• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Nieuwe kietelclub voor NL en BE

Ticklemaster@67

Registered User
Joined
Sep 22, 2022
Messages
9
Points
1
Welkom bij DE kietelclub van Nederland en Vlaanderen, kietelen.club
Na het verdwijnen van kietelfora en kietellife is er behoefte aan een nieuw verbindend kietelplatform.
Ons doel is om kietellovers (lee en lers) op een ontspannen en vrijblijvende manier bij elkaar te brengen.
Naast diverse chatkanalen is het de bedoeling dat we (bij voldoende belangstelling) ook meetings zullen gaan organiseren waar leden elkaar kunnen ontmoeten en (op vrijwillige basis) flink kunnen kietelen.
Opdringerigheid is niet gewenst zal op geen enkele manier worden getolereerd.
 
Ik moedig het i.i.g. aan. Jammer dat Kietellife niet meer bestaat, want dat was best een veelbelovend project. Als je het goed vindt, stuur ik de link door aan enkele kietelliefhebbers (voornamelijk dames).
 
Ik moedig het i.i.g. aan. Jammer dat Kietellife niet meer bestaat, want dat was best een veelbelovend project. Als je het goed vindt, stuur ik de link door aan enkele kietelliefhebbers (voornamelijk dames).
Hoi, dank je voor je reactie. Ik vind het zeker goed als je de link doorstuurt. Hoe meer kietelliefhebbers hoe beter (zeker dames want die zijn moeilijk te vinden en daarom ook zeer welkom).
 
Dank je. We zijn druk bezig om de site uit te breiden en te verfijnen. Het zou mooi zijn om de kietelliefhebbers (m/v) weer bij elkaar te brengen.
Hoe wekt het als je een bericht stuurt? Krijg je dan een uitnodiging naar een soort forum?
 
Hoe wekt het als je een bericht stuurt? Krijg je dan een uitnodiging naar een soort forum?
Hoi, het is de bedoeling dat de site wordt vormgegeven met een discussieforum, een chatfunctie, mogelijkheden voor het delen van foto's en het organiseren van kietelmeetings. Ik ben druk in overleg met de site owner om dit zsm gereed te krijgen. Op dit moment krijgt iedereen die zich aanmeldt sowieso een bericht terug.
 
Hoi, het is de bedoeling dat de site wordt vormgegeven met een discussieforum, een chatfunctie, mogelijkheden voor het delen van foto's en het organiseren van kietelmeetings. Ik ben druk in overleg met de site owner om dit zsm gereed te krijgen. Op dit moment krijgt iedereen die zich aanmeldt sowieso een bericht terug.
Hoi,

Ik heb een bericht gestuurd via het contactformulier. Want via de link op de site kreeg ik direct een could not deliver melding via de mail.
 
Hoi,

Ik heb een bericht gestuurd via het contactformulier. Want via de link op de site kreeg ik direct een could not deliver melding via de mail.
Dat is niet zo mooi. Ik zal het bespreken met de beheerder van de site als hij terug is van vakantie.
 
Hi,
Leuk initiatief! Altijd goed om Nederlandse kietelliefhebbers bij elkaar te brengen. Ik heb je een bericht gestuurd via de site.
 
What's New

4/27/2024
Visit Clips4Sale for the webs largest clip store! Get details by clicking the C4S banners
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top