• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Hvad er det gode - det som tænder/ophidser - ved at KILDE andre :) efter din mening ?

tinge{A}

TMF Regular
Joined
Jan 9, 2004
Messages
162
Points
0
Hej :tickle:

Hvad er det gode - det som tænder/ophidser - ved at KILDE andre :) efter din mening ?

Det er ikke de samme ting, der gør at vi synes det er spændende at kilde andre.

Vi har også forskellige håb & ønsker for hvad RESULTATET skal være når vi kilder nogle.

Det synes/tycker jeg kunne være interessant at høre om.

<<<<---- tinge
 
hvad jeg godt kan li'

Jeg kan godt li' at kilde folk :3poke: for at drille/provokere/invitere dem til at gøre gengæld thi hi

<<<<---- tinge
 
Det er et godt spørgsmål. Det afhænger selvfølgelig først og fremmest af situationen.

Når jeg kilder piger i al almindelighed er det mest for sjov skyld som i leg og evt. flirt med dem. Derudover er det bare sjovt at få dem til at grine og noget der skaber god stemning. Og så er det jo altid sjovere jo større og vildere deres reaktion er, som jo som regel er indikator for hvor kildne de er :)

Hvis det til gengæld er en kildesession hvor pigen er bundet så er der helt klart også nogen andre ting som spiller ind. Her er det der tænder mig først og fremmest den KONTROL jeg får når pigen ligger hjælpeløst bundet og ikke kan flygte eller forsvare sig mod kildningen, og derfor bare må overlade sig selv til dig og kildningen. Så opstår der (efter min mening) uundgåeligt et dominans/underkastelse forhold mellem ler og lee. Den anden faktor er selvfølgelig at man kan kilde pigen mere intenst når hun er bundet og ikke kan flygte, og her tænder det mig at kilde hende helt til hendes grænse, og muligvis lidt over :devil: Her er det alle reaktionerne der tænder mig! Ikke kun latter, men også hvor meget hun vrider sig, spænder op og kæmper imod, hendes skrig eller tiggen om at stoppe med at kilde osv. Og her gør det sig igen gældende, at jo vildere reaktionerne er, jo mere tænder det mig! og hvis jeg ikke synes at hun reagerer tilstrækkelig skal jeg nok sørge for at øge intensiteten! :3poke:
Så længe pigen også har det godt med situationen er det en oplevelse intet andet kan måle sig med! :)
 
Last edited:
fik en ny vinkel på hvad der tænder

Nu plejer jeg ellers at være i den MODTAGENDE ende af det der med at kilde ... ( se den "omvendte" tråd om emnet her: http://www.ticklingforum.com/showthread.php?t=123544 )

Men forleden var jeg i den fantastiske situation at min elskede fantastiske Mand&Ægtefælle efterlod mig i hænderne på en erklæret Kilde-Sadist ... og gik hjem :rolleyes:

aaaaaanyway....
Efter en hel masse tid hvor Han havde kildet mig, beordrede Han mig til at knæle imellem Hans ben og så var det at -jeg- skulle kilde Hans bryst imens Han .... :wub:
DET var lige en vinkel jeg ikke af mig selv havde overvejet......

Men DET gør jeg hjertens gerne igen, bliver beordret til at kilde fordi det tænder Ham ... :wub:
ja tak ....
:wub:
 
Hvad angår mig, så er svaret på det der spørgsmål, at jeg er en kildesadist. Det ophidser mig meget, når en pige eller kvinde er bundet og hjælpeløs. Det ophidser mig også, når hun vrider sig og skriger af latter.

Det må være en slags tortur for kvinden at blive kildet ... ellers er det ingen fornøjelse til mig at kilde hende.

Undskyld hvis mit dansk er fejlagtig ... jeg er tysker.
 
Hvad angår mig, så er svaret på det der spørgsmål, at jeg er en kildesadist. Det ophidser mig meget, når en pige eller kvinde er bundet og hjælpeløs. Det ophidser mig også, når hun vrider sig og skriger af latter.

Det må være en slags tortur for kvinden at blive kildet ... ellers er det ingen fornøjelse til mig at kilde hende.

Undskyld hvis mit dansk er fejlagtig ... jeg er tysker.

Dit dansk er skam helt perfekt og jeg kan godt lide din tankegang ;)
 
Jeg har det faktisk ligesom jer, greenmess og tucsontickler.

Jeg kan også lide at kilde piger for at flirte, så jeg kan rigtigt godt lide hvis en pige jeg kan lide har bare tæer. Så kan jeg godt finde på at starte ud med et par fingre, som "tilfældigt" rammer hende under foden, for eksempel hvis hun sidder i sofaen. Lidt efter begynder jeg så igen at kilde hende under fødderne, igen og igen, lidt mere for hver gang! Og hvis hun griner, så er jeg ikke sådan lige til at stoppe igen ;-) Selvom hun siger jeg skal lade være, kan man godt se hvis hun synes det er lidt sjovt :) Og så kan det endda ende med, at man virkelig kan komme til at kilde, så man må holde hendes fusser lidt i ro!

Men når det virkelig kommer til sagen, kan jeg bedst lide, hvis hende jeg kilder ikke sådan lige har mulighed for at slippe løs :) Så kan jeg godt lide hvis hendes hænder og fødder er bundet, og så bliver hun ikke skånet fra mine fingre og kilderedskaber ;-) Så ligesom tucsontickler skal det helst være lidt tortur-agtigt og lidt skræmmende. Det ophidser mig meget, hvis hun synes det kilder rigtigt meget, og jeg kan blive ved i lang tid! Jo mere hun griner og forsøger at stoppe kildningen, jo bedre ;-) Det er bl.a. kontrollen, der ophidser mig, så jeg er også en slags kilde-sadist!
 
Last edited:
Jeg ved at mange af os 'lers har en sadistisk side i os og foretrækker helst at vores 'lee "lider" en smule under vores hænder :3poke: Dertil har jeg også hørt mange 'lees sige at de har et had/kærligheds forhold til det at blive kildet, da de både nyder følelsen men samtidig føler at de ikke kan holde det ud. Derfor tror jeg at kildning udspringer fra BDSM da de to ting har flere fælles træk.
Jeg må indrømme at jeg også finder det mest ophidsende når kildningen går over i det nærmest torturerende for pigen og man kan se hun virkelig kæmper for at prøve at undslippe det. MEN jeg respekterer selvfølgelig hendes grænse og kunne aldrig finde på at blive ved med at blive ved med at kilde hende hvis det virkelig var imod hendes vilje!
:rules:
 
Last edited:
Det som tænder/ophidser - ved at KILDE andre :) ... do share.

Hiver lige denne her frem i lyset igen ... :excited: fordi jeg håber på flere interessante svar
:hello: Jeg har stadig ikke andre grunde, selv, til at ønske at kilde nogen, andre end de to jeg allerede har sagt, at drille lidt for at rende ind i "hævn" eller for at forkæle éen som selv tænder på det.
men jeg ved der er flere af jer derude, og er helt VILD :drool: for at høre jeres historier.
 
Fordi jeg elsker at have skønne kvinder i min magt! I bund og grund fordi det betyder at jeg kan have sex med dem som jeg lyster. Men som med andre fetischer kan det at have kontrollen blive til en erotisk lyst i sig selv.

Jeg synes at ikke betegnelsen sadist (og masochist for partneren) er dækkende. Der er selvfølgelig mange definitioner men fælles er at at det er smerten der er i centrum. Jeg foretrække domme og sub, som understrenger magtspillet, hvor smerte blot er eet element i spillet. Kildning er et andet - og for mig på mange måde meget mere spændende. Ikke mindst fordi jeg elsker at se en kvinde vride og vende sig i en konstant, men forgæves, kamp for at slippe væk fra de kildene fingrer. Det ser hammer godt ud(ikke ulig erotisk dans!) og det er mig der afgør hvornåe hun "danser" og hvornår hiun får et lille hvil, mendes jeg for eksempel leger med hendes bryster. Det må være ekstremt ydmygende for hende - hvilket så igen giver mig etr kick.
 
Jeg har kun en gang prøvet at kilde en mand, så jeg har desværre ikke så meget at byde ind med endnu. Mit 'offer' var desvære ikke helt kildent nok, men her er mit bud alligevel:

Det der tændte mig, var at se alle de sjove, ukontrollerede bevægelser.
Hans ansigtsudtryk når jeg ramte et ekstra godt sted.
At se ham forsøge, at regne ud hvad i alverden jeg nu gjorde - når jeg f.eks brugte en gaffel under hans fod, eller en klitoris-vibrator mellem hans tæer.....
Og så var det vanvittig sjovt, da han skulle gætte hvad jeg skrev under hans fod.....især fordi jeg kom til at skrive forkert og måtte strege det ud - det kildede vist en anelse! ;)

Samlet set er det kontrollen, der tænder mig. :)
 
What's New

5/11/2024
The TMF Art and Story Archives collect some of our communities best creators work in one place!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top