• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

En seriös förfrågan :)

high_tickle01

Registered User
Joined
Nov 24, 2003
Messages
11
Points
0
Många här i Skandinavien har fått upp ögonen för TMF nu. Och är det väl dags att försöka styra upp nåt som att vi kan sammanstråla, håller ni med? :)
Försöka hitta ett datum, plats, jag tycker det inte ska vara så frukansvärt svårt. Jag åker gärna till Norge ifall det blir så =)

Kom gärna med synpunkter, förslag, idéer på hur vi kan försöka styra ihop det här!
Jag hoppas verkligen att intresset finns! =)

Ha det så bra! Glad Påsk ;D
 
Det hade varit väldigt häftigt, men jag är en hyfsat introvert människa och hade antagligen inte vågat komma om jag inte kände någon särskilt bra i förväg. Det är väl det jag ser lite som problemet; jag tror vi är tre svenskar och en eller två norrmän som är såpass aktiva här på forumet att man känner igen varandra... och det kan vara bra att ha en sådan trygghet vid den/de första träffarna. Men har alla möjlighet att komma? Eller är alla ens intresserade av en träff?

Jag tror det är väldigt många skandinaver här som bara sitter och kollar bilder och filmklipp utan att ge TMF's "community" en chans, och det tycker jag är väldigt trist eftersom man inte har någon möjlighet att "mingla" med, och lära känna dessa människor. Ska man sedan träffa dem så vet man ju inte vad det är för personer, och jag tror tyvärr att de känner likadant gentemot oss.

Jag tror med andra ord att en träff skulle vara väldigt svår att ordna i dagsläget - vi är helt enkelt inte tillräckligt många, och vi har inte den sammanhållning som jänkarna har inför sina träffar. Nu vet jag inte hur deras "munches" (som det heter) går till riktigt, men jag tror att de är betydligt mer lokala än vad en träff för alla skandinaver skulle vara.

I vilket fall... Jag tycker ändå det här är en intressant idé, men jag tror vi måste kika lite på amerikanernas modell för att se hur man kan samla ihop folk och hålla en träff som alla känner sig bekväma med.

Men jag skulle även vara intresserad av att höra från några andra... jag har mest åsikter och domedagsprofetior, och inte så många förslag till hur man kan lyckas med något sånt här. Om det nu sitter en massa skandinaver här i skuggorna och bara brukar läsa utan att skriva så kan ni väl vara snälla och göra ett undantag den här gången, bara för att anmäla ert intresse?

Glad påsk på dig med förresten, high_tickle! ^^
 
Ja, jeg har i hvert fald vaeret tilmeldt i lang tid uden a skrive noget paa forummet (dette er vist min 4. post). Men jeg har hentet bileder og filmklip siden tidernes morgen...

Jeg kan da bidrage lidt m.h.t. "munches". Jeg har boet i Californien i flere aar, og besluttede efter nytaar i aar at "springe ud". Jeg har vaeret til to munches, begge med efterfoelgende "gathering". Den foerste gang var jeg selvfoelgelig mega nervoes i begyndelsen (hvad skal man fx spoerge folk om for at finde ud af om man har fundet den rigtige gruppe?), men de andre var meget venlige og imoedekommende, og jeg slappede lidt mere af. Det har vaeret en stor og positiv oplevelse begge gange.

Der er saadan set ikke saa meget at sige om hvordan de afholdt en munch. Tidspunkt bliver annonceret her paa forummet (og paa en mailingliste), og saa kan man melde sig til. Det praecise moedested bliver mailet til dem der har meldt sig til, og er et offentligt sted (en restaurant af en art). Og saa moedes man bare der og spiser og snakker.

De munches jeg har vaeret med til har haft efterfoelgende "gathering", hvor vi har taget hjem til en og leget med reb, fjer, elektriske tandboerster, osv... Det gjorde det endnu bedre, men det ville ogsaa have vaeret en stor oplevelse uden action. For mig var det i hvert fald en stor oplevelse at moede andre som forstod min ellers meget specielle interesse.

God paaske til alle.
 
Jeg har aldrig været til em "munch" for kilde-fetishister, men til to tre stykker for gummi fetishister (min mands fetish) og det er rimeligt hyggeligt og lige til .... MEN
jeg synes da bestemt at vi, som læser herinde skal søge lidt i profilerne og finde de Skandinaver som faktisk findes her på, der "bare" læser men ikke skriver, om at i det mindste taste et "hej jeg er Dansk/Svensk/Norsk i vores introduktions-tråd ;)
Jeg søger også lidt efter folk i ANDRE fora og hvis de er Skandinaviske så "reklamerer" jeg lidt for dette forum.
Min erfaring er at der er flere steder rundt omkring men at vi i forhol til f.eks. Amerikanerne er så FÅ i antal at det ikke rigtigt batter noget at sidde 5 i et forum på fetlife og 12 i et forum i Danmark og 15 på et specielt svensk forum ... men hvis vi er aktive om at samle folk på ET sted så kan vi skabe "community" hvis det er hvad folk ønsker....

<<<<---- tinge
 
Hade nog varit kul men förmodligen ganska svårt att genomföra tyvärr.
 
What's New

5/8/2024
The final Vote for the 2023 Golden Feather Awards is now ongoing. Visit the GFA forum to vote!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top