• If you would like to get your account Verified, read this thread
  • The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

Ny side om kilderi på dansk

Tak for oplysningen
vil da lige holde den under observation et stykke tid og se om den udvikler sig ...
Tror nu hellere jeg kunne ønske mig at folk samlede sig HER og udviklede/udvekslede men det er måske kun mig...
Men tak.

Det er en meget sød side. Den omhandler dog kilderi gerelt, og ikke så meget kilderi som en fetish. Så jeg tvivler på hvor meget relevans den har for os, men altid rart at se andre danskere der interesserer sig for kilderi.
Tak for linket SillyMan

Tak for linket.

Lige lovlig romanisk for en inkarneret tortur kilder som mig - men lad os nu se ;-)

Kan det virkelig passe at der ikke er nogen kildefetischister på Fyn? Jeg kan mærke at mit behov for at blive kildet øges og jeg kunne godt tænke mig at opleve at nå torturstadiet - og overskride det.
Knus Lonelove

Kan det virkelig passe at der ikke er nogen kildefetischister på Fyn? Jeg kan mærke at mit behov for at blive kildet øges og jeg kunne godt tænke mig at opleve at nå torturstadiet - og overskride det.
Knus Lonelove

Jeg bor godt nok i Fredericia, men til gengæld er jeg 100% kildefetishist ;-)

Det skulle være til at finde ud af. Jeg er nok en lille smule switch - i forholdet 90/10%. Det er sjovt at være den 'onde' en gang imellem 😀

Det er heller ikke så langt væk. Men jeg er lee. Er du ler?

What's New
9/6/25
See some Spam on the forum? Report it with the button on the lower left of the post. Thank you!

Door 44
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1704 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back