• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

België - Nederlands

Ook van Gent

Stardust said:
Ikke ben nen Vlaming (van Gent).
:wavingguy

Ha, nog ne Gentenaar! Leuk om te horen.

De Nederlandstalige kietelscene is niet veel soeps op het net.
Of ik heb toch nog geen gevonden.

Goed dat we dutchTickler nog hebben!
 
Last edited:
DutchTickler said:
Binnenkort ga ik weer een nieuwe kietelvideo maken, wie zou hier aan mee willen werken?

Lijkt me leuk! Als je nog volk zoekt, laat maar weten!

Haja, UITERAARD ben ik een man, 29, die het liefst mooi vrouwvolk kietelt, zoals 90% van de forumbezoeker :)
 
kietel forum

he kietel fanaten
ik ben zelf een jongen van 16 die van gekietelt worden houd.
als jullie willen msn-en met mij pm maar ff.
kennen jullie dit forum trouwens al??
www.kietelfora.tk
 
tickletickling said:
he kietel fanaten
ik ben zelf een jongen van 16 die van gekietelt worden houd.
als jullie willen msn-en met mij pm maar ff.
kennen jullie dit forum trouwens al??
www.kietelfora.tk
klopt, kietelfora.tk is voor zowel vlamingen als nederlanders die kietelfanaten zijn.
We zijn nog maar maandje of 2 bezig en hebben al tegen de 60 leden zonder partners
gaat dus al best goede kant uit :evilha:
 
Ja mannen ik kom ook maar eens iet posten :) kzen van belgie dus :p maar ik ben MAN!
 
hey iedereen weet iemand soms toevallig of dat hadise (die turkse zangeres ), ann van helzen en phaedra hoste gevoelig zijn voor kietelen?
 
Ik ben een homosexueel kietelslaafje. 35, 1.88, 80 kilo, voetmaat 42. Blond, blauwe ogen.

In mijn favoriete kietelfantasie hang ik in een leren tuigje naakt in deze positie van het plafond boven een kietelmeester. Heb daarbij een leren masker op met inwaarts mondstuk.

http://ph.groups.yahoo.com/group/limbermen/photos/view/8bd7?b=1

Of ik hang in vogelneststandje van het plafond, met alleen mijn borstkast op de grond steunend.

Of ik zit op een bureaustoeltje vastgebonden met de kietelvoetjes hoog in de nek gebonden.

Of zit in een piepklein kastje op wieletjes opgesloten, met alleen de voetjes en het hoofd buiten boord...

De leeftijd van mijn meester maakt me niet uit. Uiterlijk ook niet. Slechts kinky-bondage en kietelsadisme tellen.
 
Nederlandse kietelforum/sites

Hallo,

Ik vind het jammer dat er zo weinig nederlandse kietelforums zijn.
Ik zou graag er over in het nederlands willen praten. Ik probeer het ook in de ticklingforum chatroom, maar daar krijg je een hoop aanmerkingen als je engels niet goed.
Dat vind ik jammer!

Groetjes,

Dwergsein
 
ik ben ook uit belgie ma eigelijk ben ik te jong (14).wa is dr zo volwassen aan kietelen een beetje naakt is trouwens overal te zien en daar ben ik toch nie zo voor
 
Hoi!

Er is ook een tweetalig kietelforum, Nederlands-Engels, en het heet Kietelland-Tickleland. Het is nog geen maand oud en toch al heel wat clips, foto's en cartoons te bekijken. De link is http://kietelland.123forum.nl
Kietelgroetjes iedereen
 
What's New

5/27/2024
Take a moment to think about those that sacrificed all on this Memorial Day.
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top