• The TMF is sponsored by Clips4sale - By supporting them, you're supporting us.
  • >>> If you cannot get into your account email me at [email protected] <<<
    Don't forget to include your username

The TMF is sponsored by:

Clips4Sale Banner

Svenskar

Lelle54

Registered User
Joined
Jul 13, 2006
Messages
32
Points
18
Hej!

Varit inne i detta forum till och från genom åren. Försöker hitta lite trådar med svenska aktiva, ser ut att lysa med sin frånvaro förutom ett visst antal.

Jag är en ”ler”, främst älskar jag att kittla fötter och skulle själv säga att jag är duktig på det 😉. Dock så är det roligast när man får en reaktion. Så även att kittla övriga delar på kroppen är bara kul.

Jag letar nu efter tjejer som är nyfikna eller gillar att bli kittlade. Bor själv i sydöstra Sverige, hade varit kul att starta en diskussion om tidigare erfarenheter och utbyta dessa.

Må gott alla! 😊
 
Last edited:
Tja!

Jag tycker också mycket om att kittlas!
Det tråkiga är att Sverige är ett för litet land inom kittling där alldeles för få vågar vara öppna med sitt kittlingsintresse för då skulle risken vara stor att man klassas som en idiot!

Min dröm är att kittla en bunden person som är mycket eller extremt kittlig och mina favoritställen att kittlas på är under armarna, längs med sidorna och runt midjan men även knän och fötter är roliga att kittla! Den man kittlar skall vara bunden och hjälplös för då får både ens ögon och öron bevittna hur individen reagerar av långvarig hjälplös kittling! Det är härligt att både höra och se personen kämpa för att härda ut långvarig kittling som denne avnjuter på bästa möjliga sätt när det varken går att skydda sig eller fly!
 
What's New

4/26/2024
Visit Dorr 44 for clips! Details in the D44 box below!
Tickle Experiment
Door 44
NEST 2024
Register here
The world's largest online clip store
Live Camgirls!
Live Camgirls
Streaming Videos
Pic of the Week
Pic of the Week
Congratulations to
*** brad1701 ***
The winner of our weekly Trivia, held every Sunday night at 11PM EST in our Chat Room
Back
Top