• If you would like to get your account Verified, read this thread
  • The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

f/m familie (belgium tv serie)

iamticklish

Registered User
Dit is gewoon voor de belgen onder ons. maar in de tv serie familie hebk toch al veel scenes gzien met daarin f/m kietelen. voor degene die de serie volgen zouk graag wa meer willen weten. kweet er minstens 4. kheb er wel wat meer gezien maar kben er van een 4-tal zeker. een paar keer tussen Nele(de ex-vrouw van Jan) en andere mannen. dan ook eens tussen mieke en andere mannen. ik vind die scenes meestal wel geslaagd omdat ze goed lang zijn en omdat het F/M is. kzou graag wel wat meer weten over de belgen(of nederlanders) hier die ook geïntresserd zijn in f/m. het liefst vrouwen maar dat maakt niet zoveel uit🙂

Last edited:
Eric Von Zipper said:
Thats easy for YOU to say! 😕

yes, i'm sorry but it's something that none of the other countries would understand cause it's a show on belgian television. anyway it has a lot of f/m tickling in there. the show's on for like 15 years and i've seen maybe 15 f/m scenes in it. it airs on monday til saturday so it's kinda hard to know in wich episode the tickling will be shown.

I remember one scene very well though. a woman was argueing with her husband about "the woman being stronger than the man". her husband wanted to prove the opposite and started to tease her. they started a little friendly fight but all of a sudden she had him pinned down with some kind of a schoolgirl pin and she started to laugh and asked to him "who's the strongest" and than started to tickle him. she teased him verbally very well by saying cootchie coo and all kinds of baby talk. the scene lasted for like a half a minute(without the argue and the fight!!) that was one of the best mainstream scenes i had ever seen.

anyway i hope that the belgian peoples have read my paragraph above.

when requested I can try to translate my reply 😉

iamticklish said:
Dit is gewoon voor de belgen onder ons. maar in de tv serie familie hebk toch al veel scenes gzien met daarin f/m kietelen. voor degene die de serie volgen zouk graag wa meer willen weten. kweet er minstens 4. kheb er wel wat meer gezien maar kben er van een 4-tal zeker. een paar keer tussen Nele(de ex-vrouw van Jan) en andere mannen. dan ook eens tussen mieke en andere mannen. ik vind die scenes meestal wel geslaagd omdat ze goed lang zijn en omdat het F/M is. kzou graag wel wat meer weten over de belgen(of nederlanders) hier die ook geïntresserd zijn in f/m. het liefst vrouwen maar dat maakt niet zoveel uit🙂

Ik herinner me van deze serie enkele scenes van de beginjaren van familie:

- De beste scene is die tussen Hilde De Rouck en Ben Rottiers, die toen een koppel speelden. Hij masseert haar voeten en dat mondt uit in kietelen.
- Een tweede keer is een kortere scene tussen Erik Goossens en Bieke Ilegems. Hij kietelt haar zijde eventjes om haar op te vrolijken in het café.
- Een derde herinner ik me dat er een polonaise gedanst werd wanneer Jan begon te zingen op een of ander feestje van Guido dacht ik. Iemand, weet niet precies meer wie, begon daarin Martine Jonckheere de hele tijd in de zijden te kietelen. Later werd ook Bieke Ilegems in die polonaise gekieteld.
- Martine Jonckheere werd nog in een andere scene gekieteld wanneer ze op schoot zit bij Karel Deruwe.
Die twee andere scenes waarin Jan door Nele gekieteld werd herinner ik me ook wel. (Jammer dat hij nooit terugkietelde :idunno: )

Dat waren ze zowat :bubble: Alleen jammer dat ik er geen enkele meer op video heb.

De beste kietelscenes in het Nederlands vind ik nog steeds die uit "Freddytex", een totaal geflopte komische serie op tv1 van een jaar of 10 geleden, met enkele keren lange en geslaagde M/F.

f/m kietelen

Ik herinner mij ook nog een paar scenes.

-ook nog in de beginjaren van de familie waarin bart gekieteld werd door zijn zus mieke omdat hij zich te stoer voordeed.
-een paar keren tussen nele en jan(Nele kietelt echt wel graag hoor, ik heb het haar zo'n 4keren zien doen en telkes bij Jan: een keer toen ze in bed zaten en hij wou opstaan en nele zegt:"jij gaat nergens heen "ofzoiets en begint hem te kietelen. van de rest weet ik het verhaal niet meer.
-ook een keer tussen sarah de kunst en thomas materlink: toen hij vastgebonden lag in haar bed werd hij kwaad omdat zij hem al een paar dagen daarhield. toen zei sarah zoiets van" oei oei oei zo opvliegend'(ze gaat naast hem zitten) "kan jij hier tegen misschien he"(ze begint met haar vingers over zijn ribben te lopen maar daar stopt het ook mee)
-die kietelscene van daarboven van iamticklish kan ik mij heel goed herinneren!!!! het was tussen bieke illegems(babette) maar van de man ben ik niet meer zo zeker, ik dacht dat het henk was.

hallo , ik heb een tijdje geleden ook nog een kietelscene gezien in familie, peter ( gunther levi) kietelde zijn vrouw trudi onder haar voeten tijdens een massage, spijtig dat het zo'n kort scene was want ze trok haar voeten direct weg, dat bewijst natuurlijk wel dat ze er gevoelig voor is,

ja die scene waarin trudi onder haar voeten werd gekieteld heb ik ook gezien,
wie heeft er nog meer kietelscens gezien van bekende vlamingen?
laat eens iets weten, of laten we onze eigen 'ticklish celebrities' sectie opmaken maar dan voor de bekende belgische vrouwen, ik heb al wel eens een interessant artikel gelezen waar de meisjes van k3 heel even praatten over kietelen. kristel zei dat ze er abslouut niet tegen kon als ze aan haar voeten begonnen te kriebelen, katleen zei dat ze er wel tegenkon, maar misschien liegt ze wel hé en karen zei dat ze er ook absoluut niet tegen kon, volgens mij kan je het artikel nog terugvinden op de site van het nieuwsblad.
bij 'zoeken' moet je kietelen typen en dan neem je het 2de artikel dat verwijst naar k3.

de meeste weten deze al maar maarten word in de open-credits gekieteld door zijn zus en zijn neef, kkan nu even niet op de namen komen. weten mischien nog belgen of nederlanders een paar kietelscenes op de tv?

maarten wordt inderdaad ook gekieteld maar dat is helemaal niet zo interressant. heb je al eens gezocht naar de artikels die ik bedoelde bij mijn vorige reactie f/m tickle?

karel said:
maarten wordt inderdaad ook gekieteld maar dat is helemaal niet zo interressant. heb je al eens gezocht naar de artikels die ik bedoelde bij mijn vorige reactie f/m tickle?
nee nog niet. maar het lijkt me wel leuk om te weten of ze ook graag zelf kietelen🙂 (vooral katleen) maar ik zal er eens naar kijken. maar ik heb ze op tv al eens een paar zien kietelen. een keer tijdens een optreden, er zijn foto's van dat ze een kwaadaardig iemand moeten kietelen om hem te verslaan en dan gaan ze met zen allen (meisjes van k3 en hun danseressen) naar de slechterik en beginnen hem te kietelen. de foto's kun je ergens vinden op het net ik zal er eens voor kijken

ja die foto heb ik al eens gezien, ik had liever dat zij gekieteld werden...

Dat artikel van K3 heb ik ook gelezen, stond oorspronkelijk in Het Nieuwsblad. Ze hebben trouwens een nummer uit dat over kietelen gaat, hopelijk komt het uit op single en dan op clip??
Van Karen is het trouwens niet de eerste keer, ze zei dat ook al eens in een chat.

Andere Belgische celebrities van wie we al iets weten vind je terug dit topic:
Klik hier voor topic internationaal discussieforum
het zijn o.a. Zsofi Horvath, Jessy (Mackenzie), Kate Ryan, Joyce De troch, Phaedra Hoste, Véronique De Kock, ...

Maar da's een goed idee, laten we daar een speciaal topic voor aanleggen wat betreft kietelscenes in BE/NE en celebrities..

ja dat is een heel goede idee fettik 2, jij mag de spits afbijten, welke belgische/ nederlandse celebrities zijn gevoelig voor kietelen buiten het lijstje dat je al aangaf, ik wist trouwens niet dat phaedra hoste ook kietelig was, bedankt voor de info maar kun je het me nog gedetailleerder uitleggen?

karel said:
ja dat is een heel goede idee fettik 2, jij mag de spits afbijten, welke belgische/ nederlandse celebrities zijn gevoelig voor kietelen buiten het lijstje dat je al aangaf, ik wist trouwens niet dat phaedra hoste ook kietelig was, bedankt voor de info maar kun je het me nog gedetailleerder uitleggen?

Zoals ik al zei, bekijk de link eens die ik gaf, daar staat zowat alle info over de Belgische celebrities, ook dus over Phaedra. Ik denk dat ik er verder geen meer ken, maar zal er nog eens over denken.
Zijn er nog die jij kent? We zullen ze eens in een nieuw topic in een lijstje zetten, da's wat overzichtelijker. (maar wel in internationaal onderdeel van dit forum dan 😉 )

weten jullie misschien nog andere kietelscenes op belgische en nederlandse tele? gooi ze er maar gewoon bij🙂

fettik 2 ik vind in jouw lijst niets staan over kate ryan en kietelen, verder vind ik het wel een hele mooie lijst, er waren er een hele hoop bij die ik nog niet wist, spijtig dat ik die van joyce de trogh nooit gezien heb, luc alloo die haar voeten kietelde, damn. ook die van veronique de cock en phadra heb ik nooit gezien dat is echt klote.

karel said:
fettik 2 ik vind in jouw lijst niets staan over kate ryan en kietelen, verder vind ik het wel een hele mooie lijst, er waren er een hele hoop bij die ik nog niet wist, spijtig dat ik die van joyce de trogh nooit gezien heb, luc alloo die haar voeten kietelde, damn. ook die van veronique de cock en phadra heb ik nooit gezien dat is echt klote.

Troost je, die scenes heb ik ook nooit gezien...
Dat van kate ryan idd, dat vind je op deze link: http://www.kate-ryan.de/Download/chat.txt. Was een celebrity-chat.

"18:43 < tavken> Kate, ben je gevoelig voor kietelen?"
18:44 <@KateRyan> ja onder mijn voeten daar kan ik nie tegen 🙂

Zo was er ook en chat met Elsie (LC) Morais (http://test.chat.be/modules/contentpage/chatlog.php?id=11feb)

[14:36] <keizerke> Elsie, wat is jouw schoenmaat en kan je tegen kietelen aan je voeten?
[14:36] <Vip_Elsie> neeje absoluut ni
[14:36] <Vip_Elsie> achtendertig

in diezelfde chat ook zangeres Roxane
[18:43] <fransken> Roxane, welke schoenmaat heb je en kan je tegen kietelen aan je voeten?
[18:44] <VIP_Roxan> ik heb een 40 en kan niet tegen kietelen

En nu vind ik hier toevallig een chat met Zoë Van Gastel: http://www.jongerenplaneet.be/images/interactief/bvchats/ellenenzoe/chatlog_ellenenzoe_20060214.txt

(keizerke moet een van ons zijn denk ik :bubble: )
<keizerke> Zoë, grappig vraagske, ben je gevoelig voor kietelen?
<|zoe|> ja heel

En Ellen Petri :lovestory
<keizerke> En jij Ellen, ben jij gevoelig voor kietelen?
<|ellen|> ja, jij?
op de vraag of ze tegen kietelen aan de voeten kan antwooordt Ellen niet.

Chat met Ellen Dufour (Big Brother)
17:43 < keizerke> Ellen, je lijkt mij echt een lachebek. Grappig vraagske, ben je gevoelig voor kietelen?
17:44 <@Ellen> ja ik kan niet tegen kietelen!!!

En nu we toch bezig zijn; een chat met Xandee (http://irc.chat.be/hunt/logs/xandee.html) :happyfloa
[20:52] <kingsfan> Xandee, je hebt zo'n mooie lach. Ben je eigenlijk gevoelig voor kietelen en waar zoal?
[20:52] <Xandee> kietelen, op mijne rug daar kan ik echt niet tegen :ermm:

En Claudia van 'Spark' (http://irc.chat.be/spark.txt)
[20:52] <boomerken> Gunter, kunt ge ons ne keer verklappen of Claudia tegen kietelen aan haar voeten kan?
[20:52] <spark> 4Claudia kan daar niet tegen...

Lang leve het internet: Isabelle A :firedevil (http://64.233.183.104/search?q=cach...5feb_2+chat+kietelen+voeten&hl=nl&lr=&strip=1)
<keizerke> Isabelle, wat is jouw schoenmaat en kan je tegen kietelen aan je voeten?
<VIP_Isabe> mijn schoenmaat is 40 en ik kan niet tegen kietelen

En Karel, zoals jij vroeg, info over Hadise! (www.textchat.be/vipchat/hadise.log)
[18:52:53] <zwansken> Hadise, grappig vraagske, kan je tegen kietelen aan je voeten?
[18:53:12] <@HADISE> neen zwansken helemaal niet..ik kan niet tegen kitelen..

En daar is keizerke weer :bowing: (http://64.233.183.104/search?q=cach...hat+kietelen+voeten&hl=nl&gl=be&ct=clnk&cd=25)

Heel leuke reacties van Stéphanie Lambrechts (Idool 2003)
[17:25] <keizerke> Stephanie, hoe kan men jou aan het lachen maken?
[17:26] <lien> met haar te kietelen misschien!!!
[17:26] <stephanie> keizerke: met kietelen, ik kan daarabsoluut niet tegen
[17:27] <keizerke> Stephanie, en waar ben je dan zoal gevoelig voor kietelen?
[17:27] <stephanie> 🙂 overal
[17:27] <keizerke> Aan uw voeten?
[17:27] <stephanie> ook🙂
[17:28] <keizerke> Allez, we zullen dat dan maar nie proberen zeker dat kietelen?

Sira van der Linden (ergens bekend in de miss wereld...)
[18:42] <keizerke> Sira, ben je gevoelig voor kietelen en waar zoal?
[18:42] <Sira> zowat overal
[18:43] <keizerke> Heel kietelgevoelig of niet zo veel Sira?
[18:43] <Sira> vrij gevoelig

Goedele Van Ruyssevelt
[19:49] <keizerke> Goedele, ben je gevoelig voor kietelen en waar zoal?
[19:50] <Goedele> ja, keizerke, maar waar precies dat zeg ik nie 🙂

Da's wel al goed voor vandaag zeker :bubble: Nu misschien eens bundelen in een lijstje he..

fettik 2 dit is nogmaals een fantastische lijst, jij bent vanaf nu een held in mijn ogen, erg bedankt voor dit mooie lijstje, wat droom ik ervan om enkele van deze vrouwen eens goed te kunnen kietelen...

karel said:
fettik 2 dit is nogmaals een fantastische lijst, jij bent vanaf nu een held in mijn ogen, erg bedankt voor dit mooie lijstje, wat droom ik ervan om enkele van deze vrouwen eens goed te kunnen kietelen...

Haha bedankt maar zoveel eer verdien ik niet, de helden zijn die gasten die de vragen stelden 🙂

Idd, moet heerlijk zijn om deze meisjes te kunnen kietelen. Helaas hebben we in België geen Howard Stern ofzo :devil2:

Maar als iemand nog info heeft over tv-scenes of over bekende dames, zet maar neer! :imouttahe

bedankt allemaal jullie zijn allemaal helden voor mij, maar niet bescheiden fettik2, die lijstje die je me gaf is gewoon fantastisch en ook goed gedaan van de mensen die de vragen stelden.
is hier nu niemand met informatie over kietelscenes ofzo?

komen er geen mensen meer op dit forum of hoe zit het nu eigenlijk???
ik ben nog steeds geinterresseerd in kietelscenes van vrouwelijke belgische celebrities. wat ik me ook nog herinner van vroeger was een aflevering van familieraad (gepresenteerd door inge moerenhout) waarin één van de vragen luidde als volgt:" welke lichaamsdelen zijn het meest gevoelig voor kietelen?"
spijtige was dat die vraag gespeeld werd door een groep met enkel mannen terwijl aan de overkant enkele vrouwen stonden ( enkele knappe trouwens).
maar wat ik nog spijtiger vond is dat inge zelf niet zei of ze kietelig was of niet, al vroeg ze het wel aan één man, die dan te stom was om het terug te vragen :disgust:

Door 44 Productions
What's New

12/12/2024
Check out the TMF Chat Room, its free and always something up!
Tickle Experiment
Door 44
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back