• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

kittlas

swedentickle

Registered User
Joined
Jan 21, 2002
Messages
23
Points
1
jag kan tänka mig att ställa upp om någon vill testa.
är man. bor i Stockholm.

pm
 
kan förtydliga att jag kan tänka mig båda roller. kittla eller bli kittlad. är väldigt kittlig:)
tjej eller kille spelar mindre roll. inte fastbunden första gången. men om förtroende uppstår kan jag tänka mig det.
 
Tja!

Vore roligt om man är minst tre personer som lär känna varandra och lita på varandra!
För att det ska bli rättvist ska alla inblandade personer vara mycket eller extremt kittliga och även tycka om att kittlas!

Det är en rejäl men spännande utmaning i dubbel bemärkelse att vara bunden och bli kittlad av minst två personer samtidigt
och de två som kittlar roas verkligen av att se den personen de kittlar kämpa som tusan för att härda ut!

Som ni förstår är det dessutom en fördel att bli kittlad först! Den som blir kittlad sist har två hämndlystna kittlare som verkligen
vill ge igen på den personen som de båda blivit kittlade av innan.
 
What's New

4/27/2024
Visit Clips4Sale for the webs largest clip store! Get details by clicking the C4S banners
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top