• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

kietelverhaal ff/m erotisch

Christophe117

Registered User
Joined
Aug 3, 2009
Messages
10
Points
3
De dame in het blauw heet Vanessa
En de dame met het witte shirt heet Naomi.
We komen bij je huis aan en bellen aan. Je doet open en ziet mij staan, als meester van de twee kietel slaafjes Naomi en Vanessa, welke jouw compleet onder handen gaan nemen!
We lopen door je huis heen naar je tuin, waar een ligbed in het zonnetje in het gras staat.
Ik vraag aan Vanessa om met jou mee te lopen naar het ligbed en je daar alvast te laten liggen.
Ik vraag aan Naomi om even de bondage spullen te pakken uit de auto en vervolgens lopen we ook naar het ligbed waarbij Vanessa je al heeft gevraagd om je uit te kleden. Dit heeft ze overigens eisend gesteld! Geen nee of gemaar! uitkleden!
Je ligt op het ligbed in je boxer en Vanessa en Naomi beginnen je vast te maken aan het lig bed. Een soort van X-Positie.
Ik vraag Naomi om voor je neus, met de rug en kontje naar je gezicht toe alvast haar shirtje uit te trekken. En laat vervolgens Vanessa haar spijkerjasje uittrekken voor je gezicht.
Ze pakken de olie en beginnen je eerst helemaal in te smeren. Van top tot teen, als een gladde garnaal lig je op het ligbed.
Naomi en Vanessa kijken mij smekend aan om te mogen beginnen met kietelen.
Ik laat ze eerst beginnen bij je voeten. Beide dames pakken een voet vast en beginnen eerst rustig de olie in te masseren. Af en toe kriebelt het wel bij je, maar dit is nog niets voor wat straks gaat komen.
Naomi duwt haar borsten nog even tegen je voeten en laat weten dat je nog even mag genieten, want dadelijk gaat het feest beginnen.
Vanessa merkt overigens dat je ligt opgewonden raakt. Er verschijnt een bobbel in je boxer.
Vanessa geeft aan dat het tijd wordt voor de harde aanpak en kijkt naar Naomi.
Ze telt heeel langzaam af van 10 naar 0. Op het moment dat ze steeds verder naar de 0 gaat, begin jij al te giechelen en te smeken.
Gemeen dat Vanessa en Naomi zijn, wachten ze niet tot de 0, maar beginnen ze bij 2 al te kietelen.
ontzettend veel en snel te kietelen, tussen je tenen, je voetzolen, je houdt het niet meer!
Je gilt het uit van het lachen!
Na een paar minuten, laten Vanessa en Naomi je even tot adem komen en ondertussen hebben ze het volgende strijdplan al bedacht.
Naomi gaat achter het ligbed zitten, dus achter je hoofd, zodat je haar niet ziet.
Ze kan met beide armen om het ligbed heen om je oksels te bereiken. Terwijl Vanessa opstaat en één been over je heen zet, staat ze met verspreide benen voor je. Ze staat met haar korte jeans in het mooie strakke kontje naar je toe, en buigt voorover. Ze begint je liezen en buik te strelen en te kietelen.
Tegelijkertijd begint Naomi bij je oksels te kietelen.
Je weet niet meer waar je het zoeken moet, je lacht zo hard en schreeuwt het uit. Tegelijkertijd kun je alleen maar kijken naar haar kontje en alleen maar lachen!
Af en toe plaagt Vanessa door even een hand in je boxer te stoppen en je te laten voelen waar ze zin in heeft.
Vervolgens zeg ik tegen de dames dat je wel wat hebt verdiend. En ik vraag Vanessa, omdat ze toch al met je kontje voor je staat met der handen bij je geslachtsdeel, om je boxer uit te trekken.
Je paal stijgt uit je boxer en Vanessa kijkt er stout naar uit! Maar ik geef aan dat Vanessa en Naomi even moeten ruilen. Het kontje van Naomi is nog strakker en mooier, maar ze draait eerst naar je voorkant toe. Ze beginnen allebei je buik, zijden en oksels te kietelen. Terwijl Naomi met haar borsten vlak voor je gezicht hangt en ze je steeds sneller begint te kietelen, smeek je ze om te stoppen!! Je houdt het niet langer!
Maar ik geef aan dat ze nog niet mogen stoppen. Ze gaan door en door, de tranen lopen over je gezicht van het lachen.
Na een tijdje laat ik Naomi om draaien en even lekker met haar kontje te draaien, te dansen en te strelen over haar kontje, voor je gezicht. Je vindt het lekker en je pik staat hard omhoog! Vanessa is je nog steeds hard aan het kietelen, dus je wilt dolgraag kijken naar Naomi, maar tegelijkertijd wordt je gek van het gekietel, je lacht hard en schreeuwt het uit!
Ik vraag Naomi om je ballen te kietelen en je eikel te strelen! Vanessa mag alleen maar doorgaan met kietelen. Ze mag niet stoppen!
Naomi maakt je gek met haar zachte handen, met olie en haar lekkere kontje in haar strakke korte jeans.
Vervolgens geef ik aan dat het tijd wordt voor ontspanning. Je hoofd zo rood als een kroot, tranen over je wangen, schor van het lachen en schreeuwen.
Vanessa blijft nog wel achter je zitten, maar begint je te strelen.
Over je tepels, langs je zijden. Af en toe een stiekeme plaag kriebel tijdens het strelen, maar zonder hard te kietelen.
Naomi buigt voorover en gaat aan de slag met je lul.
Ze glijd lekker langs je eikel met haar handen en begin je af te trekken.
Vanessa blijft je strelen en je vindt het lekker!
Maar omdat je al zo lang geplaagd werd en gek gemaakt werd van de mooie dames, sta je al op springen!
Naomi beweegt wat met haar kontje en gaat steeds harder trekken.
Vlak voordat je klaar komt, begint Vanessa je weer te kietelen en Naomi blijft maar trekken en trekken.
Je komt spetterend klaar, tegen Naomi spuit het en ze blijft je eikel strelen en je ballen kietelen. Ook Vanessa kietelt nog! Je schreeuwt het weer uit, maar helemaal uitgeput van het lachen, kietelen, schreeuwen en het klaar komen.
Je eikel is gevoelig maar Naomi gaat nog steeds door!
Na 5 minuten plagen, staan de dames beide op en maken je los.
Ze blijven nog even bij je zitten tot je weer op adem bent gekomen.
Tot slot vragen de dames of je hebt genoten en wanneer je weer tijd hebt voor de tweede ronde!
Je wordt gek van geluk en begint te lachen!
Het was een leuke middag!
 
With the help of Google Translate, I found this to be a wonderful story! I envy him. :devil:
 
Aaah een Nederlands verhaal. Dat is al een hele tijd geleden dat ik dat nog zag op het TMF!
 
What's New

4/27/2024
Visit Clips4Sale for the webs largest clip store! Get details by clicking the C4S banners
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top