje waarin een koppel op een sofa zit. Zij strekt haar benen uit en hij begint erover te strelen. Hij zegt dat haar benen zacht zijn en vraagt haar wanneer ze haar benen geschoren heeft. Zij antwoordt niet en hij kietelt haar knieën. Ze lacht en trekt haar benen terug. Daarna volgt er een kusscene. Het ging over één of ander ontharingsmachine, maar ik weet niet meer welke. Weet iemand hier nog meer van?

Groetjes
 
k spreek ook Nederlands en ik wil de Nederlands aanwezigheid op het forum te verhogen.... groetjes!:bouncybou
 
Last edited:
What's New

3/28/2024
Stop by the TMF Welcome Forum and take a second to say hello!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top