• If you would like to get your account Verified, read this thread
  • The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

foot tickling from the quebec

footarcheslover

TMF Poster
Hey, from here in Ottawa. (I'm hating this election the more I hear it, what about you? 😛) I can't access ur pics, it just brings me to the imageshack.us webpage. N e way u can directly post them here?

The pics. I just typed the url into the address bar and hit return. 😀

Attachments

• tickling20rn20pic3wx.jpg
    tickling20rn20pic3wx.jpg
    28.8 KB · Views: 795
  • 985tt27aa.jpg
    985tt27aa.jpg
    13.2 KB · Views: 968
Salut footlover, ça va ?
Les HABS vont pas super bien ces temps-ci...

je suis de montreal ! Enfin un autre qui vient du Quebec !!

bigred
tu pense que les Habitants vont pas super bien maintenant?!?! Les Habitants est tres bien quand tu vois mon equipe, les Maple Leafs de Toronto, qui sont horrible maintenant.

Sorry if my french is lacklustre, I've lost my fluence in it over time. 🙁

Salut les quebecois!

Ca fais longtemps que je veux parler de quelque chose. J'ai vue durant une emission de jeunesse dans le temps, et ou jouais Diane Lavallé, celle qui fais la fille de moman dans tite vie... et c'etais une emission de jeune. Et dans le sketch, elle est attacher, elle est en bas nylon, et un jeune veux tester des chatouilles sur elle, alors il prend une plume et la chatouille de la tete au pied. Finalement, il trouve que son point faible est sous les pieds alors le sketche finis avec le jeune qui la chatouille au boute sous les pieds.

Ya tu quelqu'un d'autre qui aurais vue cette emission aussi? J'ai deja meme ecris a Radio Canada pour voir si on pouvait avoir les tapes... j'etais jeune a l'epoque, mais je vais m'en souvenir toute ma vie... c'est la plus belle et longue scene de chatouille que j'ai vue de ma vie!

Not alot of tickling action going on around Ottawa hehe, you guys across the river keep yourselves busy though hehe. I also couldn't review the pictures earlier on.

Not much is going on here at Vancouver either. And rajee thanks for the pointer. how could I missed the brackets in the first place. Anyway, it seems like there a few of us in Canda and we are like all spread out.

yeah, I hear that SilentX! Hailing from down the 417 in Carp, there is definitely a lacklustre amount of tickling here. IT IS UNACCEPTABLE!!!

salut heu ben jme souvien pas davoir vu sa mais jme rapelle davoir vu une scene de chatouille dans les 100watts et justement cetais avec caro la fille a moman de la ptite vie mais c elle qui chatouillais un gars c p-e de sa que tu parle lolllll

What's New
7/22/25
In the Welcome Forum there is a place for you to say hello to us!
Door 44
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1704 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back