tinge{A} TMF Regular Joined Jan 9, 2004 Messages 162 Points 0 Aug 20, 2007 #1 Hey Jeg synes (tycker) det er rart (hyggeligt) at sidde og chatte med andre kilde-fetichister. Hvor chatter i ? - hvis i altså chatter? Her på dette site's egen java-chat?? eller på IRC #tickling eller #tickletorture ??? tinge
Hey Jeg synes (tycker) det er rart (hyggeligt) at sidde og chatte med andre kilde-fetichister. Hvor chatter i ? - hvis i altså chatter? Her på dette site's egen java-chat?? eller på IRC #tickling eller #tickletorture ??? tinge
H high_tickle01 Registered User Joined Nov 24, 2003 Messages 11 Points 0 Jan 11, 2008 #2 Heej! Om du har lust så får du gärna adda mig på msn om du vill prata om tickling/tickle torture =) msn: [email protected] Hoppas vi hörs snart!
Heej! Om du har lust så får du gärna adda mig på msn om du vill prata om tickling/tickle torture =) msn: [email protected] Hoppas vi hörs snart!
R RUNOFFSTAGE 4th Level Red Feather Joined Jul 24, 2007 Messages 1,875 Points 0 Aug 10, 2008 #3 Hm, jag är i TMF-chatten och TT (Tickletheater)- chatten :] TT har lite bättre stämning i deras ;D