• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Kildefetichister i Danmark?

tucsontickler

Registered User
Joined
Mar 11, 2005
Messages
22
Points
0
Hej, jeg hedder Peter, og jeg er en tysk kildefetichist. Nogle år siden har jeg begyndt med at selv lære dansk med hjælp af cd'er, kassetter, bøger, og dansk podcast i internettet. Jeg elsker og beundrer Danmark.

Nu er jeg meget nysgerrig at finde ud af, mon der er nogle danske kildefetichister? Er kildning en kendt fetich oppe hos jer?

Venlig hilsen,

Peter
 
Hej Peter
Her er et noget forsinket svar, som måske også afslører at kilde fetich netop ikke er særlig udbredt i Danmark (hvis det overhovedet er det).

Nu kan jeg jo ikke tale for hele danmark (kun næsten :) ) men jeg har i hvert fald ikke stødt på nogen danske hjemmesider, communities eller andet som har noget at gøre med kildning. Og tro mig jeg har ledt efter det!

Så som svar på dit spørgsmål, så er kildning langt fra en kendt fetich i Danmark, MEN jeg er da klart en kildefetichist og har også set tre andre danskere herinde, så der er i hvert fald et par tilhængere af kildning her i Danmark og heldigvis for det! :)
 
Last edited:
Vi er flere end 2 ...

Tror bare der er mange som ikke har noget imod kilderi og som faktisk leger med det, men som ikke definerer sig som egentlige fetishister, de kilder bare fordi de -KAN-

meeen jeg ved da én til foruden lille mig der er erklæret kilde fetishist *grin*
 
Jeg er vild med at kilde, men har faktisk aldrig mødt andre som kan lide det samme her i Danmark. Jeg har altid tændt på det selv, og er specielt vild med at kilde pigernes bare fusser :) Og har da heldigvis haft mulighed for at gøre det nogle gange før ;-)

Du er da iøvrigt mega god til dansk!
 
Last edited:
Fandt en gut i går, som jeg har kastet et link til vores forum. Ved godt at jer gutter søger PIGER fra .dk men hvis vi spreder linket og er bare en anelse aktive - så kunne det jo være at de piger som ikke er ligeså hysterisk fetishistiske som jeg, gad at deltage *ler* set fra et pige-persektiv så er i altså lovligt tavse herinde :p
 
Hej,

Ville blot melde min ankomst på TMF. Jeg har faktisk været medlem et par år, men har ikke været så ivrig på debatten - faktisk slet ikke. Jeg er også mand, så jeg bidrager desværre til den "negative" statistik.

Bedste hilsner,
NH-feet
 
Ved slet ikke om jeg har lyst til at invitere "min" Madame.D.B. herind *ler hjerteligt* så risikerer jeg jo bare at folk vil forsøge at score Hende ... men kender faktisk EN erklæret Dansk kilde fetishist af hunkøn som IKKE er mig selv *griner* og er verdens heldigste kartoffel at lægge krop til Hendes fingre ( f.eks. i aften thi hi ) men vil da lige lufte ideen for Hende. TROR dog ikke at Hun er så vanvittigt aktiv på fora/forummer uanset hvad type de er ...
;)
 
Har startet en tråd om kilderi hos "almindelige" bdsm'ere

Foranlediget af den anden tråd herinde om manglen på kvindelige kilde-interesserede har jeg på to forskellige bdsm-netværk skrevet en tråd til Danske bdsm'ere Det ene netværk er lukket, men tråden er helt identisk og i kan læse den på det andet åbne netværk :

https://fetlife.com/groups/18905/group_posts/2316013

Jeg har valgt at fortælle om mit lille "forsøg" i denne her tråd selvom min oprindelige påstand står i den anden tråd, af den grund at de svar jeg fik jo ikke kun drejer sig om kvinder men om Danske kilde-interesserede i det hele taget.

På det lukkede netværk er der en del, som bekræfter min påstand, jeg allerede har skrevet i tråden om manglen på kvindelige kilde-interesserede. De ville benytte sig af "kilde-våbnet" hvis de opdagede at det tændte deres "offer" meget og omvendt de ville finde sig i og/eller tænde på at blive kildet hvis deres Dom/Top/Herre/Frue tændte voldsomt på at kilde deres offer.
Der er dog også en hel del der har skrevet "no-way-never" og at de slet ikke forstår OS og det forventede jeg da også (ellers var vi vel ikke så få). Men min pointe er STADIG - get out there and PLAY *klukler*
 
Super godt initiativ Tinge! Håber det vil lokke nogen flere herind.

Jeg er ret nysgerrig, hvor mange kilde -fetichister/-tilhængere er du ca stødt på i BDSM netværket?
 
Nu er det længe siden at Du har spurgt, Greenmess, men det er så nu at jeg har fundet én mere.
Jeg ved - foruden os der allerede har givet os tilkende herinde - at "min" MadameDivineBeauty er kilde fetishist, og derudover kender jeg til to mere af omtale en ham og en hende. Jeg har naturligvis kastet dem linket herind til, men vil ikke "presse" dem yderligere - hverken til at blive bekendte/venner eller andet. men nu er de i alt fald bekendtgjort med stedet.
 
YAY ...
Her til aften ( fredag d. 12 - men nu er det over midnat at jeg kom hjem) har jeg mødt hele TO ... 2 kilde fetishister som jeg ikke kendte!
Det er da lige til at blive glad i låget over! ... Det er liiiige før vi er nok til at danne en helt lille "undergruppe" inde i SMil Kbh.
*ler*
Nej pjat ... men guys ... nu er der TRE ... 3 ... erklærede kildefetishister alle af HUNKØN som er medlemmer i SMil København!
Mig selv, Madame Divine og så den unge dame som jeg har hilst på i aftes. Den anden jeg mødte i aftes er ikke medlem i SMil ( ?endnu? ) men han er i alt fald bosiddende i Københavnsområdet.
Så hvis i er Sjællændere ;) så er det da liiige før vi kan starte en trend i SMil København *ler*
 
Greenmess, du kender mig. Du var den der gav mig min første kildetur sidste efterår og gjorde det forrygende. Det blev til 3 stk. i alt. Jeg er nu medlem af SMIL hvor jeg leder efter en ny fast kildepartner. Jeg samler udstyr og vil gerne lige vide - hvor købte du de 2 remme til at vikle om sengen?
 
Hej Peter. Jeg er kildefetischist. Så det er da een mere til samlingen. Er du tickler eller ticklee? Jeg elsker at blive kildet. Det er een af de bedste ting i mit liv, en del af mig som person, en sult og en tørst. Kender du den fornemmelse? knus Lone
 
Hej Lone. Tak for svaret. Jeg er tickler ... elsker at kilde piger/kvinder. Jeg ville gerne møde og lære at kende danske piger der tænder på at bli kildet. Knus og hilsen, Peter
 
Greenmess, du kender mig. Du var den der gav mig min første kildetur sidste efterår og gjorde det forrygende. Det blev til 3 stk. i alt. Jeg er nu medlem af SMIL hvor jeg leder efter en ny fast kildepartner. Jeg samler udstyr og vil gerne lige vide - hvor købte du de 2 remme til at vikle om sengen?
Hej Lone. Godt at høre fra dig igen :)
Det var skam også en fornøjelse fra min side at få mulighed for at kilde dig de tre gange det nu blev til. Og jeg ville også gerne have kildet dig meget mere hvis ikke jeg havde fået mig en kæreste. Men fedt at høre at du har meldt dig ind i SMil og har fået mod på at lede efter en ny kildepartner, al held og lykke herfra ;)

Jeg har købt stort set alt mit bondage udstyr fra hjemmesiden http://www.sinful.dk
Her kan du finde remmene jeg brugte under fanen "Fetish" hvor du så vælger "Bondage" og derefter menuen "Fiksering". Og produktet hedder "Bedstraps Bindesæt Til Sengen".
Leveringen kommer i øvrigt i en diskret pakke, så man behøver ikke at være nervøs for om naboerne eller andre finder ud af hvad man har købt :)
 
Jeg er glad for at vide at du har det godt. Det tror jeg man tænker på når man som gode venner har delt noget så personligt :)

Kildetorturen er en del af mit liv nu. En af de bedste. Så det giver jeg skam ikke fra mig. Har da også været heldig at finde fyre der syntes det kunne være sjovt at prøve. Også herinde og på fetlife har jeg mødt nogen der enten har eller skal kilde mig. Men en fast partner lader vist vente lidt på sig. Men jeg tager hvad jeg kan få så længe jeg venter. Og han er værd at vente på :)

Tak for tips om sengeremmene. Jeg er ikke meget for at købe ting på nettet men det kan være jeg kan få bogbutikken i SMIL til at bestille dem til mig. Eller noget lignende.

Ønsker dig og kæresten alt godt i fremtiden.
 
Jeg er glad for at vide at du har det godt. Det tror jeg man tænker på når man som gode venner har delt noget så personligt :)

Kildetorturen er en del af mit liv nu. En af de bedste. Så det giver jeg skam ikke fra mig. Har da også været heldig at finde fyre der syntes det kunne være sjovt at prøve. Også herinde og på fetlife har jeg mødt nogen der enten har eller skal kilde mig. Men en fast partner lader vist vente lidt på sig. Men jeg tager hvad jeg kan få så længe jeg venter. Og han er værd at vente på :)

Tak for tips om sengeremmene. Jeg er ikke meget for at købe ting på nettet men det kan være jeg kan få bogbutikken i SMIL til at bestille dem til mig. Eller noget lignende.

Ønsker dig og kæresten alt godt i fremtiden.

Jeg håber ikke du misforstår mine hensigter med at skrive til dig. Jeg er så taknemmlig for at du introduserede mig for noget der blevet så stor en glæde. Jeg ønsker virkelig alt det bedste for dig og din kæreste. At du i hende har fundet alt det du ønsker og har behov for hos en kvinde. Og mere til.
 
Jeg håber ikke du misforstår mine hensigter med at skrive til dig. Jeg er så taknemmlig for at du introduserede mig for noget der blevet så stor en glæde. Jeg ønsker virkelig alt det bedste for dig og din kæreste. At du i hende har fundet alt det du ønsker og har behov for hos en kvinde. Og mere til.

Det ønsker jeg bare også at finde selv. En mand der er konge i sit eget liv ligesom jeg er dronning i mit. Og som selvfølgelig har en tickler kildetorturfetisch ligesom jeg selv :)
 
Nej jeg tror ikke jeg har misforstået noget af det du har skrevet, men du behøver skam ikke at takke mig, for fornøjelsen var ligeså meget på min side :) Og jeg er glad for at jeg var så heldig at kunne give dig din første kilde oplevelse nogensinde, som helt sikkert er noget særligt.
Og jo tak, jeg har fundet lykken med min kæreste som heldigvis også elsker at blive kildet en masse :) Så jeg vil ønske for dig at du forhåbenligt også har held til at finde den rigtige kilde partner. Han sidder helt sikkert derude et sted og fantaserer om en kvinde som gerne vil kildes ekstremt ;)
 
Jeg kan bedst lide videoen med hende der ligner een der lider. Sådan ville jeg gerne have kildet mine fødder :D
 
Jeg kan bedst lide den video med hende der ser ud som een der lider. Sådan kunne jeg godt tænke mid at få kildet mine fødder :D

Jeg er vild med at kilde, men har faktisk aldrig mødt andre som kan lide det samme her i Danmark. Jeg har altid tændt på det selv, og er specielt vild med at kilde pigernes bare fusser :) Og har da heldigvis haft mulighed for at gøre det nogle gange før ;-)

Du er da iøvrigt mega god til dansk!
 
Hej! Jeg er fra Danmark, og jeg er vild med at blive kildet, især under fødderne ;-)
 
Jeg er også fra Danmark og ny her, men har dog luret lidt nogle få gange herinde det sidste års tid.
 
Last edited:
What's New

4/28/2024
There will be Trivia in our Chat Room this Sunday Eve at 11PM EDT. Join us!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top