• If you would like to get your account Verified, read this thread
  • The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

Sweden / Sverige Tickling / Kittling

Igorsweden

Registered User
Hej! Det här är en tråd med avsikt att kolla om det fortfarande finns några svenska kittlingsfetishister på TMF. Jag har en lekkamrat men söker alltid fler (kvinnor). Kort om mig:
Jag bor i Stockholm, 23 år, har mörkt skägg och mörka ögon. Gillar att träna och har lite bakgrund i Försvarsmakten. Jag som person är relativt lugn. Däremot älskar jag bondage + kittling och har lite erfarenhet utav det. Vem är du?

Absolut, tror det finns ett gäng i krokarna men det är inte så mycket drag i forumet skulle jag säga. Kul att du tar upp initiativet lite igen! Finns ju även denna tråd: http://www.ticklingforum.com/showthread.php?261636-Aktiva-svenska-kittlingsfantaster. Jag bor även i Stockholm, har för tillfället inga lekkamrater då jag nyligen avslutat ett längre förhållande och har inte känt mig redo för något. Är 33 år, CIS-man, brunt hår och bruna ögon, cyklar MTB, klättrar och åker snowboard. Har rätt mycket erfarenhet av bondage och att kittlas, är väl 70% ler och 30% lee skulle jag säga och leker endast med kvinnor.. 🙂

Hej!

Jag är en man som älskar att kittlas!
Min dröm är att få kittla en bunden hjälplös person som är extremt kittlig! 🙂

MVH Tickler 1981 !!

What's New
7/20/25
There will be trivia in out CHat Room this Sunday Eve at 11PM EDT. .
Door 44
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1704 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back