• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Kilde-talk jeg tænder på

tucsontickler

Registered User
Joined
Mar 11, 2005
Messages
22
Points
0
Jeg er en tysk kildefetishist. Jeg elsker det danske sprog ... efter min mening, dansk lyder dejligt. Jeg må sige, at jeg endda er en slags dansk-fetishist. Det vil sige, at jeg bliver ophidset når en kvinde eller pige snakker dansk. Lyden af en kvindelig dansk stemme giver mig en stiv pik.

I denne sammenhang har jeg en fantasi. Jeg bliver bundet af nogle unge danske piger. Og så sidder de omkring mig og siger fnisende: Hvad gør vi så med ham kildefyren?

Det ophidser mig meget at lytte til denne sætning, når en dansk pige eller kvinde siger den til mig.
 
Last edited:
Nu er jeg en dansk fyr, så kan nok ikke rigtig hjælpe dig med din fantasi :) Men jeg må komplimentere dit danske sprog.

Hvor har du lært at snakke dansk henne?
 
Det har jeg selv lært på internettet. Jeg lytter til dansk radio (P1), og jeg også downloader danske podcast. Jeg har aldrig taget sprogkurser.
 
Kilde-talk jeg tænder på....
Ja men no offence jeg tænder ikke på at blive talt til på Tysk. Derimod tænder det at blive talt til helt stille lige ind i mit øre om hvad der -kunne- ske lige om lidt ... Hvis Han/Hun ('ler) helt stille fortæller bare som eksempel: »Det kunne være jeg holdt din arm om bag nakken og kildede dig med en enkelt finger op og ned af bagsiden af din overarm; Måske lige lavede et par cirkel bevægelser inde i armhulen og holdt godt fast så du ikke kunne sænke armen« ... så er det lige før jeg allerede kan mærke hvordan det vil komme til at føles og min puls stiger og kinderne blusser. Små lavmælte "trusler" og løfter talt lige ind i øre, så jeg nærmest kan mærke den varme udåndings luft fra Ham/Hende i mit øre, så er jeg "solgt til stanglakrids".

<<<<---- tinge
 
What's New

4/27/2024
Visit Clips4Sale for the webs largest clip store! Get details by clicking the C4S banners
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top