• If you would like to get your account Verified, read this thread
  • The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

Kieteltwister deel 1

Insethades3441

Registered User
PS: Dit is een fictioneel verhaal

Het begon allemaal op een warme vrijdagavond, toen de drie vrienden besloten om hun eerste jaar op de universiteit af te sluiten met een klein feestje in Sophie's appartement. Sophie was vrij klein, enigszins mollig, en had halflang, donkerblond haar dat golvend tot net boven haar schouders viel. Haar huid was erg blank. Daarnaast hadden we Lisa, die ook aan de kleinere kant was. Ze had langer, steil, bruin haar, en haar huid had een iets donkere tint. Tom was de grootste van het stel, met een atletische bouw en kort, donkerblond haar dat speels omhoog stond. Zijn huid had een lichte tint. Om fris en helder voor het weekend te blijven, hadden ze drankjes vervangen door snacks en genoten ze van een reeks spelletjes die steeds competitiever werden.

Na een paar rondes bordspellen wilden ze iets actiefs gaan doen. Sophie kwam plotseling met een nieuw voorstel: "Wat dachten jullie van... een potje Twister?" Met een speelse glimlach en een knipoog voegde ze eraan toe: “maar dan wel met een twist.” "Hoe goed kunnen jullie tegen kietelen?" vroeg Sophie. "Goed," zei een zelfverzekerde Tom. Lisa aarzelde een beetje en zei: “Een beetje, het ligt eraan welke plek.” “Oké, dan doen we een potje kietel-Twister,” zei Sophie. De regels waren als volgt: Het was altijd 1 tegen 1, met een spelleider die het kietelen uitvoerde. De kietelplek werd gekozen op basis van de ogen van een dobbelsteenworp. Bij een 1 waren het voeten en tenen, 2 betekende de bovenbenen, 3 de buik en navel, 4 de zijden en ribben, 5 de oksels, en 6 gaf de kietelaar de vrije keuze. Beide personen moesten zo goed mogelijk blijven staan terwijl ze 15 seconden door de spelleider werden gekieteld. Als je viel, verloor je de ronde. Wie het vaakst viel, zou aan het einde 5 minuten lang gekieteld worden. Om het kietelen goed toegankelijk te maken, kleedden ze zich om: de dames trokken een crop top en korte broek aan, en Tom ging shirtless in een korte broek. Ze hadden allemaal blote voeten.

De eerste ronde begon met Sophie en Lisa tegenover elkaar, terwijl Tom als eerste de rol van kietelaar op zich nam. Het Twisteren begon: Sophie kreeg haar linkerhand op blauw, terwijl Lisa haar rechtervoet op geel moest zetten. Tom pakte de dobbelsteen en wierp hem over de vloer. Hij rolde even, totdat hij uiteindelijk stilviel op een 4. "Zijden en ribben," kondigde Tom met een brede grijns aan, terwijl hij zijn handen demonstratief warm wreef. Sophie en Lisa stonden tegenover elkaar, al giechelend in de Twister-houding, en wachtten gespannen af. Tom kietelde eerst de ontblote ribben van Lisa. Hier kon ze goed tegen en ze zei: “Wat een lekkere massage.” “Wacht maar, ik ga je breken,” zei Tom. Tom ging nu over naar haar zijden, en daar bleek hij meer succes te hebben. Lisa moest haar best doen om niet in lachen uit te barsten. "Mmmphehehehehehehehe!” zei ze, terwijl er een glimlach doorbrak. Gelukkig waren de 15 seconden al om.

Tom ging nu naar Sophie, waar hij haar zijkanten begon te strelen. Helaas had dit minder effect dan bij Lisa. “Als dit het is, wordt het makkelijk,” zei Sophie, maar toen Tom naar haar ribben ging, barstte ze in lachen uit. “Hahaha! Nee, Tom! Niet daar!” riep ze uit, terwijl ze haar best deed om niet uit balans te raken. Tom drukte iets harder, en Sophie hield het al bijna niet meer. “HAHAHAHA!” Gelukkig was de tijd op. “Nou, Sophie, een van jouw zwakke plekken hebben we gevonden,” zei Tom. “Wacht maar tot ik die van jou vindt” zei Sophie.

Ze gingen verder. Lisa en Sophie wisselden een veelbetekenende blik uit, wetende dat het spel nog maar net begonnen was. Lisa moest haar linkerhand op geel zetten, Sophie haar linkervoet op blauw. Tom gooide de dobbelsteen opnieuw en deze keer viel hij op een 2. "Bovenbenen," riep hij, zichtbaar opgewonden over het nieuwe doelwit. “Kom maar op” schreeuwden ze beide in koor. Tom had weinig succes, het bleek dat beide niet kietelig waren op hun bovenbenen. Tom fronste even en kon zijn frustratie niet verbergen. "Hmmm, dat is tegenvaller," mompelde hij, terwijl hij zijn handen weer terugtrok.

Het ging verder, Lisa moest haar linkervoet op groen plaatsen en Sophie haar rechterhand op geel. Met een nieuwe worp hoopte Tom op beter resultaat. De dobbelsteen rolde over de vloer en viel stil op een 3. "Buik en navel!" riep hij uit, zijn ogen glinsterend van enthousiasme. Sophie en Lisa schudden tegelijk hun hoofd, een teken van hun gezamenlijke nervositeit. Tom grijnsde breed en ging eerst naar Lisa. Hij kneep zijn handen samen en begon langzaam over haar buik te strijken. Lisa's ademhaling versnelde, en hoewel ze probeerde haar lach te onderdrukken, ontsnapte er al snel een giecheltje. “Hahahah”, hoewel haar buik kietelig was, bleek het niet zo erg en vergelijkbaar met haar zijkanten. Tom, niet te stoppen, ging door met zijn onderzoek naar haar navel.
“Misschien is dit je zwakke plek?” zei hij. Het bleek inderdaad een schot in de roos “HAHAHAHAHA WATTTTT STOPPPP DAAAAT KIEEEEEETEELT ECHT!” Het was een strijd om haar evenwicht te behouden, maar ze hield het nog net vol en de tijd was al gauw voorbij. “Haha nu heb ik ook jou zwakke plek!" zei Tom met een knipoog, terwijl hij zich nu tot Sophie richtte. "Jouw beurt!"

Tom begon haar buik te kietelen, al snel maakte deze spasme’s en Sophie barstte in lachen uit. “HAHAHAHAA NEE NIET MIJN BUIK!” zei Sophie. Tom lachte en hield zijn kietelen vol, maar zei “met zo’n kietelige buik zal je navel ook erg gevoelig zijn, niet?” Hij bracht zijn vingers naar haar navel, maar het lachen werd minder “hahaha doe maar hoor” zei Sophie. “Haha dan toch maar je buikje he?” zei Tom en hij ging weer naar haar buik. De reactie was onmiddellijk. Sophie's ogen werden groot van schrik en ze viel bijna om. “HAHAHA! NIET DAAR! STOP!” gilde ze, en haar gelach vulde de kamer. Tom kon het niet helpen en lachte mee terwijl hij zijn kieteling doorzette. “Ik dacht dat je sterk was, Sophie!” plaagde hij, terwijl hij de intensiteit van de kieteling opvoerde. Toen was de tijd voorbij, alweer niet gevallen zeiden de dames in koor. “Maar ik heb wel ontdekt dat jullie beide kietelige buiken hebben!” zei Tom.

Met de spanning die in de lucht hing, waren Sophie en Lisa nog steeds aan het bijkomen van hun lachbuien. Terwijl ze zich voorbereidden op de volgende ronde, wisselden ze een blik van vastberadenheid uit. Het werd zwaarder om de posities vast te houden en niemand wilde als eerste vallen. Dit keer was het Lisa die haar rechterhand op rood moest plaatsen, terwijl Sophie haar linkerhand op groen zette. Ze kwamen steeds meer in de knoop te zitten.

Tom, vol enthousiasme, pakte de dobbelsteen opnieuw op en wierp deze met een dramatisch gebaar over de vloer. De dobbelsteen rolde enkele seconden en viel uiteindelijk stil op een 5. “Oksels!” riep Tom uit. Tom besloot om ze nu tegelijk te kietelen aangezien beide dames hun oksels in de buurt waren. Dit keer werd het geen gelijkwaardige strijd. Hij begon langzaam langs beide oksels te kietelen. Lisa hield het niet meer en barstte in hard gelach uit “NEEEEEHHH NIET MIJN OKSELS HAHAHAHAHAHAHAHA”. Ook dit bleek voor haar een kietelige plek.
Toms kietelingen van Sophie's oksel bleken niet te werken, zij kon er goed tegen. Dit was haar kans om te winnen. Lisa probeerde het vol te houden, maar toen Tom haar beide oksels onder handen nam, omdat Sophie niet reageerde, bleek het teveel te zijn. “HAHAHAHAHAHA NEEE DIT KIETELT ECHT” zei Lisa. “IK GEEF OP” terwijl ze vermoeid neerviel. “Haha deze ronde is voor mij” schreeuwde Sophie. “Dit was oneerlijk, je kietelde mijn oksels meer dan die van haar” zei Lisa. “Klopt, jij bent gewoon te kietelig”, zei Tom. Lisa had er genoeg van en wilde even pauze en nam de kietelaar rol op zich.

Sophie:

Image

Lisa:

Image

Tom:

Image

What's New
11/3/25
The Final Vote for the 2024 GFA's is now open! Visit the GFA forum and cast your final choices.

Door 44
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room